|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Jeg skal delta på streikemarkering i... | |||
| Oslo |
|
3 | 17,65% |
| Bergen |
|
1 | 5,88% |
| Stavanger |
|
2 | 11,76% |
| Tromsø |
|
0 | 0% |
| Trondheim |
|
0 | 0% |
| Jeg skal være med på en markering en annen dag |
|
1 | 5,88% |
| Jeg skulle gjerne vært med, men kan ikke |
|
10 | 58,82% |
| Deltakere: 17. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg kan dessverre ikke i morgen. Vi har Åpen skole til langt på kveld.
|
|
|
#2 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg skulle gjerne vært med, men kan ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg kan ikke i mårrå, men dersom streiken blir langvarig risikerer jeg å bli tatt ut i streik etter hvert...
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Det er satt opp buss herfra til Oslo. Skulle veldig gjerne vært med, men må forberede besøksdager for førsteklassingene jeg skal ha til høsten. Skal møte dem nå på torsdag og fredag :-) Men jeg er med i ånden..... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?"Vil ikke" er ikke et alternativ her altså |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Nei, de får lage sin egen poll.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg tenkte det kunne gå innunder det siste alternativet.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?
Jeg synes ikke det blir helt det samme.
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg nekter å legge til flere alternativer i pollen!
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Flott markering i Oslo! Rundt tre tusen i tog og høy stemning.
|
|
|
![]() |
|
|