|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Kan egentlig ikke komme på noe konkret som jeg alltid inntar mye av.
![]() |
#23 |
Glad
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Smågodt! I valget mellom brødmat og smågodt velger jeg helt klart bort brødet
![]() |
#24 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Grillmat! En hel sommer uten grillmat, ville ikke vært noen sommer. :grilloman:
![]() |
#25 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg er nok også blant dem som ville slitt med å kutte godis og brød. Karbohydratjunkie, tydeligvis. Ville slitt med å kutte vann også, siden det stort sett er det eneste jeg drikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Eg har i grunnen ikkje så store problem med å kutte ut noko av dette, men vin og sjokolade ville nok ha vore det største offeret på sikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg tror ikke jeg ville hatt noen store problemer med å kutte ut noe som helst av mat og umat. Jeg klarer akkurat det jeg bestemmer meg for på den fronten, men ost og rødvin ville vært vanskeligere å gi avkall på enn det aller meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
villende
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Mørk sjokolade. Jeg tror et liv helt uten noen som helst form for sjokolade hadde vært skrekkelig trist. Men jeg overlever helt fint uten lys sjokolade, og den mørke kan gjerne være 86 %. Det er kakaosmaken, ikke sukkeret, som er min "greie". |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Kaffe, jeg må ha minst to kopper om dagen, hvis ikke får jeg en grufull hodepine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Kjøtt! Jeg var vegetarianer i seks år, fra 1997 til 2003 og klarte det helt utmerket da (men la på meg 35 kg og fikk elendig helse). Nå tror jeg det hadde vært rene drepern å kutte ut kjøtt. Spesielt kylling.
![]() |
#33 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?
Ut frå eigne erfaringar så trur eg det handlar mykje om at folk drikk Pepsi Max istadenfor vatn når dei er tørste. I og med at PM er kalorifri er det lett å velge alternativet med smak på. Etter at eg begynte å drikke vatn til eg er utørst har eg nesten mista lysta på PM, og drikk berre eitt og anna glas omlag like sjeldan som eg et potetgull og sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Pasta og gjærbakst og frukt/grønt!
![]() |
#35 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg kan kutte det meste, jeg tror ikke jeg er avhengig av noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Jeg ville fått panikk hvis jeg aldri mer skulle få drikke vann eller spise makrell i tomat. Men vi tenker på uvaner nå, ikke sant? I så fall er vin ganske vanskelig å motstå. Men kaker er verst. Croissanter, cookies, brownies, gulrotkake ... Alt som ligger i diskene i byens kaffebarer er mitt svake punkt. Jeg liker sjokolade og potetgull, men klarer meg fint uten. Brus klarer jeg ikke å svelge uansett hvor hardt jeg prøver, og is er B-snop for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Frukt, grønt og smågodt (sånt gummi med e-stoffer spesielt).
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?Siden jeg alleredhar kuttet ut alt av godterier og sukker så må det bli cola ligth.... Så lenge jeg går på ketolyse så tror jeg ikke at jeg orker å kutte det ut... Men det er planene etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hva ville vært verst for deg å kutte ut?
Jeg og. Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde overlevd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|