Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Støvlene fra Crocs

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 18:15   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvlene fra Crocs

Ungene mine elsker dem og vil ikke gå med andre støvler. De er myke, lette og holder tørt. De er sikkert klamme på varme dager slik de fleste støvler er, men jeg synes føttene til ungene holdes tørrere med dem enn med vanlige støvler. Jeg har et par selv også, men til meg ble fasongen helt feil. Jeg har heller ikke opplevd dem som spesielt klamme, men har kun brukt dem på kjølige dager.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 19:50   #22
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som vet om andre plasser på nett de selger dem? De var utsolgt for Mathias sin str på taylorshoes .

Gammel 05-08-08, 22:14   #23
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snuppa har gule støvler og er veldig fornøyd med dem. Lette og gode - har aldri hørt hun har klagd på de støvlene. Mens andre støvler har gitt henne gnagsår ol.

Gammel 05-08-08, 23:17   #24
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Dere som har bestilt støvlene på nettet, hvor har dere bestilt dem?

Gammel 06-08-08, 00:19   #25
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte på ebay.

Gammel 06-08-08, 00:23   #26
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva koster de i norge?
Er det noen på nett som selger de, i norge altså?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 00:27   #27
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Crocs Georgie er geniale og ungene elsker de!

Gammel 06-08-08, 00:43   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker crocks gummistøvler på jobb - jobber i barnehage. Har ullsokker i dem, og jeg har aldri opplevd å fryse på beina eller bli klam når jeg har brukt dem. I tillegg er de superlette, så jeg er kjempefornøyd.

Gammel 06-08-08, 00:55   #29
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Ulempen som eg har hørt med desse, er at ungane blir så klam i dei. Ungane må skiftast ofte på sidan dei er så våte.
Dei er jo heilt, heilt tette.

Såg på dei til mine, men har styrt unna. Sjølv om dei er innmari lette og greie.

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Men de blir jo klamme i vanlige gummistøvler også. De er jo helt tette, eller bør ihvertfall være det. Det merkes nok bedre i crocs'ene siden det ikke er noe slags fôr som suger til seg fuktighet. Men det synes jeg heller er en fordel.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ungene mine elsker dem og vil ikke gå med andre støvler. De er myke, lette og holder tørt. De er sikkert klamme på varme dager slik de fleste støvler er, men jeg synes føttene til ungene holdes tørrere med dem enn med vanlige støvler. Jeg har et par selv også, men til meg ble fasongen helt feil. Jeg har heller ikke opplevd dem som spesielt klamme, men har kun brukt dem på kjølige dager.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg bruker crocks gummistøvler på jobb - jobber i barnehage. Har ullsokker i dem, og jeg har aldri opplevd å fryse på beina eller bli klam når jeg har brukt dem. I tillegg er de superlette, så jeg er kjempefornøyd.

Vi brukte disse i vår, og Lærlingen syntes de var deilige å ha på. De er lette, og de er brede, så de passer best for barn med brede føtter. På smale føtter har jeg hørt at de lett sklir av, og det tror jeg gjerne.

De er virkelig klamme, føttene badet i svette hver eneste dag, uansett temperatur ute. Det samme skjedde med den andre gutten i barnehagen som hadde Georgies. Lærlingen klagde ikke så lenge han hadde ullsokker på, så der kan jeg bare nikke til Inagh. Men på senvår og sommeren når han ikke ville ha ullsokker ble de uaktuelle, etter mange dager med kalde og våte tær inne i barnehagen etter uteleken.

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Dere som har bestilt støvlene på nettet, hvor har dere bestilt dem?

www.Taylorshoes.com

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 08:24   #30
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Lurer på om eg har sett desse støvlane hjå Skoringen ?

Gammel 06-08-08, 09:16   #31
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Lurer på om eg har sett desse støvlane hjå Skoringen ?

De har en kopi ihvertfall.

Gammel 06-08-08, 09:41   #32
Left
Passiv

Standard

Vi har også et par "uekte" støvler, men de er omtrent prikk lik originalen. Alle Bunnprisbutikker har dem nå, sorte og røde.

Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 10:55   #33
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss har Eurosko ekte Crocs-støvler, men de koster selvfølgelig over dobbelt så mye som hos Taylor Shoes. De hadde også lite utvalg i størrelser. Jeg vurderer dem for ungene i høst. De går uansett i ullsokker hele høsten, vinteren og våren, så da går det sikkert bra ift fukt.

Gammel 06-08-08, 10:59   #34
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Poden har crocs-støvler, og både mor og barn er storfornøyde.

Gammel 06-08-08, 12:00   #35
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Våre barn har verdens smaleste føtter, og vi lo da vi prøvde Crocsstøvlene. Bredden var det dobbelte av foten omtrent. Helt ubrukelige for oss.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:14   #36
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På mandagen var vi på XXL og kjøpte Crocs gummistøvlene for 299,-
Skal tilbake når vi får lønn og se om de har noen igjen til den prisen, slik at Snuppa har 2 par. Hun synes de var utrolig deilige å løpe i. Vi kjøpte en str. større enn Crocs cayman-skoene hennes slik at hun har plass til ullsokker. Blir det klamt med ullsokker, så blir hun jo ikke kald allikevel, liksom.

Gammel 07-08-08, 10:58   #37
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Våre barn har verdens smaleste føtter, og vi lo da vi prøvde Crocsstøvlene. Bredden var det dobbelte av foten omtrent. Helt ubrukelige for oss.

Takk for tips - da skipper jeg Crocs-støvler til frøkna.

Gammel 12-08-08, 19:32   #38
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

De kom i dag. Stor i str.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:15   #39
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan kjøpe de av deg, hvis du gidder å måle dem da?

Gammel 12-08-08, 21:23   #40
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Blå eller rosa? Vurderer nemlig å la storesøster bruke de blå, om de rosa ble for store for henne. Men har bare prøvd barfot, og må sjekke med sokk i. Skal måle dem.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.