|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?... Sist redigert av Nina : 14-06-10 kl 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Har vært noen år ved Høgskolen i Molde der jeg holdt på med IT og økonomi og så har jeg tilleggsutdanning fra Arkivakademiet.
![]() |
#23 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Fredag 13. juni 2008 er jeg ferdig utdannet adjunkt (bachelor). Jeg har tatt min utdanning på Høgskolen i Hedmark og tok fordypning i spesialpedagogikk (60stp) på Universitetet i Oslo (Blindern). Sist redigert av Jessica : 19-04-08 kl 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet sykepleier, og tok min Bachelor på høgskolen her på hjemplassen min.
![]() |
#26 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg rakk akkurat å bli sivilingeniør ved NTH mens det enda var NTH. I tillegg har jeg tysk grunnfag fra det som da var AVH (Universitetet i Trondheim). Jeg jobber i et forlag, delvis som redaktør og delvis med tekniske ting; formelt er jeg freelancer, og jeg jobber også litt for andre forlag. Jeg har aldri hatt en "sivilingeniørjobb".
![]() |
#27 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet journalist ved det som het Norsk Journalisthøgskole, men som siden er en linje under Høgskolen i Oslo.
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Er utdannet sosionom ved Høgskolen i Stavanger. (nå Universitetet i Stavanger) Jobber som miljøterapeut i et særtiltak i barnevernet. Begynte der 01.sept i fjor, jobbet før det på sosialkontor.
![]() |
![]() |
#29 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Er utdannet førskolelærer ved Høgskolen i Bodø. Har tatt fordypning i utefag (fysisk fostring og naturfag for lærere og førskolelærere).
![]() |
#30 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har Bachelor i biokjemi fra Univ i Bergen og tok sykepleien etterpå ved Høyskolen i Oslo, avd Ullevål. Har jobbet masser med barn på sykehus, men nå jobber jeg hjemme med barna og en til på vei. Har fått god bruk for utdannelsene mine både her og der
![]() |
#31 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har journalistutdannelse fra Høgskolen i Oslo, og engelsk grunnfag og engelsk merkantil fra Høgskolen i Østfold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
intro
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er cand.philol. med ex.phil. fra Universitetet i Oslo og tysk grunnfag, engelsk mellomfag, nordisk hovedfag (språklig) og praktisk-pedagogisk utdanning fra NTNU. I disse dager er det 10 år siden jeg avsluttet hovedfaget mitt.
![]() |
![]() |
#34 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?
Sivilingeniør, ja. Broren min er nyutdannet siv.ing., og jeg spurte han hvor han kunne tenke seg å jobbe. Hvor kom ikke til å godta mindre enn en milliard i timen. Tjener jammen meg godt, dere!
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 19-04-08 kl 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet førskolelærer fra Høgskolen i Oslo. Har jobbet som pedagogisk leder siden, kun avbrutt av tre permisjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er statsviter med Cand polit fra Uiniversitetet i Oslo og Cand mag fra Universitetet i Trondheim (som det het den gang). Jeg har skrevet hovedoppgave om utdanningspolitikken i Zimbabwe etter frigjøringen (sært
![]() |
#38 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har et år igjen og vil da være utdannet førskolelærer. Tar dette samlingsbasert på Høgskolen i Bodø.
![]() |
#39 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?
Selv om jeg trivdes godt med å ta hovedfag (moderne økonomisk historie) og er veldig glad i historiefaget, så angrer jeg på at jeg ikke begynte på NHH etter cand.mag'en. Da hadde jeg vært i nærheten av å ha en relevant utdanning i fht hva jeg faktisk gjør.
![]() |
#40 |
blid
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har økonomiutdanning fra det som tidligere het Trondheim Økonomiske Høgskole og jobber som økonomisjef i en mellomstor bedrift (i trøndersk målestokk)
![]() |
|
|