|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
Zelvzagt.
![]() |
#23 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Mitt nåværende nick er klangmessig litt likt fornavnet mitt. Og ellers er det en omstokking av bokstavene i hele navnet.
![]() |
![]() |
#24 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Ulvefar kommer av navnet på eldstejenta, og førte til en ulveavatar. Den nåværende er en litterær figur av en av mine yndlingsforfattere, som er så lik meg at jeg kan identifisere meg med ham, og så mye bedre at jeg ønsker det.
![]() |
![]() |
#25 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Brukte navnet mitt før, så begynnte jeg å lete etter nytt nick og ingen likte mitt forlslag
Tok saken i egne hender.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 15-06-08 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Første gang jeg registrerte meg for noe over fem år siden var jeg gravid. Da hadde jeg altså stor mage, nokså stor stjert og korte bein stikkende ut under, så jeg syntes at jeg liknet litt på en and fra siden. Og så har jeg alltid (i hvert fall i RL) vært nokså nebbete og stor i kjeften. Nå har jeg blitt veldig glad i min Diamond Duck-avatar.
![]() |
#27 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg er Pratchettfan og Esme «Granny» Weatherwax er en heks/klok kone/lege/psykolog/irriterende know-it-all som jeg tror at jeg ligner på. Det kan vel i så fall Skilpadda, Ben og Teo av- eller bekrefte.
![]() |
#28 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Vi hadde fargen magnolia på veggene i stuen da jeg registrerte meg på SM for første gang. Avataren min er et bilde av et magnoliatre i full blomst.
![]() |
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg var helt prikk lik Tjorven da jeg var barn. Av naturlige årsaker ble jeg ofte kalt dette. Det var veldig lett å velge det som nick da jeg i sin tid ble aktiv forumbruker, selv om jeg nå i en alder av 32 ikke er fullt så lik lenger.
![]() |
![]() |
#30 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Bauche er kjælenavnet mitt - med utspring i en slurvete skrivemåte av navnet mitt.
![]() |
#31 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Det er en viss liten sportsbil som står høyt her i huset, så da mannen valgte Turbo som sitt nick på nett, så falt det seg ganske naturlig at jeg ble Carrera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg syntes det var uhorvelig vanskelig å komme på et nick da jeg registrerte meg på SM for fem år sida. Endte opp med å stjele navnet til ei venninne på den andre siden av kloden, og har forsåvidt vært fornøyd med det.
![]() |
#33 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Torsk er en fisk, og klinger ganske likt «tosk». Det var nok for meg. Jeg valgte også bevisst liten forbokstav, for jeg er bare en torsk og ikke selveste Torsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg skulle hete Arwen (etter Liv Taylor i Ringens Herre-filmene), men det var opptatt. Derfor ble det Liven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
ØY! DM skal da ikke ha æren for noe JEG har gjort! |
![]() |
![]() |
#36 |
Bedreviter
|
Ingen kommentar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
flisespikker
|
Du er morsommere og mindre selvhøytidelig enn Granny. Men ellers ligner du nok en del.
![]() |
#38 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Avatarbildet ditt (eller et bilde som ligner veldig) pryder også omslaget av 'Godt nytt', en utgave av det nye testamentet vi fikk før konfirmasjonsundervisningen i sin tid.
![]() |
#39 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() |
#40 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Skikkelig lite oppfinnsom da jeg registrerte meg på SM og etterhvert NM og til slutt her på FP.
![]() |
|
|