|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er ikke så veldig glad i å lage mat, men vil si at jeg er litt over middels flink. Ingen superkokk, men helt ok.
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du god på matlaging
Hva? Kaller du meg en god kokk!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er litt usikker på hvor høyt man har lagt middels-lista, og tror foreløpig at jeg skal plassere meg omtrent der. Dvs jeg lager passe sunn og god middag til familien hver dag, bruker lite hel-og halvfabrikata og tenker litt økonomisk samtidig. Det er jo et godt utgangspunkt. Når det gjelder festmiddager til mange, har jeg nok en god del igjen å lære, og får noia av alle logistikkravene det medfører.
![]() |
#26 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJa noen havner vel i kategorien for falsk sjenanse også.
![]() |
#27 |
Evig optimist
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingTror jeg er ganske god på matlaging.
![]() |
#28 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg syns det er morsomt å lage mat, og godt blir det også. Men kaker og gjærbakst, der suger jeg. Det er rett og slett kjedeligt.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg vil kalle meg for øvre middels.
![]() |
#31 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg elsker å lage til selskaper og jo flere gjester jo bedre. Men da er det ikke bare maten/drikken som er viktig men også bordekkingen. Jeg får ofte spm om å hjelpe til i ulike sammenheng så det er vel et tegn om at maten min er bra. Hva baking angår så er jeg ikke fullt så glad i det men tror nok resutatet er helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er ingen god kokk. Jeg må følge oppskrifter, og har ingen evne til å se hva som passer sammen, jeg har lite teoretisk kunnskap om matlaging osv.
![]() |
#33 |
Helt vanlig
|
Ser du, dette kvalifiserer til plassering helt opp i det øvre sjiktet for min del. Bordekking også.., sånt er ikke min sterke side for å si det sånn. Da kommer man inn på detaljene, detaljene som skiller klinten fra hveten. Jeg kan også lage helt grei mat, og jeg steller gjerne i stand til fest, men det blir nok av en enklere sort
![]() |
#35 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du god på matlagingDa kan du komme og dekke hos oss, jeg suger på borddekking. Godt jeg har en mamma som har litt peiling.
![]() |
#36 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er du god på matlagingJeg er ikke sånn fryktelig begeistret for å lage mat, men jeg kan det så absolutt. Jeg var den eneste i familien som laget mat over 8 år bla. og har lært mye av mormor. Får skryt for maten og blir bedt om å lage titt og ofte. Det gjelder kaker og annet bakverk også, og jeg liker å bake.
![]() |
#37 |
blid
![]() Sv: Er du god på matlagingHos oss er det mannen som tar seg av middagslagingen både til hverdags og fest - jeg står for borddekking og baking. Hos meg skorter det på både interesse og kreativitet dessverre - men jeg er glad i god mat da
![]() |
#38 |
frakoblet
|
Her finner du nok meg også. Vi kan også begge slumpe på ting som vafler, lapper etc. og få godt resultat. Ikke sant, Maximillia?
![]() |
#39 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er veldig glad i å lage mat. Har etterhvert utviklet noen retter som bruker å slå godt an. (Lasagne, pizza, pasta med bacon/sopp/fløte-saus osv) Og i følge Iset så er jeg veldig god på steker, komler og pinnekjøtt.
![]() |
![]() |
#40 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du god på matlagingGod er bare fornavnet. Men nå har jeg laget slike tradisjonelle retter i det siste jeg også, og må si at jeg er ganske flink selv.
![]() |
|
|