Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan kom du fram til nicket ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 20:16   #21
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?

Har ingen aning. Bare poppet inn i hodet mitt som mye annet rart. Avataren min er jeg litt småforelska i.

Gammel 15-06-08, 20:16   #22
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvorfor ikke? Fordi det er zå mei lizzåm?

Zelvzagt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:18   #23
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Mitt nåværende nick er klangmessig litt likt fornavnet mitt. Og ellers er det en omstokking av bokstavene i hele navnet.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:19   #24
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Ulvefar kommer av navnet på eldstejenta, og førte til en ulveavatar. Den nåværende er en litterær figur av en av mine yndlingsforfattere, som er så lik meg at jeg kan identifisere meg med ham, og så mye bedre at jeg ønsker det.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:23   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Brukte navnet mitt før, så begynnte jeg å lete etter nytt nick og ingen likte mitt forlslag

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

sjefs baben Albertine

Tok saken i egne hender.

Hun er snill.

Og jeg er vist på en snurr som mente det var DM som gjore det.
Men DM er og snill

Sist redigert av Honda : 15-06-08 kl 20:45.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:25   #26
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Første gang jeg registrerte meg for noe over fem år siden var jeg gravid. Da hadde jeg altså stor mage, nokså stor stjert og korte bein stikkende ut under, så jeg syntes at jeg liknet litt på en and fra siden. Og så har jeg alltid (i hvert fall i RL) vært nokså nebbete og stor i kjeften. Nå har jeg blitt veldig glad i min Diamond Duck-avatar.

Litt mørk og mystisk, lissom.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:26   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Pratchettfan og Esme «Granny» Weatherwax er en heks/klok kone/lege/psykolog/irriterende know-it-all som jeg tror at jeg ligner på. Det kan vel i så fall Skilpadda, Ben og Teo av- eller bekrefte.

Gammel 15-06-08, 20:29   #28
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde fargen magnolia på veggene i stuen da jeg registrerte meg på SM for første gang. Avataren min er et bilde av et magnoliatre i full blomst.

Gammel 15-06-08, 20:31   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var helt prikk lik Tjorven da jeg var barn. Av naturlige årsaker ble jeg ofte kalt dette. Det var veldig lett å velge det som nick da jeg i sin tid ble aktiv forumbruker, selv om jeg nå i en alder av 32 ikke er fullt så lik lenger.

75 henger bare på siden Tjorven var opptatt første gang jeg opprettet meg som bruker på NM, og så tenkte jeg at det var greit å hete det samme overalt slik at jeg var til å kjenne igjen.

Gammel 15-06-08, 20:31   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche er kjælenavnet mitt - med utspring i en slurvete skrivemåte av navnet mitt.

Che er med for at navnet uttales likt. BAU - CHE...Ikke båssj og sånn
..og så føler jeg meg litt revolusjonær i blant.

Gammel 15-06-08, 20:32   #31
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Det er en viss liten sportsbil som står høyt her i huset, så da mannen valgte Turbo som sitt nick på nett, så falt det seg ganske naturlig at jeg ble Carrera.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:33   #32
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syntes det var uhorvelig vanskelig å komme på et nick da jeg registrerte meg på SM for fem år sida. Endte opp med å stjele navnet til ei venninne på den andre siden av kloden, og har forsåvidt vært fornøyd med det.

Gammel 15-06-08, 20:35   #33
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torsk er en fisk, og klinger ganske likt «tosk». Det var nok for meg. Jeg valgte også bevisst liten forbokstav, for jeg er bare en torsk og ikke selveste Torsk.

Se ellers hjemmesiden min for ytterligere detaljer, hvor også avataren min er stjelthentet fra.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:36   #34
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle hete Arwen (etter Liv Taylor i Ringens Herre-filmene), men det var opptatt. Derfor ble det Liven.

Jeg vurderer også nick-bytte, men har ikke funnet det ultimate nicket enda.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:36   #35
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Brukte navnet mitt før, så begynnte jeg å lete etter nytt nick og DM bare byttet nicket mitt til noe de andre likte bedre en mine forslag

DM er snill

ØY! DM skal da ikke ha æren for noe JEG har gjort!

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:36   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er Pratchettfan og Esme «Granny» Weatherwax er en heks/klok kone/lege/psykolog/irriterende know-it-all som jeg tror at jeg ligner på. Det kan vel i så fall Skilpadda, Ben og Teo av- eller bekrefte.

Ingen kommentar.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:38   #37
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du er morsommere og mindre selvhøytidelig enn Granny. Men ellers ligner du nok en del.

Gammel 15-06-08, 20:38   #38
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Vi hadde fargen magnolia på veggene i stuen da jeg registrerte meg på SM for første gang. Avataren min er et bilde av et magnoliatre i full blomst.

Avatarbildet ditt (eller et bilde som ligner veldig) pryder også omslaget av 'Godt nytt', en utgave av det nye testamentet vi fikk før konfirmasjonsundervisningen i sin tid.

Gammel 15-06-08, 20:39   #39
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

ØY! DM skal da ikke ha æren for noe JEG har gjort!

Åh sorri

Tror jeg skal legge meg

Gammel 15-06-08, 20:42   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Skikkelig lite oppfinnsom da jeg registrerte meg på SM og etterhvert NM og til slutt her på FP.
Det er et av de to fornavnene mine.
Da jeg skulle skrive inn nicket datt dette liksom bare ned ...

Avatarer har jeg byttet litt frem og tilbake, men det jeg har nå illustrerer meg ganske greit syntes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.