|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Jeg skal delta på streikemarkering i... | |||
Oslo |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Bergen |
1 | 5,88% |
Stavanger |
2 | 11,76% |
Tromsø |
0 | 0% |
Trondheim |
0 | 0% |
Jeg skal være med på en markering en annen dag |
1 | 5,88% |
Jeg skulle gjerne vært med, men kan ikke |
10 | 58,82% |
Deltakere: 17. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg er ikke i streik, men støtter de streikende og regner med å bli tatt ut i neste uke. Fra min skole settes det opp buss til Oslo, så jeg skal delta der. Streiken kan visst bli langvarig.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Jeg skulle veldig gjerne vært med på streikemarkeringen i morra! Desverre så er jeg på jobb... og bor et stykke unna disse byene.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Er det nå jeg skal si at jeg er programforpliktet til å synes at dere er usolidariske?
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Jeg stiller på markering i Bergen.
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?
Kan du utdype?
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Jeg jobber og rekker det desverre ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Kan noen lage et alternativ som heter "Jeg er med i ånden"?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
JA, for det er jeg jammen meg.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Jeg skal i streik fra og med fredag. Jeg kan ikke delta i morgen ettermiddag, siden jeg har en annen avtale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Du har glemt og ta med TRONDHEIM i pollen din! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra?Uff da. Jeg jobber med å få fikset på pollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
Holder det med en link?
![]() |
#14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering i mårra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg kan dessverre ikke i morgen. Vi har Åpen skole til langt på kveld.
![]() |
#16 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg skal markere i Oslo
![]() |
#18 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg skulle gjerne vært med, men kan ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Jeg kan ikke i mårrå, men dersom streiken blir langvarig risikerer jeg å bli tatt ut i streik etter hvert...
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor mange skal på en streikemarkering onsdag 28.?Det er satt opp buss herfra til Oslo. Skulle veldig gjerne vært med, men må forberede besøksdager for førsteklassingene jeg skal ha til høsten. Skal møte dem nå på torsdag og fredag :-) Men jeg er med i ånden..... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|