Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er du utdannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 12:09   #21
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor er du utdannet?

...

Sist redigert av Nina : 14-06-10 kl 22:01.
Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 12:10   #22
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Har vært noen år ved Høgskolen i Molde der jeg holdt på med IT og økonomi og så har jeg tilleggsutdanning fra Arkivakademiet.

Jobber inne arkiv og IT i offentlig sektor.

Gammel 19-04-08, 12:14   #23
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Fredag 13. juni 2008 er jeg ferdig utdannet adjunkt (bachelor). Jeg har tatt min utdanning på Høgskolen i Hedmark og tok fordypning i spesialpedagogikk (60stp) på Universitetet i Oslo (Blindern).

Sist redigert av Jessica : 19-04-08 kl 12:25.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 12:17   #24
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utdannet sykepleier, og tok min Bachelor på høgskolen her på hjemplassen min.

Gammel 19-04-08, 12:23   #25
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Cand.Scient i informatikk på UiO. Jobber som systemutvikler.

Gammel 19-04-08, 12:25   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rakk akkurat å bli sivilingeniør ved NTH mens det enda var NTH. I tillegg har jeg tysk grunnfag fra det som da var AVH (Universitetet i Trondheim). Jeg jobber i et forlag, delvis som redaktør og delvis med tekniske ting; formelt er jeg freelancer, og jeg jobber også litt for andre forlag. Jeg har aldri hatt en "sivilingeniørjobb".

Gammel 19-04-08, 12:27   #27
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er utdannet journalist ved det som het Norsk Journalisthøgskole, men som siden er en linje under Høgskolen i Oslo.
Jeg jobber som frilansjournalist, blant annet.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 12:27   #28
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Er utdannet sosionom ved Høgskolen i Stavanger. (nå Universitetet i Stavanger) Jobber som miljøterapeut i et særtiltak i barnevernet. Begynte der 01.sept i fjor, jobbet før det på sosialkontor.

Gammel 19-04-08, 12:50   #29
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Er utdannet førskolelærer ved Høgskolen i Bodø. Har tatt fordypning i utefag (fysisk fostring og naturfag for lærere og førskolelærere).

Jobber som pedagogisk leder, men har for tiden min etterlengtede fødselspermisjon.

Gammel 19-04-08, 13:38   #30
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Bachelor i biokjemi fra Univ i Bergen og tok sykepleien etterpå ved Høyskolen i Oslo, avd Ullevål. Har jobbet masser med barn på sykehus, men nå jobber jeg hjemme med barna og en til på vei. Har fått god bruk for utdannelsene mine både her og der

Gammel 19-04-08, 13:39   #31
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har journalistutdannelse fra Høgskolen i Oslo, og engelsk grunnfag og engelsk merkantil fra Høgskolen i Østfold.
Akkurat nå venter jeg på drømmejobben, men er usikker på om jeg vil jobbe med journalistikk.

I tillegg har jeg lang utdannelse ved Livets Skole.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 13:52   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er cand.philol. med ex.phil. fra Universitetet i Oslo og tysk grunnfag, engelsk mellomfag, nordisk hovedfag (språklig) og praktisk-pedagogisk utdanning fra NTNU. I disse dager er det 10 år siden jeg avsluttet hovedfaget mitt.

Planen var å bli lektor i den videregående skolen, men slik har det ikke gått. Etter tre år som oversetter og utvikler av interaktive datakurs har jeg nå jobbet seks år i en privat kulturinstitusjon, nå som "rådgiver". Hoveddelen av virksomheten går ut på å vurdere søknader om prosjektstøtte.

Gammel 19-04-08, 14:12   #33
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er adjunkt, utdannet ved HiO. Jobber for tiden i grunnskolen.

Gammel 19-04-08, 14:24   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg rakk akkurat å bli sivilingeniør ved NTH mens det enda var NTH. I tillegg har jeg tysk grunnfag fra det som da var AVH (Universitetet i Trondheim). Jeg jobber i et forlag, delvis som redaktør og delvis med tekniske ting; formelt er jeg freelancer, og jeg jobber også litt for andre forlag. Jeg har aldri hatt en "sivilingeniørjobb".

Sivilingeniør, ja. Broren min er nyutdannet siv.ing., og jeg spurte han hvor han kunne tenke seg å jobbe. Hvor kom ikke til å godta mindre enn en milliard i timen. Tjener jammen meg godt, dere!

Sist redigert av Skremmern : 19-04-08 kl 14:35.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 14:25   #35
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg er utdannet førskolelærer fra Høgskolen i Oslo. Har jobbet som pedagogisk leder siden, kun avbrutt av tre permisjoner.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 14:33   #36
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Markedsføring på Norges Markedshøyskole. Fikk vel en flott diplomtittel da jeg sluttet etter tre år. Markedsføring og internasjonalisering var spesialiseringen min.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 14:34   #37
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er statsviter med Cand polit fra Uiniversitetet i Oslo og Cand mag fra Universitetet i Trondheim (som det het den gang). Jeg har skrevet hovedoppgave om utdanningspolitikken i Zimbabwe etter frigjøringen (sært ). Jeg har histoie mellomfag i tillegg til statsvitenskap og noen småfag i organisasjonssosiologi, personalpsykologi, statistikk, litt sosial antropologi og prosjektledelse. I dag er jeg byråkrat og jobber jeg med skoleutvikling.

For tiden er jeg veldig interessert i organisasjonsutvikling og har veldig lyst på en master på BI.

Gammel 19-04-08, 14:43   #38
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har et år igjen og vil da være utdannet førskolelærer. Tar dette samlingsbasert på Høgskolen i Bodø.

Gammel 19-04-08, 14:49   #39
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Utdannet siviløkonom, jobber som analytiker. Drømmer om å fratre det private næringsliv til fordel for et doktorgradsstudium og forskerkarriere. Må bare få inn litt mer cash først.

Selv om jeg trivdes godt med å ta hovedfag (moderne økonomisk historie) og er veldig glad i historiefaget, så angrer jeg på at jeg ikke begynte på NHH etter cand.mag'en. Da hadde jeg vært i nærheten av å ha en relevant utdanning i fht hva jeg faktisk gjør.

Jeg vurderer en MBA på BI, men er glad jeg ikke studerer ved siden av full + jobb nå.

Gammel 19-04-08, 15:10   #40
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har økonomiutdanning fra det som tidligere het Trondheim Økonomiske Høgskole og jobber som økonomisjef i en mellomstor bedrift (i trøndersk målestokk)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.