|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Blir dere berørt av streiken?
Kanskje aC og allium ikke streiker selv, har den tanken streifet deg? Jeg vil tro at dem som må jobbe til tross for at barnehagen er stengt synes det passer litt dårlig med streiken.
|
|
|
#2 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Blir dere berørt av streiken?Jeg trodde vi ikke var berørt, men nå ser jeg at helsestasjonen til lillesøster har en del folk tatt ut i streik. Vi skulle ha kontroll og første barselgruppetreff i morgen, bør jeg anta at det er avlyst, eller ville jeg fått beskjed? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dere berørt av streiken?Nei, ikke enda i allefall. Og håper vel at streiken er over før det er eksamenstid for hun eldste.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Blir dere berørt av streiken?SFo i denne bydelen var tatt ut i streik men den ble avblåst. Barnehagen til lillebror er uansett ikke tatt ut i streik.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Blir dere berørt av streiken?Barnehagen vår er ikke tatt ut foreløpig, men dagens sommerkonsert (med påfølgende grillfest i regi av FAU) ble utsatt på ubestemt tid siden pedagogene skulle til Oslo og markere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dere berørt av streiken?Om bhg eller skolen går ut i streike her så gjør det ingen ting, de kan streike så mye de vil for min del |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Javel
|
Sv: Blir dere berørt av streiken?Foreløpig er det vel ingen her i kommunen som er tatt ut i streik.
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir dere berørt av streiken?Her har barna vært hjemme fra skolen siden mandag. De er overlykkelige og nyter sommerværet |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Blir dere berørt av streiken?For de som lurer på det
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nattrangler
Min datter ville nok blitt glad for noen fridager, men hun håper hun får tatt eksamen for hun vet at hun har muligheter til å forbedre karakterene sine i de fagene det gjelder.
|
|
|
#12 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Sv: Blir dere berørt av streiken?Nei, her er det (enda ikke) streik.
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Blir dere berørt av streiken?Her kan det blir streik på fredag på skolen, og største tulla har sin siste "bli-kjent-dag" da. Dumt om den utgår, men sånn er det. Barnehagen til ungene er ikke stengt foreløpig, men kan bli tatt ut neste omgang (ikke til fredag i alle fall). Eller så bryr det meg ikke så veldig om det blir streik de nærmeste 14 dagene etter det, for da har vi ferie uansett og blir ikke berørt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Blir dere berørt av streiken?Jeg blir tatt ut i streik fra tirsdag. Jeg vet ikke enda om skolene og barnehagen til guttene mine blir tatt ut. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Blir dere berørt av streiken?Barnehagen til poden har vært stengt siden mandag.
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Blir dere berørt av streiken?Ingen her er tatt ut i streik foreløbig. Heller ikke etter 3. streike uttak. Men fortsetter det er det ikke umulig det blir streik her også om ikke lenge. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Blir dere berørt av streiken?Både barnehagen og skolen er tatt ut i streik. Barnehagen har tilbud om tilsyn fra 9.30-13.30, og SFO har tilbud fram til 9.30 og etter 13.30. Fantastisk. |
|
|
|
#19 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Er det helt sikkert at det blir fortsatt streik i morgen? Største tulla skal egentlig på skolen på siste bli-kjent-dagen, men de tok utgangspunk i dag at det ikke ble noe tror jeg. Barnehagen vår er ikke stengt foreløpig heldigvis. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Streiken blir utvidet i morgen hvis partene ikke kommer til enighet innen midnatt. Noen få minutter igjen... |
|
![]() |
| Emneord |
| streik |
|
|