Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken ferieform?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Hva er familiens foretrukne ferieform?
Båt 0 0%
Camping (campingvogn, camplet, telt etc) 3 3,03%
Hytte 20 20,20%
Utenlandsreiser 53 53,54%
Hotell 6 6,06%
Annet 17 17,17%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 09:22   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.718
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken ferieform?

Hvilken ferieform foretrekker dere som familie?

Vi er utpregede båtmennesker og trives med det, men i år har vi investert i en camp-let. Bakgrunnen er at vi benytter anledningen (mannen har sju uker ferie i sommer) og reiser nordover med bilen. Etter teltturen i fjor sommer har vi kommet frem til at ryggene våre ikke tåler tre uker i telt. Denne sommeren får vi både i pose og sekk, altså. Vi får både båtturen vår og den etterlengtede nordover-turen. Hvor langt vi kommer avhenger av barnas oppførsel i bilen, men vi håper å nå frem til et vennepar som for tiden er bosatt i Lofoten.

Er vi skrekkelig heldige rekker vi en uke på hytta også. :kryss:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:29   #2
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Vi veksler mellom telt, hytte og hotell.
I år blir det først hotell og så hytte.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:35   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

I år som i fjor blir det en uke til Danmark i juni og tre uker fri igjen i juli. De tre siste ukene har vi ingen planer, men har tilgang på hytte på fjellet og båt-skjærgård-lavvo. Vi gjør det som passer best til været og det vi har mest lyst til. Forhåpentligvis får vi både en liten fjelltur og et par overnattinger i fjorden.

Det blir nok en deilig ferie som vanlig. Vi liker å få roen over oss hjemme i ferien og ikke ha for mange planer. Er været fint så er det ingen andre steder enn hjemme jeg vil være. Vi har stor tilgang på sjø og strand og badeliv som vi elsker.

Nå gleder jeg meg plutselig enda mer til ferien.


Jeg stemte Annet siden vår foretrukne ferieform er en blanding av flere alternativer.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:42   #4
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Vi er ikke ferie-dra-bort-mennesker, har vi funnet ut. Og skal vi være borte lengre enn 1 natt, må vi ikke ha tilgang på bil, for da drar vi hjem.

I fjor var vi 4 netter i Danmark, men da tok vi fly ned, leide bil, og tok fly hjem.

Vi har leid oss(for noen år siden) hytte på åremål, var der i 18 timer,før vi vendte snuten hjem, og har ikke vært der siden. (nå skal de sies, at damen som eide hytten var veldig grei, og vi måtte bare betale for 1 måned, ikke for hele året, for hytten ble leid bort videre, ).

Og vi er verdens beste på å dra på sparke-turer, bestemmer oss gjerne kvelden i forveien, og drar på morningen dagen etter!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:46   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Vi har jo ikke vært familie så lenge, men foreløpig ser det ut til at hytte er den store favoritten. Imidlertid er vi jo snart båteiere, i tillegg skal vi utenlands i år, så du får spørre til neste år.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:46   #6
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Jeg stemte annet, for jeg ville gjerne stemme både hytte og utland. De senere årene har vi leid hytter i utlandet, og det har vært veldig vellykket. Far og mor får luftet pass og fremmed valuta, samt får høre andre språk og handle annen mat, og ungene har plass å boltre seg på, og får oppleve andre forhold enn hjemme.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:47   #7
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Vi elsker å feriere og jeg kan ikke velge noe spesielt. Når vi har campingvognen bruker vi den mye både i helger og ferier og farter rundt omkring til nye steder. På vinteren liker vi å leie hytte på fjellet og kjøre slalom. Ellers så liker jeg og ungene å reise på charter til syden, mannen er med, men han liker det ikke så veldig godt.
Hvis jeg skal nevne en ferieform som vi ikke liker så godt, så må det være telt. Da blir vi fort lei alle mann.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:49   #8
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Sommerferie for oss har de siste årene vært Syden-tur med familiehotell, strand og basseng. Etterhvert som ungene har blitt større, så legger vi inn flere utflukter/opplevelser på turene.

