|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?Så hva er det som stopper folk fra å gi ut andre medisiner på denne måten? Hvorfor er det rettferdig at de som har mye skal slippe billig unna mens andre familier gjerne ikke har mulighet til å få dette pga prisen?
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?
Hvis man skal tenke sånn så blir det mye å ta tak i..... Hvis det er noe som er urettferdig så er det at de med dårlig råd alltid må betale mer for tjenester osv. i mange sammenhenger. De rike får gjerne lavere renter og andre fordeler. Vi som har mindre må pent betale... Livet er ikke rettferdig.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?Jeg er straks fullvaksinert mot Hep.A og B, har brukt twinrix. To doser med 3 mnd mellom hver først og så en etter 6 mnd. Kom totalt på rundt 1200,- Fikk en kollega til å sette dem for meg.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?Skal også vaksinere meg nå i forbindelse med jobb. Er i kontakt med mye rart, så da er det greit å ha gjort det. |
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?Nå snakker vi om en vaksine som man trenger for å reise til eksotiske land, ikke sant? Ikke livsviktige medisiner? Ikke preparater som er mangelvare?
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Skjønte det slik at det var både A og B, men nå blir jeg litt usikker. Vi skal til helsesøster og få dette gjort. De har egen kontortid for reisevaksine. Glemte å spørre om pris, men hørte akkurat fra ei venninne at hun betalte over 1000 kr. bare for henne. Hun fikk samtidig påfyll av gamle vaksiner. Kanskje det var derfor det kostet. Det skal jeg også få. Helsesøster anbefalte det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Eller om man tilfeldigvis blir lagt inn på sykehus med sårskader/trenger blod o.l.
|
|
|
#8 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Vaksiner og pris hepatitt A og B?[quote=Hattifnatten;970883]E Coli-vaksina har jeg tatt flere ganger (hvis det er Ecoral du mener Angelique.. drikkevaksine). Den hadde jeg nok valgt framfor Hep B hvis jeg skulle velge. Det som er synd med den er at den må gjentas for hver tur.
|