|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er språkutdannet adjunkt fra AVH (nå NTNU) og får brukt alle mine talenter som hjemmeværende mamma til skjønn ettåring. |
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet førskolelærer ved Tromsø Lærerhøgskole. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet sykepleier ved Høgskolen i Telemark, og nå holder jeg på med videreutdanning (60 studiepoeng) i gastroenterologisk sykepleie ved Høgskolen i Bergen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Høyskolen i Bergen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hvor er du utdannet?... Sist redigert av Nina : 14-06-10 kl 23:01. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har et år igjen og vil da være utdannet førskolelærer. Tar dette samlingsbasert på Høgskolen i Bodø.
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet ingeniør(informatikk) ved det som da var Høgskolen i Stavanger, nå Universitetet i Stavanger. I tillegg har jeg ex phil, sosialøkonomi grunnfag og mellomfag fra Universitetet i Bergen. Jobber som prosjektleder i et IT firma. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvor er du utdannet?Har vært noen år ved Høgskolen i Molde der jeg holdt på med IT og økonomi og så har jeg tilleggsutdanning fra Arkivakademiet.
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er Cand. Mag. fra NTNU med mellomfag medievitenskap + sosiologi og Nordisk språk og litteratur. Var også innom et år på sykepleiestudiet og har tatt noen ekstra fag på universitetet.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor er du utdannet?Høgskolen i Molde, Bachelor i sykepleie. Er nok ikke ferdig med det. |
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg studerer ved Høgskolen i Bodø og er på vei til å bli siviløkonom. Ved siden av jobber jeg som programmerer i en stor organisasjon innen markedsanalyse, en bransje jeg trives veldig godt i. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er ingeniør innen IT fra Høyskolen i Ålesund, i tillegg har jeg påbygning 30 vt (90 stp) i organisasjon og ledelse fra tidligere distriktshøyskolen på Rena. Tror jeg bare mangler 30 stp masteroppgave for å ha en master, men er ikke helt sikker. Vurderer om jeg skal sjekke opp dette, for evt. å gjøre det.
|
|
|
#18 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er Cand. Scient i anvendt matematikk fra Universitetet i Tromsø. Jobber som forsker i en statlig bedrift. Eller - jobber og jobber. 4 barn på 6 år gjør noe med karrieren.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor er du utdannet?Fredag 13. juni 2008 er jeg ferdig utdannet adjunkt (bachelor). Jeg har tatt min utdanning på Høgskolen i Hedmark og tok fordypning i spesialpedagogikk (60stp) på Universitetet i Oslo (Blindern). Sist redigert av Jessica : 19-04-08 kl 13:25. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet sykepleier, og tok min Bachelor på høgskolen her på hjemplassen min.
|
![]() |
|
|