Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Støvlene fra Crocs

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-08, 10:18   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Støvlene fra Crocs

Hva er det som er spesielt med dem?

Gammel 05-08-08, 10:23   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvlene fra Crocs

Jeg har de ikke selv, men jeg har forstått det er vekten som gjør de spesielle. Vanlige gummistøvler er jo ganske tunge. Vet at vekt på skoene er typisk noe som folk som går på fjellet bryr seg om.

Gammel 05-08-08, 10:32   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ungene skal først og fremst bruke dem i barnehagen, og der har de ikke så mye fjell.

Hvordan er disse støvlene inni? Er de fôret med noe eller er de helt tynne?

Gammel 05-08-08, 10:39   #4
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også lurt på hvordan disse gummistøvlene er. Crocs er jo veldig gode å myke å trå på, så jeg skal sjekke ut hvordan de er en av dagene, og evt. kjøpe dem til Snuppa. De er vel uforet, så vidt jeg kan forstå, men det ordner man med et par hjemmestrikkede ullsokker!

Gammel 05-08-08, 10:40   #5
malena

malena sin avatar

Standard

Hvilken størrelse tar man, da? Samme som i vanlige crocs eller bør man gå en str opp?

Gammel 05-08-08, 11:56   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

De er ikke fòret innvendig. Har ikke kjøpt slike, men har vært å kikket på dem. Dama i butikken sa at de holder godt på varmen. Hvis jeg skulle kjøpt slike så hadde jeg bestilt dem på www.taylorshoes.com Ca halve prisen av hva de tar her i Norge.

Størrelsen er jeg usikkerpå. Hva med å ta gutten med i butikk å prøve, så bestille på nett etterpå.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 11:59   #7
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I og med at de er uforet, kan man faktisk bare tømme dem for vann, tørke dem inni og bytte sokker, så er man tørr og god om beina igjen. Det syns jeg er en fin egenskap. Jeg har de ikke, men jeg har tittet på dem som alternativ til gummistøvler. Jeg syns de er for lite stive til å bruke på fjellet.

Gammel 05-08-08, 12:00   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har de ikke selv, men jeg har forstått det er vekten som gjør de spesielle. Vanlige gummistøvler er jo ganske tunge. Vet at vekt på skoene er typisk noe som folk som går på fjellet bryr seg om.

Jeg har garantert aldri sett et par Crocs-støvler i fjellet. Det er ikke så mange gummistøvler der heller.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 12:09   #9
malena

malena sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

I og med at de er uforet, kan man faktisk bare tømme dem for vann, tørke dem inni og bytte sokker, så er man tørr og god om beina igjen. Det syns jeg er en fin egenskap. Jeg har de ikke, men jeg har tittet på dem som alternativ til gummistøvler. Jeg syns de er for lite stive til å bruke på fjellet.

Det er jo helt genialt!

Gammel 05-08-08, 13:43   #10
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har garantert aldri sett et par Crocs-støvler i fjellet. Det er ikke så mange gummistøvler der heller.

Poenget - som ble litt uklart - var at folk som går mye setter pris på lette sko. Jeg mente ikke at man skulle bruke de på fjellet, jeg tenkte bare at barnehagebarn er aktive - og spesielt de minste - ville foretrekke lette sko.

Sist redigert av him : 05-08-08 kl 14:21.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:20   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har tenkt på å kjøpe slike lenge, og nå fikk jeg fingeren ut og har bestilt til Lillebror. Han er ikke så veldig gummistøvelfan, men håper han liker disse fordi de er lettere. Og så var de jo fryktelig kule i gult da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 14:26   #12
malena

malena sin avatar

Standard

De gule er råkule! Jeg ser at støvlene er litt mindre i str enn Cayman. Blir veldig usikker på hvilke str guttene må ha. Det er ganske stort hopp mellom størrelsene også.

Gammel 05-08-08, 14:32   #13
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok en sjans og tok 12/13 som er 29/30, og håper at det skal gå. Han bruker vel en 28 nå, og tenkte at det ikke gjorde noe om de ble litt store. Kan jo være det var lurt. Hvis ikke, så blir jeg vel kvitt dem igjen her inne.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 15:37   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi kjøpte dem også 1 str større enn ellers.

De bruker 26 og 28 og jeg bestilte 10/11 og 12/13.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 15:38   #15
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster har hatt sine crocs snart et år. De var litt store i starten (vinter) og da hadde vi ullsåle og brukte tykke ullsokker. De ble brukt isteden for cherrox. Hun har vanlige gummistøvler også, men velger alltid crocs'ene.

Gammel 05-08-08, 16:01   #16
malena

malena sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Det blir nøyaktig det samme som her.

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Storesøster har hatt sine crocs snart et år. De var litt store i starten (vinter) og da hadde vi ullsåle og brukte tykke ullsokker. De ble brukt isteden for cherrox. Hun har vanlige gummistøvler også, men velger alltid crocs'ene.

Det var jo veldig lurt. Det hadde vært utrolig praktisk å slippe cherrox, de tørker jo aldri om de blir våte.

Gammel 05-08-08, 16:19   #17
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ulempen som eg har hørt med desse, er at ungane blir så klam i dei. Ungane må skiftast ofte på sidan dei er så våte.
Dei er jo heilt, heilt tette.

Såg på dei til mine, men har styrt unna. Sjølv om dei er innmari lette og greie.

Gammel 05-08-08, 17:01   #18
Left
Passiv

Standard

Vi har dem, men har ikke fått brukt dem enda. De er utrolig lette, og i samme materiale som crocs tvers igjennom.

Svar med sitat
Gammel 05-08-08, 17:02   #19
malena

malena sin avatar

Standard

Finnes det noen støvler som ikke er helt tette?

Gammel 05-08-08, 17:41   #20
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Ulempen som eg har hørt med desse, er at ungane blir så klam i dei. Ungane må skiftast ofte på sidan dei er så våte.
Dei er jo heilt, heilt tette.

Såg på dei til mine, men har styrt unna. Sjølv om dei er innmari lette og greie.

Men de blir jo klamme i vanlige gummistøvler også. De er jo helt tette, eller bør ihvertfall være det. Det merkes nok bedre i crocs'ene siden det ikke er noe slags fôr som suger til seg fuktighet. Men det synes jeg heller er en fordel.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.