|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
frakoblet
|
![]() Sv: Madrassen er for myk ...
Men den varmes jo opp av kroppen din, og hva er da problemet? Jeg har en Tempur overmadrass, og uten den funker ikke kroppen min. Jeg fikk et nytt liv med den madrassen, jeg er utsovet om morgenen og har sjelden vondt i kroppen når jeg våkner.
![]() |
#22 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slapp av, det går ikke så fort i det lelianske hjem!
![]() |
![]() |
#23 |
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madrassen er for myk ...Safran, det er smak og behag, jeg likte den ihvertfall ikke. På vinteren ble den noe oppvarmet, akkurat der hvor jeg lå, men snudde jeg meg, våknet jeg som regel av følelsen av å ligge på en fjøl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
frakoblet
|
![]() Sv: Madrassen er for myk ...Jeg har bare overmadrass, kanskje det er det som er den store forskjellen? Og så kan jeg jo legge til at jeg stort sett våkner i samme stilling som jeg sovnet etter at jeg kjøpte den madrassen.
![]() |
#25 |
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Da er denne madrasskombinasjonen helt riktig for deg. Jeg våknet i vater på Tempuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|