Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Arg! Ang matching av klær

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 17:24   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arg! Ang matching av klær

...

Sist redigert av Skremmern : 01-12-06 kl 23:23.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 17:30   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Arg! Ang matching av klær

Jeg tror det er viktig for de små å få bestemme litt selv jeg, så lenge hun føler seg fin er da det hovedsaken.

I hverdagen er det så mange ting de ikke selv kan styre over, de må i barnehagen, de må ha på lue, de må legge seg og de må pusse tenner. Da er det veldig ok å gjøre som du gjorde synes jeg.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 17:33   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...

Sist redigert av Skremmern : 01-12-06 kl 23:23.
Gammel 06-11-06, 17:53   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ungen min går i barnehagen i mye rart fortiden, når han selv syns at han er verdens fiiiiineste så gidder jeg ikke krangle, man får velge sine kamper med omhu.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 17:59   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg føler etterhvert at skremmern og jeg har ganske like oppfatninger av ting.

Gammel 06-11-06, 18:02   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg føler etterhvert at skremmern og jeg har ganske like oppfatninger av ting.

Men så er jo du ufin.

Gammel 06-11-06, 18:11   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg matchar sammen klærna barna mine har på seg, men ikkje i den grad at eg nektar dei å gå ut av dør om eg ikkje får viljen min.

Innser at eg er et fælt eksempel i denne sammenheng, men har ikkje så veldig lyst å skjerpe meg.

Gammel 06-11-06, 18:13   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg matchar sammen klærna barna mine har på seg, men ikkje i den grad at eg nektar dei å gå ut av dør om eg ikkje får viljen min.

Innser at eg er et fælt eksempel i denne sammenheng, men har ikkje så veldig lyst å skjerpe meg.

Finner jeg klær, matcher jeg. Finner hun klær, grafser hun bare med seg et utvalg av det hun liker. Hun er veldig opptatt av å kle på seg selv for tiden, så selv om det ikke matcher etter mitt syn, føler hun seg bra i disse klærne. Jeg lærer henne derimot om merkelappen bak og sømmene inn, så tar hun over derfra.

Gammel 06-11-06, 18:16   #9
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men så er jo du ufin.

Sjempe.

Gammel 06-11-06, 18:18   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner jeg klær, matcher jeg. Finner hun klær, grafser hun bare med seg et utvalg av det hun liker. Hun er veldig opptatt av å kle på seg selv for tiden, så selv om det ikke matcher etter mitt syn, føler hun seg bra i disse klærne. Jeg lærer henne derimot om merkelappen bak og sømmene inn, så tar hun over derfra.

Kanskje det egentlig er det eg også gjer med storebror? Egentlig sortere eg i forhold til kva som kjem i hus.

Mulig eg ikkje er så verst likvel.

Gammel 06-11-06, 18:26   #11
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sier som Lenam: man må velge sine kamper med omhu.

Lillesøster er også inne i en alder hvor hun skal gjøre og bestemme alt selv. Når hun er i det humøret, går med det hun har lyst til.
Hun matcher når hun tillater meg å bestemme antrekket.

Gammel 06-11-06, 18:48   #12
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt at du viste din mor hvor skapet skal stå.

Dessuten er jeg prinsipielt veldig FOR at barna skal forstå at det til syvende og sist er foreldrene som bestemmer - ikke besteforeldrene.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:56   #13
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Er jo greit noen ganger at klærne matcher, hvertfalle er jeg slik, er ikke fanatisk da, så hvis absolut har bestemt seg for en grønn genser og en lilla bukse så gjør ikke det noe.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:57   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Godt at du viste din mor hvor skapet skal stå.

Dessuten er jeg prinsipielt veldig FOR at barna skal forstå at det til syvende og sist er foreldrene som bestemmer - ikke besteforeldrene.

Ja, det er jeg enig i.

Gammel 16-11-06, 11:12   #15
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Min datter går med mye rart om hun får lov. Og det får hun som regel, klærne ligger jo som regel i ksapet etter det som passer sammen da.

Her om dagen gikk hun i barnehagen med prinssekjole, (utkledningstøy). Men det var greit det, har hatt henne med i butikken med lua til en kanindrakt også, kaninører og hårbøyle oppå.
Pappaen var skikkelig flau, men jeg syns hun var søt jeg, og hun selv syntes hun var kjempefin.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:18   #16
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Her bestemmer hun selv hva hun skal ha på seg så lenge det passer til værtypen.

Shakira: det har skjedd her også. Hvorfor ikke sier jeg. Det er vi voksne som har de tabuene. Hvorfor skal man absolutt føre de over på barna så tidlig...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:23   #17
Linemix
Aktiv

Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Jeg liker den pønkete pippi-stilen jeg, da. Så her er det absolutt ikke noe behov for matching av klær!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:29   #18
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Her i huset bestemmer 5-åringen selv hva hun vil ha på seg. Av og til må vi rettlede litt med tanke på værsituasjonen. Men hun har vært på skogstur med regnbukse og skjørt utenpå. Vi hadde en riktig vellykket tur den dagen.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:30   #19
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Her bestemmer hun selv hva hun skal ha på seg så lenge det passer til værtypen.

Shakira: det har skjedd her også. Hvorfor ikke sier jeg. Det er vi voksne som har de tabuene. Hvorfor skal man absolutt føre de over på barna så tidlig...

Det er en sjarm over det syns jeg, og så lenge vi ikke skal på noe spesielt, bursdag eller lignende er det helt ok.

Hun elsker å pynte seg, så iblant har hun nesten alt av prinsessesmykkene som var i kalenderen ifjor, og masse glitrende spenner i håret.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:47   #20
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn gjør vi det her i huset også
Synes det fungerer ypperlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.