|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n....fordi vesla sov i vogna, og skulle så gjerne sovet litt lenger!
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg synes ikke du er hysterisk. Men, hvis de synes du er så dum, så kan de vel si "nei, det passer ikke å vente", eller "vi vil gjøre som vi vil når vi vil", ikke føye seg og deretter baksnakke dere... jeeeezes!
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg synes det er i overkant og ville heller flyttet ungen innendørs enn å be noen som å droppe bråkearbeid.
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nNja... jeg synes man ikke kan spørre om å la være. Kun hvis det er søndag eller kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg personlig ville aldri bedt noen å ikke gjøre sine ting pga mine barn sover.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg syns kanskje det er litt i overkant å spørre, men reaksjonen er mye mer i overkant.
![]() |
#8 |
Etylbarbital
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n
Ja, jøss - det er jeg helt enig i.
![]() |
#9 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg skjønner deg, men hadde nok heller flyttet vogna enn å spørre |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Originala
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nDet er da bare et vennlig spørsmål!? Det synes jeg må være helt okei. Jeg hadde satt pris på at nabo hadde spurt meg om det, og hadde sjøl spurt hvis det var en nabo jeg kjente sånn noenlunde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
godt brukt
|
Enig med Polyanna. Hadde nok ikke spurt selv, men man kan da reagere som folk når man blir spurt så fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ja naboen hadde absolutt ikke behøvd å reagere på den måten. Men jeg synes selv det hadde vært irriterende hvis vi måtte innrette oss etter naboene når vi klippet plenen, banket osv osv. Så lenge det hadde vært på dagtid og ikke en helligdag. HVIS det var rimelig å tro at barnet kunne bli trillet bort et annet sted uten bråk, og ikke var sykt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg synes godt det går an å spørre. Hvis det ikke passet å utsette den jobben, hadde du jo funnet deg i det. Underlig nabo.
![]() |
#14 |
Med & uten trylleformel.
|
Det har jeg gjort tidligere, men da våkner hun alltid.
Det har jeg også pleid å gjøre (dvs å gå tur), og vurderte å gjøre det nå, men det er ingen andre steder å sitte (kun benk på lekeplassen), hadde nettopp kommet hjem og var sulten og trøtt, og drømte om hvor fantastisk det hadde vært om hun kunne sove lenger.
![]() |
![]() |
#15 |
Ja, hvis jeg hadde så hyggelige naboer, så er det også på sin plass at man kan gi noe igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nDu har all min sympati. :bor i blokk og er vant med unger som ikke får sove pga. jævla naboer som synes det er helt greit å bryte husreglene ved å borre i veggen etter kl 19.00:
![]() |
#17 |
trøtt
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg synes ikke det var så mye å be om, jeg da. Da storesøster var liten sov hun ekstremt lite/dårlig/lett, så jeg var ofte bekymret hvis noen satte i gang med bråkearbeid. Eller hvis naboungene var ute og sparket ball. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nDa en bor i nærheten av andre mennesker så må en regne med at det kan være bråkete ute, så jeg hadde nok aldri bedt naboer om å la være å gjøre det de holdt på med.
![]() |
#19 |
seru
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg har heldigvis vært forskånet for problemet selv, men tenker at det untaksvis må være greit å be om det? At det forårsaker slarv og sure oppstøt i ettertid mener jeg får stå for deres regning.
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg skjønner deg veldig godt, men tror ikke jeg hadde spurt selv. Det kom vel an på hvor godt jeg kjente de sikkert også.
![]() |
|
|