|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Løvedelen var foresten stengt i dag pga de nyfødte løveungene, og parkeringen var et h*****, og det er et ord jeg sjeldent bruker. Men alt var verdt det da vi kom inn. Hvis mulig ville jeg forhåndskjøpt billetter. Vi hadde ikke med vogn, men nå er Lærlingen i bedre form en de fleste voksne. Til normale barn under 4-5 år eller så ville feks en sykkelvogn som kan gjøres om til vogn vært ideell. Matpakke er sikkert greit, men det var ikke noe særlig kø på matserveringer i dag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Dyreparken har mye som er gøy, men jeg liker meg dårlig der i juli. Da er det ganske stappfullt. Jeg hadde heller ikke tatt med en treåring på Sabeltannforestilling på svarte natta, med mindre han var manisk sjørøverinteressert og ønsket det veldig selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
Det må være mørkt; det er jo et utendørsshow med etterhvert ganske mye pyrotekniske effekter.
|
|
|
|
#5 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Blås i Sabeltann, da. Sønnen min på 5 har aldri vært interessert i ham, og vi har ikke tenkt oss på noe show. Men vi skal se dyr! Det elsker han.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Ville besøkt dyreparken ja. Kjemepkos, tom i juli. Sabeltann show fungerte ikkje på min då han var 4. Så personlig ville eg ikkje tatt med en 3 åring, innbiller meg at en 3 åring ikkje klarer å ta del i handlinga. |
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ønske å dra tilbake til dyreparken, men det gjorde vi i år, og det blir flere ganger. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi er akkurat ankommet fra Kristiansand. Det var ikke overfylt med folk, god plass rundt dyrene. Du må ikke regne med å kunne se elefanter - det er ikke der. Løver og tigre er det god mulighet til å få øye på. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Løvene så vi, til storebrors skuffelse, ikke. De var skjermet på grunn av løveungene. Vi så imidlertid noen utrolig tøffe tigere |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi hadde ein fantastisk tur dit med vår treåring for nokre dagar sidan. Både han og vi storkosa oss, og suksessen skal nok heilt sikkert gjentakast. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Som oss i går! Jeg elsker parken og vi kommer garantert til å komme tilbake - igjen og igjen. Poden storkoste seg og høydepunktet var å seile med Den Sorte Dame og ikke minst se Kaptein Sabeltann høyt oppe på borgen sin. Fikk også avlevert siste smokk, som vi "glemte" å sende inn i våres da han sluttet med smokken. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Alfa, har jeg gått glipp av deg i Dyreparken?
|
|
|
#16 |
|
*_*
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var der med Søster-familien for en drøy uke siden. Det var kjempe vellykket. Fire voksne, en treåring + og to ettåringer i vogn. Vi sto lenge i kø ved inngangen (kom rett etter åpningstid), men da vi var vel inne, ble vi ikke plaget av at det var mye folk. Det er jo et kjempestort område.
|
|
|
|
#17 |
|
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi så Kaptein Sabeltannshowet på tirsdags kveld og var i Dyreparken på onsdagen denne uka.
|
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var der på mandag. Jeg må innrømme at jeg syns Dyreparken ikke er så veldig stas i juli, med lange køer og folk som tråkker i bena på hverandre. Jeg får litt "familieoverdose". |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?Vi var der midt i juli sist med 1 åring og 3,5 åring. Hadde det kjempe flott, og selv om det var en del folk, så bød det faktisk ikke på så mange problemer egentlig. Tenkte ikke så mye på det. Var ikke på Sabeltann show. Skal en tur neste år også med 6 og 4 åring, og det blir nok ikke Sabeltann da heller. De er ikke så interessert i det lenger, da de har sett det en del på dvd. Det er mer dyr og tivolibiten som lokker + evt. bading om det er vær for det. |
|
|
|
![]() |
|
|