|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
| Se resultatene: Hva er familiens foretrukne ferieform? | |||
| Båt |
|
0 | 0% |
| Camping (campingvogn, camplet, telt etc) |
|
3 | 3,03% |
| Hytte |
|
20 | 20,20% |
| Utenlandsreiser |
|
53 | 53,54% |
| Hotell |
|
6 | 6,06% |
| Annet |
|
17 | 17,17% |
| Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilken ferieform?Hotell i utland, tenker jeg vi sier. Eventuelt leilighet såfremt det ikke er i et leilighetskompleks, men heller som del av et hus. Jeg liker mye annet også, såfremt det ikke er primitivt. Varm dusj hver dag må til, samt gode senger og generelt god komfort. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken ferieform?Egentlig gjør vi ganske mange forskjellige ting i feriene, og det er lettere å si hva vi IKKE liker. |
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvilken ferieform?Utenlandsferie, hotell og hytta.
Jeg mener også dette, men i påska ga jeg etter og ble med til en ferieleilighet som er i familiens eie. Ungene har aldri kosa seg så mye på tur som på denne ferien og jeg har nok aldri slappet så av med ungene på tur.
|
|
|
#4 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ferieform?Sommerferie for oss har de siste årene vært Syden-tur med familiehotell, strand og basseng. Etterhvert som ungene har blitt større, så legger vi inn flere utflukter/opplevelser på turene.
|
|
|
#5 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilken ferieform?Dette burde vært en flervalgspoll! Når vi ferierer i Norge bor vi på hotell eller leier hytter. Vi bor alltid på hotell på utenlandsferier. Skulle ønske vi var båtemennesker, det ser og høres fantastisk ut. Men det er vi ikke.. :snufs:
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken ferieform?Jeg er et utpreget utenlandsferie-menneske. Og det er gubben og. Gutta bryr seg jo ikke så mye enda, men de liker å bra på tur. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken ferieform?Svarte utenlandsferie. Nå har vi bare vært på en sydenferie med barn men vi hadde det helt topp og det skal vi gjøre igjen. Skal prøve å få til en tur i året. Lever lenge på sånne minner...
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ferieform?Ja takk, begge deler kanskje? Liker sigers sin hytte på fjellet om høsten vinteren, og mine foreldres hytte på sørlandet om sommeren. Spe på med en sydentur med jevne mellomrom, evt en langweekend for meg og gubben er jeg storfornøyd. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hvilken ferieform?Våre beste ferier har vært når vi har leid hus i utlandet sammen med venner og familie. Synes det er hyggelig å feriere sammen med andre. Det å ha ett hus/villa med høy standard med alle fasiliteter og god plass gjør alt mer smidig ift. bo tett med andre. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilken ferieform?Vi er langt ifra camping-, telt- og hyttemennesker.
|
|
|
#12 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvilken ferieform?Siden mamma bor i Spania så drar vi alltid dit på sommerferie og bor privat der hos henne.
|
|
|
#13 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvilken ferieform?Jeg må presisere at når jeg snakker om hytte så er det egentlig feriehus jeg mener. Hytte uten strøm og vann er ikke noe for meg.
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken ferieform?Krysset av for utenlandsferie. Vi er glade i å reise alle 3. I utganspunktet har jeg vært veldig skeptisk til ferier av type 'familieanlegg i syden', men det har vist seg å være genialt når man reiser med små barn. Vi har også leid hus sammen med andre og dratt på storbyferier. Camping er ikke noe for meg. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken ferieform?
Ja, definitivt. Og vaskemaskin og TV.
|
|
|
|
#16 |
|
Originala
|
Sv: Hvilken ferieform?Det har variert for vår del. Hjemme-/hytteferie, storbyferie og camping. I år blir det campingferie igjen, og vi gleder oss veldig! Det er ikke noe vi klart foretrekker framfor det andre. Variasjon er fint. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvilken ferieform?Utlandet. Jeg er et opplevelses-menneske, jeg vil oppleve mest mulig spennende på en ferie. Pyramidene i Egypt, Eiffeltårnet osv, det er ting jeg har lyst til å ha sett med egne øyne. Hytteturer og slikt er greit, men da feks. en langhelg eller noe. Skulle dog ønske vi hadde hytte eller at svigers hadde det, for da kunne vi vært der i påsken. Ingenting er som hytteturer i påsken.
|
|
|
#18 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken ferieform?Hytta, helt klart!
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hvilken ferieform?Jeg foretrekker utenlandsferier med hotell. Jeg er ikke kresen på hoteller eller pensjonater og kan godt bo på temmelig dårlige steder uten at det gjør meg noe. Hytteliv og camping derimot er absolutt ikke noe for meg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvilken ferieform?Før svigermor solgte hytta: