|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?
Har du riskokern din på kjøkkenet?
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 18-07-08 kl 08:36. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Tror det må være en panne/gryte til å lage posjerte egg med. Har også en egen form til baking av hvitløk stående. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?-Urtehakker
|
|
|
#4 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Det må bli paiformen min (pai er godt, men jeg liker helst å få det servert) og bake it easy formen min (fortsatt ubrukt, men skal se om jeg ikke får prøvd den en gang)..
|
|
|
#5 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Kjøttkverna...
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Smoothiemakeren som nå har flyttet ned i kjelleren...
|
|
|
#7 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Ananasskrelleren! Ikke bare er den stor og tar plass i skuffen, men jeg synes det er mye finere å servere ananas med skallet på.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Brødbakemaskinen er vel det som blir minst brukt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Brødbakemaskina blir lite brukt, men har intensjoner om jeg hadde funnet igjen oppskriftsheftet. Jeg har en sånn snedig liten dings som lager laaange remser av agurk - til pynt på fat og slikt. Brukes hveeeer dag. |
|
|
|
#11 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Ganske moro å se hvor ulike vi er forresten. Noe av det dere andre nevner er i nesten daglig/ukentlig bruk her.
Denne er jo suveren!
Baker brød hver dag (har gjort det i 3 år nå) og koker ikke ris uten riskoker.
Avhengig av gulrotskrelleren min, og lager alltid ostekake i bake it easy formen. Pai lager jeg altfor sjelden, men bruker alltid paiform.
Må jo bruke den, den er genial og man slipper søppelet ved bordet når man serverer.
|
|
|
#14 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Jeg liker ikke dørslag *schpesiell*
|
|
|
#15 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?-kaffetrakter, men er litt usikker på om vi fortsatt har den et sted, eller om den ble gitt bort.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?
Det er utrolig morsomt å se hva enkelte synes er helt unyttig, og som jeg ikke hadde klart meg uten. Dvs det hadde jeg jo, men så lenge det er mulig bruker jeg alt dette nevnt over her. |
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Jeg må nok si brødbakemaskin og appelsinskreller.
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Salatslyngen. Herlighet, glemmer jo at jeg har den, det blir mye oppvask synes jeg, og den tar mye plass. Lurer på om den ikke blir gitt bort til loppemarked snart. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
heimføing
|
Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Sånne hummer- eller krabbegafler. Ett eller annet sånt. Typisk firmagave, som ikke brukes her nord (bortsett fra ei jeg kjenner som bruker dem til å grave ut margen når ho spiser margebein |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva er ditt mest unyttige kjøkkenredskap?Vi har faktisk ingenting vi ikke bruker, mannen er veldig ryddig og flink til å kaste.
|
![]() |
|
|