|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Jeg skal delta på streikemarkering i... | |||
Oslo |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Bergen |
1 | 5,88% |
Stavanger |
2 | 11,76% |
Tromsø |
0 | 0% |
Trondheim |
0 | 0% |
Jeg skal være med på en markering en annen dag |
1 | 5,88% |
Jeg skulle gjerne vært med, men kan ikke |
10 | 58,82% |
Deltakere: 17. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?
Du tenker vel aldri på eksamen?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?"Vil ikke" er ikke et alternativ her altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Nei, de får lage sin egen poll.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Ja det holder. Jeg er, surprise!, enig med Hjetland.
![]() |
![]() |
#26 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Litt langt unna, men jeg regner det blir markering her når vi mest sannsynlig blir tatt ut i streik neste uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Savner alternativet "Det er ikke markering her, ellers hadde jeg deltatt".
![]() |
#28 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg tenkte det kunne gå innunder det siste alternativet.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?
Enig. Det er vel ikke primært lærerne vi streiker "for", men førskolelærere, sykepleiere og fysioterapeuter som bare får 3,2 % i tillegg i tilbudet fra KS - i praksis en reallønnsnedgang. Nesten like dårlig kommer kategorien "lærer" ut, som får 3,5 % i tilbudet (dette er vel allmennlærere uten adjunktkompetanse?).
![]() |
#30 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?
Jeg synes ikke det blir helt det samme.
![]() |
#31 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg nekter å legge til flere alternativer i pollen!
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg laget egen parole og dro med meg 2 og 4-åringen i protesttog i Stavanger. Jeg ble ganske svett av både å være mamma og streikende samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Flott markering i Oslo! Rundt tre tusen i tog og høy stemning.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|