|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Perfekt. Den lykkeligste dagen i mitt liv. Da jeg fikk barna var også fantastisk,men det var også mye vondt....
|
|
|
#22 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Bryllupsdagen vår var perfekt, romantisk og helt i Veronals ånd. Vi giftet oss hos byfogden - jeg i en kjole til 350 kroner, spiste helt uformell lunsj på Ni Muser sammen med forloverne og en venninne som var med for å passe jenta vår utover dagen/kvelden/natta, ble fotografert av en bekjent som er flink til å ta bilder i parken bak Ni Muser/Nidarosdomen. Seinere spiste vi god middag på reataurant sammen med forloverne - her hadde pappa i all hemmlighet hatt en finger med i spillet og ringt restauranten, instruert dem og tatt regninga, så nivået på maten og antall retter og sånt ble betraktelig høyere enn hva vår egen lommebok ville tålt. Etterpå dro vi hjem til oss, skravlet, spiste kake og koste oss (jeg var gravid, så det begrenset liksom feste-faktoren). En super dag som virkelig var VÅR! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?For meg var det ikke veldig viktig at bryllupet ble akkurat som det ble, men jeg hadde en veldig fin dag. Jeg tror det var aller viktigst for svigermor at bryllupet ble slik, og i noen tilfeller gagner det alle best om man følger svigermors ønsker.
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?
Skjønner veldig godt det du sier her. Slik følte vi det også. Vi opplevde vel mest at det ble et bryllup som svarte til de nærmestes forventninger og ikke til hva som var mest riktig for oss. De nærmeste kom ikke med noen spesielle ønsker så det var nok mest hva vi følte var "riktig" å gjøre. Ingen av oss drikker noe særlig alkohol. Vi valgte å ha fri bar. Noe vi ikke ville gjort i ettertid. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Det var en suksess bortsett fra at "vennene" våre ødela hele bryllupsnatten for oss, det glemmer jeg aldri.
|
|
|
#27 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Himmel, Iset. Har dere fått tatt hevn nå, dah? Eller blir det ingen giftings på disse "vennene"?
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Ingen som har giftet seg enda, treiginger.
|
|
|
#29 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Jeg hadde egentlig ingen forventninger, og ble overrasket over mange ting.
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?En av de morsomste festene jeg har vært på. Kanskje fordi jeg var et av to midtpunkt?
|
|
|
#32 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Det var en utrolig strålende flott dag sammen med familie og venner. Jeg er så uinteressert i alt av slike arrangementer, og hadde venninner som gispet av frykt(?) da jeg delegerte alle detaljer rundt til andre. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?i hadde også en perfekt dag, og jeg er ganske lettrørt, så ingen "problemer" på den fronten
|
|
|
#34 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Bryllupene våre var fine
|
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Fnis. The clash of the titans. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi hadde en veldig, veldig fin bryllupsdag, som jeg tenker tilbake på med stor glede. Det var veldig få som visste om det på forhånd, så det var bare forlovere, barna mine og noen få andre i familien som var til stede ved vielsen. Etterpå spiste vi fin lunsj på restaurant med forloverne, var hos fotograf og tok bilder, og så dro vi avsted. Vi var på Engø Gård og spiste en fantastisk middag og overnattet, så dro vi til Stockholm noen dager. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi valgte det bryllupet som passet oss best. Vi reiste vekk og giftet oss i hemmelighet. en del ting skulle ha vært annerledes. Jeg skulle ønske jeg ikke var gravid da (kunne da ikke vite at det skulle klaffe så fort (1 uke etter å ha fjernet hormonspiralen |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Vårt bryllup var "perfekt" på mange måter, men litt av følelsen jeg sitter igjen med er skremmende lik din. I tillegg kommer det kanskje at vi jobbet så mye for å få dette til - mens foreldrene våre var mest opptatt å fortelle oss hvor slitsomt det var med stedet vi valgte og hvordan de heller hadde sett at vi valgte annerledes... |
|
|
|
#39 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi reiste bort, men inviterte med oss familie og gode venner. Alt i alt var vi rundt 25 personer, som tilbrakte en liten uke sammen i Edinburgh, og det var en fin måte for familiene våre å bli bedre kjent, for mannen og jeg hadde bare kjent hverandre i 10 måneder da vi giftet oss.
|
|
|
|
#40 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?aC:
|
![]() |
|