|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Støvlene fra CrocsHva er det som er spesielt med dem?
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Støvlene fra CrocsJeg har de ikke selv, men jeg har forstått det er vekten som gjør de spesielle. Vanlige gummistøvler er jo ganske tunge. Vet at vekt på skoene er typisk noe som folk som går på fjellet bryr seg om.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Støvlene fra CrocsUngene skal først og fremst bruke dem i barnehagen, og der har de ikke så mye fjell.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Støvlene fra CrocsJeg har også lurt på hvordan disse gummistøvlene er. Crocs er jo veldig gode å myke å trå på, så jeg skal sjekke ut hvordan de er en av dagene, og evt. kjøpe dem til Snuppa. De er vel uforet, så vidt jeg kan forstå, men det ordner man med et par hjemmestrikkede ullsokker!
|
|
|
#5 |
|
Sv: Støvlene fra CrocsHvilken størrelse tar man, da? Samme som i vanlige crocs eller bør man gå en str opp?
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Støvlene fra CrocsDe er ikke fòret innvendig. Har ikke kjøpt slike, men har vært å kikket på dem. Dama i butikken sa at de holder godt på varmen. Hvis jeg skulle kjøpt slike så hadde jeg bestilt dem på www.taylorshoes.com Ca halve prisen av hva de tar her i Norge. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvlene fra CrocsI og med at de er uforet, kan man faktisk bare tømme dem for vann, tørke dem inni og bytte sokker, så er man tørr og god om beina igjen. Det syns jeg er en fin egenskap. Jeg har de ikke, men jeg har tittet på dem som alternativ til gummistøvler. Jeg syns de er for lite stive til å bruke på fjellet.
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Støvlene fra Crocs
Jeg har garantert aldri sett et par Crocs-støvler i fjellet. Det er ikke så mange gummistøvler der heller.
|
|
|
#9 |
|
Det er jo helt genialt!
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Poenget - som ble litt uklart - var at folk som går mye setter pris på lette sko. Jeg mente ikke at man skulle bruke de på fjellet, jeg tenkte bare at barnehagebarn er aktive - og spesielt de minste - ville foretrekke lette sko.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 05-08-08 kl 14:21. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
fri
|
Sv: Støvlene fra CrocsHar tenkt på å kjøpe slike lenge, og nå fikk jeg fingeren ut og har bestilt til Lillebror. Han er ikke så veldig gummistøvelfan, men håper han liker disse fordi de er lettere. Og så var de jo fryktelig kule i gult da. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Støvlene fra CrocsDe gule er råkule! Jeg ser at støvlene er litt mindre i str enn Cayman. Blir veldig usikker på hvilke str guttene må ha. Det er ganske stort hopp mellom størrelsene også.
|
|
|
#13 |
|
fri
|
Sv: Støvlene fra CrocsJeg tok en sjans og tok 12/13 som er 29/30, og håper at det skal gå. Han bruker vel en 28 nå, og tenkte at det ikke gjorde noe om de ble litt store. Kan jo være det var lurt. Hvis ikke, så blir jeg vel kvitt dem igjen her inne. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Støvlene fra CrocsVi kjøpte dem også 1 str større enn ellers. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
...
Sv: Støvlene fra CrocsStoresøster har hatt sine crocs snart et år. De var litt store i starten (vinter) og da hadde vi ullsåle og brukte tykke ullsokker. De ble brukt isteden for cherrox. Hun har vanlige gummistøvler også, men velger alltid crocs'ene.
|
|
|
#16 |
|
Det var jo veldig lurt. Det hadde vært utrolig praktisk å slippe cherrox, de tørker jo aldri om de blir våte.
|
|
|
#17 |
|
Unik
|
Sv: Støvlene fra CrocsUlempen som eg har hørt med desse, er at ungane blir så klam i dei. Ungane må skiftast ofte på sidan dei er så våte.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Støvlene fra CrocsVi har dem, men har ikke fått brukt dem enda. De er utrolig lette, og i samme materiale som crocs tvers igjennom. |
|
|
|
#19 |
|
Sv: Støvlene fra CrocsFinnes det noen støvler som ikke er helt tette?
|
|
|
#20 |
|
...
Men de blir jo klamme i vanlige gummistøvler også. De er jo helt tette, eller bør ihvertfall være det. Det merkes nok bedre i crocs'ene siden det ikke er noe slags fôr som suger til seg fuktighet. Men det synes jeg heller er en fordel.
|
![]() |
|
|