|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!I februar i år. Det sluddet sidelengs, var ekstremt dårlig sikt, jeg var relativt mye gravid og jeg fikk visstnok den eneste mutte sensoren av de som jobbet den dagen. I tillegg trakk jeg den kjøreruten som gikk via Majorstua her i Oslo. Jeg var usannsynlig nervøs, men det gikk fint. Gjorde en del feil, men sto likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Eller oppkjøringer...
![]() |
#23 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp for 14 år siden (på 18-årsdagen min), og husker spesielt godt en episode fra den ellers plettfrie (
![]() |
#25 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg hadde oppkjøring for 20 år siden da jeg var 18år gammel. Å Herregud Appelsin, måtte du du minne meg på hvor fort tiden har gått |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Hehe.. Selv om det er en del år siden nå, så husker jeg faktisk oppkjøringen min veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Trøtt
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp på Lillehammer i 1991, må det vel ha vært? :hm: Jeg var 18 og en uke, jaffal.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg husker min oppkjøring så godt. Jeg hadde sånn angst for å måtte parkere inne i et av parkeringshusene i byen.
![]() |
#29 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp en snøtung vinterdag i 95. Det sludda tett og brøytekantene var kjempehøye.
![]() |
#30 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg kjørte opp i desember 05. Nesten 7 mnd på vei med lillesøster. Fikk en koselig sensor som atpåtil hadde kjøpt en av våre gamle biler så den fikk vi diskutert en del.
![]() |
#31 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!jeg hørte om en som opplevde flere utryknninger på samme oppkjøring. det må ha vært stress! eller hun jeg leste om i avisa, som hadde rier og fødte rett etterpå.
![]() |
#32 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!
MokkMokk, vi hadde samme rute! Jeg hadde en sensor som likte båtprat (akkurat da var det kjekt at pappa hadde båt, hehe)
![]() |
#33 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg tok lappen i 97, da var jeg atten. Husker vagt at jeg strøk første gangen
![]() |
#34 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Hvilken av dem?
![]() |
#35 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Så artig å lese om dere!
![]() |
#36 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Vel; får du time midt i rushen, så be om å få bytte.
![]() |
#37 |
Einsam
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Oppkjøring ja.. For snart 13 år siden, det var nysnø og holke, så heldig var jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Originala
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det gikk helt greit. Jeg var fryktelig nervøs, og at det i baksetet satt en mann i som var under opplæring (skulle begynne som sensor ved Biltilsynet) gjorde ikke nervøsiteten bedre. Rygging var det verste jeg visste, og da jeg fikk beskjed om å snu kjørte jeg så lenge for å finne en stor nok snuplass (på slike småveier) at jeg kom tilbake til stedet der sensoren ba meg snu. Så da slapp jeg unna det. Jeg måtte rygge da vi kom tilbake til Biltilsynet. Det var heldigvis helt ledig på parkeringsplassen, men jeg var alt for nervøs til å prøve å rygge skikkelig. Derfor latet jeg som jeg virkelig så i speilene, rygget bakover og håpet på det beste. Og bilen havnet utrolig nok perfekt mellom to hvite streker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Søt og rar
|
Jeg har fått time 9.20, som kjørelæreren syntes var perfekt.
![]() |
#40 |
Søt og rar
|
Takk :-)
![]() |
|
|