Øvrige ferier, dvs vinterferie, påskeferie, høstferie samt mange helger er forbeholdt hytta vår

Får vi i tillegg anledning til ei storbyhelg for bare oss voksne, så er vi veldig fornøyde

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:50   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.218
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Dette burde vært en flervalgspoll! Når vi ferierer i Norge bor vi på hotell eller leier hytter. Vi bor alltid på hotell på utenlandsferier. Skulle ønske vi var båtemennesker, det ser og høres fantastisk ut. Men det er vi ikke.. :snufs:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:51   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.862
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Jeg er et utpreget utenlandsferie-menneske. Og det er gubben og. Gutta bryr seg jo ikke så mye enda, men de liker å bra på tur.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:52   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Hotell i utland, tenker jeg vi sier. Eventuelt leilighet såfremt det ikke er i et leilighetskompleks, men heller som del av et hus. Jeg liker mye annet også, såfremt det ikke er primitivt. Varm dusj hver dag må til, samt gode senger og generelt god komfort.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:14   #12
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Egentlig gjør vi ganske mange forskjellige ting i feriene, og det er lettere å si hva vi IKKE liker.

Vi reiser ikke til slike feriekomplekser i Spania, med bare nordmenn og andre skandinavere i fellesferien. Vi har mange venner som liker det, men har sagt nei til å være med, for skal jeg utenlands skal jeg oppleve nye kulturer - og helst også bo litt mer privat enn å ha nabo'n hjemmefra i naboleiligheten...

  Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:20   #13
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Utenlandsferie, hotell og hytta.


Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Vi reiser ikke til slike feriekomplekser i Spania, med bare nordmenn og andre skandinavere i fellesferien. Vi har mange venner som liker det, men har sagt nei til å være med, for skal jeg utenlands skal jeg oppleve nye kulturer - og helst også bo litt mer privat enn å ha nabo'n hjemmefra i naboleiligheten...

Jeg mener også dette, men i påska ga jeg etter og ble med til en ferieleilighet som er i familiens eie. Ungene har aldri kosa seg så mye på tur som på denne ferien og jeg har nok aldri slappet så av med ungene på tur.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:25   #14
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Utenlandsferie, hotell og hytta.




Jeg mener også dette, men i påska ga jeg etter og ble med til en ferieleilighet som er i familiens eie. Ungene har aldri kosa seg så mye på tur som på denne ferien og jeg har nok aldri slappet så av med ungene på tur.

Jeg skulle kanskje ha fremhevet ordet fellesferien bedre - jeg tror ikke jeg noen gang vil reise dit i skolens sommerferie - selv om ungene helt sikkert ville ha kost seg masse.

En slager hos oss er å leie sommerhus i Danmark med svømmebasseng - det gir stjerner i boka hos ungene!

  Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:40   #15
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Våre beste ferier har vært når vi har leid hus i utlandet sammen med venner og familie. Synes det er hyggelig å feriere sammen med andre. Det å ha ett hus/villa med høy standard med alle fasiliteter og god plass gjør alt mer smidig ift. bo tett med andre.

Før vi fikk barn ferierte samboer og jeg som regel på hotell i utlandet. Det er en ferieform som ikke frister nå med tre små barn. Det er veldig greit å kunne ordne seg selv.

Telt/camping har jeg ingen erfaring med, mens hytteliv ved sjøen var noe jeg vokste opp med. Familien min har ett flott sted, men dessverre er det ikke spesielt barnevennlig, da tomten domineres av glattskurte svaberg, stup og klipper. Venter nok noen år før vi booker oss inn på en lengre ferie der, tenker jeg.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:41   #16
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Vi er langt ifra camping-, telt- og hyttemennesker.

Vi har reist til et typisk "sydenmål" og fant egentlig ut at det var første og siste gangen. Jeg liker utenlandsferier, til storbyer eller steder det ikke kryper over av pensjonister.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:59   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Siden mamma bor i Spania så drar vi alltid dit på sommerferie og bor privat der hos henne.

Men skulle vi dra andre steder til utlandet så blir det hotell.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:05   #18
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Jeg må presisere at når jeg snakker om hytte så er det egentlig feriehus jeg mener. Hytte uten strøm og vann er ikke noe for meg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:15   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Utlandet. Jeg er et opplevelses-menneske, jeg vil oppleve mest mulig spennende på en ferie. Pyramidene i Egypt, Eiffeltårnet osv, det er ting jeg har lyst til å ha sett med egne øyne. Hytteturer og slikt er greit, men da feks. en langhelg eller noe. Skulle dog ønske vi hadde hytte eller at svigers hadde det, for da kunne vi vært der i påsken. Ingenting er som hytteturer i påsken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:16   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.999
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken ferieform?

Jeg foretrekker deilige sommerdager i huset vårt i Vesterålen, iblandet en og annen tur til Danmark og/eller Østlandet. Stemte Annet, da huset vårt ikke er i nærheten av det jeg definerer som hytte (fire store soverom, to bad, fullt utstyrt med alt unntatt oppvaskmaskin).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no