|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er du god på matlagingJeg liker å lage mat, og er ganske flink. Ikke noe eksepsjonelt, og jeg vet ikke hvor nivået middels ligger, men jeg får mye skryt for maten. Mange ber meg om oppskrifter også. Og jeg er flink til å prøve nye ting, og interessert i å forbedre meg. Så kanskje jeg er litt over? Sist redigert av Filifjonka : 22-07-08 kl 10:16. Årsak: ikke blitt spurt så mye om soppskrifter :knegg: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på matlagingNei, jeg er ingen god kokk og er ikke særlig glad i å lage mat. Jeg blir alltid like overrasket om noen skryter av maten min. Tror kanskje det ikke er så ille som jeg skal ha det til…
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er du god på matlagingSoppskrifter høres godt ut. :sopp-elsker:
|
|
|
#4 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på matlagingJeg er middels flink. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Er du god på matlagingMin generelle opplevelse er at det er flere som hevder å være dårlige kokker, enn de som hevder å være gode. Mange av de som hevder å være dårlige ER egentlig ikke dårlige, de driver bare med noe sånn sjenanse-greier. Skal ikke skryte av seg selv, liksom, bedre å forteller hvor dårlig man er og så la alle andre skryte en opp i skyene og fortelle hvor flink man er. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du god på matlaging
Hva? Kaller du meg en god kokk!? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vaklende
|
Sv: Er du god på matlagingJeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke koketterer med å være under middels på kjøkkenet. Jeg hadde blitt utrolig overrasket hvis noen hadde bedt om en oppskrift, og er lykkelig de gangene det blir spiselig. Jeg forsøker likevel å invitere gjester siden det er hyggelig med besøk og vi også blir invitert en del bort på middag. Det er vanskelig å vite om man skal advare gjestene eller ikke.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du god på matlagingJeg synes selv at jeg er ganske god til å lage mat, og jeg liker å gjøre det. Mannen lager skikkelige festmåltider, men det tar ofte en halv evighet. Dette gjør han gjerne på en vanlig hverdag til stor frustrasjon fra en sulten mor og datter.
|
|
|
|
#9 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Er du god på matlagingJa noen havner vel i kategorien for falsk sjenanse også.
|
|
|
#10 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Er du god på matlagingTror jeg er ganske god på matlaging.
|
|
|
#11 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god på matlagingJeg syns det er morsomt å lage mat, og godt blir det også. Men kaker og gjærbakst, der suger jeg. Det er rett og slett kjedeligt.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du god på matlagingJeg vil kalle meg for øvre middels.
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
Sv: Er du god på matlagingJeg elsker å lage til selskaper og jo flere gjester jo bedre. Men da er det ikke bare maten/drikken som er viktig men også bordekkingen. Jeg får ofte spm om å hjelpe til i ulike sammenheng så det er vel et tegn om at maten min er bra. Hva baking angår så er jeg ikke fullt så glad i det men tror nok resutatet er helt ok. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Textrovert
|
Sv: Er du god på matlagingJeg er ingen god kokk. Jeg må følge oppskrifter, og har ingen evne til å se hva som passer sammen, jeg har lite teoretisk kunnskap om matlaging osv.
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er du god på matlagingJeg er ikke sånn fryktelig begeistret for å lage mat, men jeg kan det så absolutt. Jeg var den eneste i familien som laget mat over 8 år bla. og har lært mye av mormor. Får skryt for maten og blir bedt om å lage titt og ofte. Det gjelder kaker og annet bakverk også, og jeg liker å bake.
|
|
|
#16 |
|
Helt vanlig
|
Ser du, dette kvalifiserer til plassering helt opp i det øvre sjiktet for min del. Bordekking også.., sånt er ikke min sterke side for å si det sånn. Da kommer man inn på detaljene, detaljene som skiller klinten fra hveten. Jeg kan også lage helt grei mat, og jeg steller gjerne i stand til fest, men det blir nok av en enklere sort
|
|
|
#17 |
|
blid
Sv: Er du god på matlagingHos oss er det mannen som tar seg av middagslagingen både til hverdags og fest - jeg står for borddekking og baking. Hos meg skorter det på både interesse og kreativitet dessverre - men jeg er glad i god mat da
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Her finner du nok meg også. Vi kan også begge slumpe på ting som vafler, lapper etc. og få godt resultat. Ikke sant, Maximillia?
|
![]() |
|
|