|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minner fra første skoledag?Dette var en fin tråd.
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Minner fra første skoledag?Litt sammenblanding hos meg av bilde jeg har sett og hukommelsen tror jeg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
sangfugl
|
Sv: Minner fra første skoledag?Jeg husker også at vi sang. Vi sang "Hokus og pokus" eller hva sangen heter. Og vi hadde også en som stammet mye i klassen vår. I tillegg hadde vi ei hjerneskadet jente som holdt et langt "foredrag" om hvorfor vi måtte ha med badedrakt når vi skulle ha svømming. Jeg tror ikke jeg husker noe om klær, verken mine eller andres. Sier det mest om meg eller om klærne på den tiden?
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Minner fra første skoledag?Husker jeg gru-gledet meg. Jeg hadde rosa ransel, nye klær og klokke for dagen. Vi ble ropt opp og fulgte etter læreren inn i klasserommet. Foreldrene sto bakerst. Så fikk vi skrive navnet vårt på et ark som de brettet i to og satte på pulten. De delte ut noen blyanter, fargeblyanter og viskelær. Læreren var snill og fikk oss til å føle oss trygge. Så fikk vi lekser og jeg dro fornøyd hjem. |
|
|
|
#25 |
|
En Som Trener
|
Sv: Minner fra første skoledag?Jeg hadde lyseblå blazer med knyting i livet og alt for kort pannelugg - "du har jo så pene øyenbryn" for å sitere min far.
|
![]() |
|
|