Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Minner fra første skoledag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 01:16   #21
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Minner fra første skoledag?

Dette var en fin tråd.

Gammel 17-08-08, 08:27   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Litt sammenblanding hos meg av bilde jeg har sett og hukommelsen tror jeg.

Det som dukker opp hos meg er et blått småblomstret toetasjers penal jeg fikk til bursdagen min i mars det året jeg begynte på skolen. Blå og gul kjole i brede striper eller partier og blå sløyfebånd med gule prikker. Knestrømper.

Litt uvirkelighetsfølelse og spenning. Så tur på kafe Erichsen med moren min og noen flere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 21:04   #23
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg husker også at vi sang. Vi sang "Hokus og pokus" eller hva sangen heter. Og vi hadde også en som stammet mye i klassen vår. I tillegg hadde vi ei hjerneskadet jente som holdt et langt "foredrag" om hvorfor vi måtte ha med badedrakt når vi skulle ha svømming. Jeg tror ikke jeg husker noe om klær, verken mine eller andres. Sier det mest om meg eller om klærne på den tiden?

Gammel 17-08-08, 21:37   #24
LinKa
Passiv

Standard

Husker jeg gru-gledet meg. Jeg hadde rosa ransel, nye klær og klokke for dagen. Vi ble ropt opp og fulgte etter læreren inn i klasserommet. Foreldrene sto bakerst. Så fikk vi skrive navnet vårt på et ark som de brettet i to og satte på pulten. De delte ut noen blyanter, fargeblyanter og viskelær. Læreren var snill og fikk oss til å føle oss trygge. Så fikk vi lekser og jeg dro fornøyd hjem.

Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:10   #25
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde lyseblå blazer med knyting i livet og alt for kort pannelugg - "du har jo så pene øyenbryn" for å sitere min far.

Men det jeg aldri kommer til å glemme er den grusomme rødrutete, firkantede sekken med tynne hvite lærremmer. Den var arvet fra min tante som var seks år eldre, og den var mildest talt godt brukt. Ellers husker jeg ingenting. Jeg husker generelt svært lite fra barneskolen jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.