|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Javel
|
Sv: Arg! Ang matching av klærJeg prøver iallefall å finne frem klær som matcher, og faktisk så gjøre eldste det også når hun finner noe. Men hun er 7år og har vel kanskje lært seg å matche farger etterhvert....ikke vet jeg. Hun har i grunnen alltid funnet seg i at jeg finner frem klærne, og det har vært lite protester på valget.
|
|
|
|
#2 |
|
er her
|
Sv: Arg! Ang matching av klær
Da hadde vel alle blitt fornøyd ja
|
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arg! Ang matching av klærJeg er en matcher - innert til ytterst - egentlig ... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Arg! Ang matching av klærFår ta til meg litt her jeg da..
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og er litt sånn. *innrømme*
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er nok bare du som er gammel og ikke klarer å følge med i tiden, rødt og lilla sammen er jo superhot på catwalken i høst. Du skal se du har fått en liten fashionista. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Arg! Ang matching av klærOrdentlige ut? I følge hvem? I følge eldstejenta di så ser hun vel ordentlig nok ut med den røde lua og den lilla dunjakken. Er det ikke ganske sært å mene at det man selv mener er fint, er det eneste fine? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sært er en hyggelig måte å si det på. Jeg syns egentlig det er litt slemt...
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Det er vel å strekke den litt langt?
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Arg! Ang matching av klærLitt langt, kanskje. Men handlinger uttrykker like mye som ord. Å overprøve barnets smak fordi en syns ens egen er bedre, det syns jeg er slemt. Og jeg syns det er et ekkelt spark inn i barnets selvfølelse.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Arg! Ang matching av klærHer er forresten en link til Olympias innlegg om dette en gang. Hun forklarer det mye bedre enn meg.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Hvis barnet bare har tatt den nærmeste luen uten å tenke over det, og er like blid når den blir byttet ut, så er det jo noe annet enn hvis barnet insisterer på et bestemt plagg eller en bestemt kombinasjon, fordi h*n synes det er fint, og mamma overstyrer og sier "nei, det ser så stygt ut, så det får du ikke gå i".
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Arg! Ang matching av klærDa skal jeg komme med et eksempel her:Min eldste datter,ser veldig opp til de som er litt eldre enn henne.Og synes alt kusinen som jo er 15 år har på seg er fint
|
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Arg! Ang matching av klærHvis ikke man strammer inn allerede i tidlig alder, blir det pønkere av dem. Det har jeg lest et sted ...
|
|
|
#16 |
|
♡
|
|
|
|
#17 |
|
Viser tenner
|
Sv: Arg! Ang matching av klærHer legges det ofte fram klær dagen i forveien, og snuppa på 2,5 har ikke begynt å ville velge selv. Prinsessa på 7 år har gått i barnehagen i MYE rart ...
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
|
|
|
#19 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Arg! Ang matching av klærHomser er gøy! Var ute på byn med noen, jeg lo så jeg hadde vondt i siden. Lenge siden jeg har hatt det så gøy *setter alle homser i partey-bås*
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Arg! Ang matching av klærOlympia skrev noe rasende klokt om dette en gang, som var i denne retning: Man skal da ikke overprøve smaken til ungene! Tenk å blir fortalt at det du syns er fint slett ikke ER fint. Det er faktisk stygt. Sier fasiten. Det syns jeg er SLEMT gjort!
|
![]() |
|
|