|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
Se resultatene: Hva er familiens foretrukne ferieform? | |||
Båt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Camping (campingvogn, camplet, telt etc) |
3 | 3,03% |
Hytte |
20 | 20,20% |
Utenlandsreiser |
53 | 53,54% |
Hotell |
6 | 6,06% |
Annet |
17 | 17,17% |
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ferieform?Hytta, helt klart!
![]() |
#22 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Hvilken ferieform?Det skulle vært flervalgs.
![]() |
#23 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ferieform?Krysset av for utenlandsferie. Vi er glade i å reise alle 3. I utganspunktet har jeg vært veldig skeptisk til ferier av type 'familieanlegg i syden', men det har vist seg å være genialt når man reiser med små barn. Vi har også leid hus sammen med andre og dratt på storbyferier. Camping er ikke noe for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?
Ja, definitivt. Og vaskemaskin og TV.
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Jeg foretrekker utenlandsferier med hotell. Jeg er ikke kresen på hoteller eller pensjonater og kan godt bo på temmelig dårlige steder uten at det gjør meg noe. Hytteliv og camping derimot er absolutt ikke noe for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvilken ferieform?Før svigermor solgte hytta:
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 22-05-08 kl 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Vi foretrekker hotell, evnt. leilighet i forbindelse med hotell, både i inn- og utland.
![]() |
#29 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Hytte eller hotell/leilighet i utland.
![]() |
#30 |
Originala
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Det har variert for vår del. Hjemme-/hytteferie, storbyferie og camping. I år blir det campingferie igjen, og vi gleder oss veldig! Det er ikke noe vi klart foretrekker framfor det andre. Variasjon er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Mannen min er helt notorisk. Hvis han ikke har fått vært på en sydenferie i løpet av sommeren, så har det ikke vært sommer. Så vi reiser alltid sydover, men prøver å variere litt hvor vi drar. Nå som vi har helt små barn, blir det veldig A4, men om noen år er vi vel litt mer eksperimentelle igjen.
![]() |
![]() |
#32 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ferieform?Når sommerferien står for dør pakker vi og stenger huset. Vi bor på hytta i 8 uker og pendler til byn dersom det trengs, vi priser vi oss lykkelig over internett og vidreføring av kontortelefon. Uten det hadde vi nok måttet være hjemme. Når man driver for seg selv, kan man ikke si at: nei nå har vi ferie så vi kan ikke hjelpe deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken ferieform?Jeg er helt klart et storby hotell/leilighets menneske men hva gjør man vel ikke for de små? Nå har jeg nettopp investert i telt, ryggsekk, soveposer osv. og vi skal f.eks campe på Nord Koster to ganger i sommer .... jeg hater telt og "primitiv" camping men gjør det gjerne for ungen sin del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken ferieform?Utenlands, gjerne i leilighet.
![]() |
#38 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken ferieform?Svarte utenlandsferie. Nå har vi bare vært på en sydenferie med barn men vi hadde det helt topp og det skal vi gjøre igjen. Skal prøve å få til en tur i året. Lever lenge på sånne minner...
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken ferieform?Ja takk, begge deler kanskje? Liker sigers sin hytte på fjellet om høsten vinteren, og mine foreldres hytte på sørlandet om sommeren. Spe på med en sydentur med jevne mellomrom, evt en langweekend for meg og gubben er jeg storfornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ferieform?Vi reiser ofte utenlands når vi først har ferie. Velger da å bo i leilighet fremfor hotel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|