|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Hvordan opplevde du bryllupet ditt? Var det romantisk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Det var en flott dag som ble feiret sammen med de vi er glade i. Og ja, det var romantisk og som forventet. Men når var jo jeg det mange vil kalle barnebrud (22 år) og med full av ungdommelige forestillinger om hvordan et bryllup skulle være. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Bryllupet vårt ble en flott dag sammen med våre kjære. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Det var en fantastisk dag hvor alt gikk over all forventning. Romantisk og veldig hyggelig! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Jeg tror ikke jeg er så romantisk jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vårt bryllup ble drømmebryllupet vårt - et romantisk stunt i all hemmelighet på Valentine's day kun med oss og våre forlovere. Vi dro først til fotografen, så giftet vi oss, så hadde vi noen drinker før vi spiste fiin middag med fiin vin før vi avsluttet kvelden med noen drinker. Etterpå dro vi på signingsferd for å informere familien.
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi hadde ett mellomstort bryllup, med 60 gjester, i ett for meg drømmelokalet. Det var
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?
Forøvrig giftet vi oss etter 11 år og var mer forelsket enn noen gang!! (Og er det fremdeles etter 8 år som gift) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Einsam
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi giftet oss i all hemmelighet, og ingen ønsket et stort selskap? Romantikk? Nja, vi giftet oss ikke av den grunn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Bryllupet mitt var mye bedre enn jeg noen sinne hadde drømt om. Det var ganske enkelt perfekt fra A til Å.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Mitt forrige bryllup? 12 år siden i morgen. Joda, praktisk sett var det svært vellykket, og særlig ettersom årene har gått og jeg har vært i mange bryllup, ser jeg at min mor er en strålende bryllupsarrangør. Det var fantastisk mat, programmet var behagelig og det var noe for alle gjester hele tiden, fin ramme rundt og sånn. Brudgommen var helt feil, kompisene hans var drita fulle og rølpete ganske tidlig, faren hans var kjempefull og holdt en patetisk tale, det ble nok en gang meget påtagelig at min familie ikke er noen talere og jeg fikk knapt et positivt ord fra noen, ettersom brudgommen, faren hans og alle fra hans side av slekta bare snakket om ham, og mine ble så flaue over det at det ikke ville kaste seg inn i konkurransen. Så jeg må være den eneste bruden som ikke fikk oppmerksomhet. I eget bryllup. Ikke bra for en feedbackjunkie.
|
|
|
#13 |
|
*_*
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Det var en veldig flott dag, en fin vielse og en kul fest. Jeg hadde drømmekjolen, fikk passe oppmerksomhet og en hel haug fine og ikke for lange taler. Vi valgte litt utradisjonelt for vår krets, og trivdes godt med det. Det føltes jo litt som å leke bryllup, men ikke fordi det var påtatt. Sikkert fordi vi hadde planlagt alt selv, ryddet og fikset lokalet selv og dermed var litt slitne og opptatt av at alt skulle gå som planlagt. Men absolutt en flott dag, med mange høyt skattede minner.
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi giftet oss på ambassade, helt alene, og det var en veldig fin dag. Det var på mange måter godt å være bare oss, siden det i første rekke var oss det handlet om. Etterpå hadde vi selskap i hvert land for å feire vel overstått. Det var hyggelig og uformelt.
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Vi giftet oss i tosomhet i Stockholm. Det var veldig fint. Jeg har giftet meg med en mannlig versjon av deg, electronica, så det var nok han som var pådriveren for å gifte seg på den måten. ("avesjonen" hans for å få oppmerksomhet en hel dag var større enn mitt behov for å få det)
|
|
|
#16 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?
:grøss:Ja, jeg kjenner meg igjen i bryllup med helt feil brudgomm. Men sitt andre bryllup var flott. Vi reiste bort sammen med Mathias (Hannah ble ikke født før 9 uker senere) og giftet oss vår favoritt-by, nemlig York. Foreldrene fikk beskjed et par dager før og kom seg til bryllupet. Vi giftet oss i tinghuset, tok bilder blant ruinene i st. Mary's Abbey før vi ruslet til en koselig pub og spiste lunsj (fikk noen rare blikk der jeg ruslet inn i puben i brudekjole og bestillte gulrotsuppe |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Bryllupet vårt var perfekt. Bare oss to og poden (og en duplotraktor), og ikke noe styr. Middag på restaurant etterpå. Jeg nektet å gifte meg hvis jeg måtte ha bryllupsfest, så da slapp jeg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Hemmelig bryllup her. Nesten i allefall. Foreldrene våre visste ikke noe, svigerinnen min fikk vite det sammen med forloverne selvsagt. Hadde en kjempefin dag. Avslappet og koselig. Svigerinnen min var pottesur som vanlig og ødela deler av dagen, men til slutt dreit jeg i hele henne og kosa meg sammen med de andre.
|
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Hvordan opplevde du bryllupet ditt?Bryllupet svarte absolutt til forventningene. Det var en aldeles strålende dag, og det føltes stort å se alle vi var glade i samlet på ett sted (60 gjester). Vi var 25 da vi giftet oss etter 3 1/2 års samliv. Jeg er i grunnen glad vi gjorde det såpass tidlig, for nå har jeg blitt mye mer detaljfiksert og disponert for stress. I tillegg har jeg blitt mer kynisk på mine gamle dager, mens den gangen var jeg fortsatt litt romantisk anlagt.
|
|
![]() |
|
|