|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nSynes ikke det var ett urimelig spørsmål i det hele tatt, jeg. Man må da hvertfall kunne spørre.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg hadde aldri spurt naboen om noe sånt,men reaksjonen deres med baksnakking var jo helt på trynet,da.Syns det er veldig dårlig gjort når dere tross alt har hjulpet dem og er greie naboer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg syns det kommer litt ann på naboene. Hadde det vært noen jeg kjente godt og som kanskje var i samme situasjon, så hadde jeg kanskje spurt....
![]() |
#24 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg hadde nok ikke spurt om det. Da vi flyttet hit var det mange nye lyder. Motordur fra masse forskjellig. Storemor ble vant med lydene etterhvert.
![]() |
#25 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n
Jeg tror ikke jeg hadde spurt selv, og er enig med Poly.
![]() |
#26 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg hadde nok ikke fått meg til å spørre om sånt. Syns det er litt i overkant å forvente at naboene skal ta hensyn til mine barns soverutiner. Men jeg syns jo det er tufsete først å føye seg etter anmodningen din for så å sladre om det i etterkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg hadde ikke spurt om noe sånt.
![]() |
![]() |
#28 |
Sviiisj!!
|
spørsmålet må vel her være hvorvidt man kan spørre om en tjeneste som man ikke kan forvente. og jeg mener som sagt at det bør være ok å spørre, og ok å si nei. jeg hadde ikke hatt noen problemer med å føye meg etter et slikt ønske. vi drar ofte i parken og leker, i stedet for utenfor huset, hvis naboens babyer sover utenfor, selv om de ikke ber oss om det eller forventer det.
![]() |
#29 |
Bedreviter
|
Det er en tankegang jeg ikke deler. I mitt hode er det ganske utenkelig å si nei når noen ber meg om en tjeneste, med mindre det absolutt ikke lar seg gjøre. Hvis naboene hadde bedt meg om å vente med plenklippingen, hadde det vært utenkelig for meg å si nei, med mindre vi skulle ha barnedåp eller lignende senere på dagen og jeg derfor absolutt måtte gjøre det nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg forstår deg veldig godt, og beundrer deg egentlig for at du turde å spørre, for jeg er ganske pysete sånn.
![]() |
#34 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nDu burde skjønt at baksnakkingen ville komme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nKanskje jeg skulle hatt et sånt mini-hørselvern liggende.
![]() |
![]() |
#36 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg hadde aldri funnet på å spørre om noe slikt. Man kan da ikke stoppe verden hver gang en unge i nabolaget skal sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Nå også i farger
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg er litt delt her kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg syns det er helt greit å spørre på en pen måte, jeg. Har selv gjort det da Storebror, som da var baby, akkurat hadde sovnet og naboen satte i gang med høyttrykkspyleren rett ved siden av barnevogna. Heldigvis er han en grei fyr, og hadde ikke noe problem med å vente en times tid til guttungen hadde våkna igjen.
![]() |
#39 |
Nå også i farger
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nHvorfor sa forresten naboen: "Skal ungen sove nå igjen?" ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg synes det var drøyt å spørre. Som noen over her skrev, man kan ikke stoppe verden for at en unge skal sove. Er det så ille som du sier så får du heller la ungen sove inne. Jeg hadde ikke reagert så veldig på at dette har blitt fortalt videre til en nabo heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|