Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å bli tatt for å være noen andre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 18:02   #21
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli tatt for å være noen andre

Rett som det er, ja. Alle asiatere er jo klin like.

Gammel 27-08-08, 18:02   #22
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet om ei som ligner veldig på meg, og vi har blitt forvekslet fra flere ganger. Det er litt rart. Jeg ser det jo liksom selv også, at vi er like.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:14   #23
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Blir du ofte det?

I dag kom det en dame bort til meg på tbanen og tok skikkelig rundt meg før hun innså at jeg ikke var den hun trodde jeg var. Jeg ble litt lettet for jeg klarte overhodet ikke å huske at jeg hadde sett henne før. "Du ser akkurat ut som Nina" sa hun. Så vet jeg det.

Du har ikke tvillingejenter vel? To nydelige små jenter jeg traff en dag var helt overbevist om at jeg var mammaen deres inntil de så meg på helt kloss hold, jeg har aldri sett dem før. Faren deres kom rett etter og han sa at jeg lignet veldig på hans kone.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:19   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en søster som er spitting image. Og 5 år yngre enn meg. Av en eller annen grunn synes jeg det er kulere enn henne når noen forveksler oss.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:19   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg tror ikke jeg er blitt tatt for å være noen andre.

Finger i øret-historien er ubetalelig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:24   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir ofte tatt for å være "søstra til". I tillegg sier veldig mange "hei" til meg. Jeg tror egentlig det er fordi jeg ser på folk - så de tror sikkert at de MÅ kjenne meg, sånn som jeg ser på dem

Gammel 27-08-08, 18:32   #27
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg og bestevenninna mi får ofte sp.mål om vi er søstre. Og mange her i hjembygda tar feil av oss. Har mang en gang smilt og jatta med folk jeg ikke kjenner som snakker til meg og tror jeg er henne! (og vise versa)
Ofte sier jeg ingenting- synes det er litt festlig,jeg!

Gammel 27-08-08, 18:33   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Du har ikke tvillingejenter vel? To nydelige små jenter jeg traff en dag var helt overbevist om at jeg var mammaen deres inntil de så meg på helt kloss hold, jeg har aldri sett dem før. Faren deres kom rett etter og han sa at jeg lignet veldig på hans kone.

Nei absolutt ikke .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:49   #29
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var tenåring og bodde hjemme ringte det en dag på døren, og da jeg åpnet sto det en gutt der som jeg aldri hadde sett før, og ut av ham fosset det vilduværemedmegpåkinoimorgen?

Han var tydeligvis nervøs, og det hjalp nok ikke så veldig da jeg svarte at jeg trodde det var søsteren min han skulle snakke med. Han torde aldri å spørre henne etter det. Litt flaut kanskje, "jeg er så betatt av deg at jeg ville be deg på kino, men jeg så ikke forskjell på deg og søsteren din". (Og nei, vi er ikke tvillinger.)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:52   #30
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nei absolutt ikke .

Nei det hadde vært litt vel søkt.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 19:04   #31
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, motsatt i sommer, vi var i "syden" og hver dag hadde jeg samme turkise bikinien, store svarte solbriller og lyst hår i hestehale. Min stakkars svoger durte rett bort til ei dame i samme antrekk en morgen og bablet ivei, helt til mannen hennes kom bort og lurte på om det var noe han ville...hehehe, aldri sett han så flau! Det verste var at han ikke kunne se forskjell enda han sto lenge og pratet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 19:13   #32
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Rett som det er, ja. Alle asiatere er jo klin like.

Apropos: I en kiosk like ved der jeg bodde før jobber det en asiatisk mann. Jeg var der et par, tre ganger mens vi bodde der (over en periode på to år). Et par år senere stoppet jeg innom for å kjøpe noe. Da jeg kom inn pekte han og sa "Do ar har hele tiden, do!" Og så lo han skikkelig. Jeg skjønte ingenting og prøvde å si at jeg ikke hadde vært der på flere år. Mens jeg betalte (til en fremdeles lattermildt mann) kom ei annen blondine inn. Hun lignet overhodet ikke på meg. Han så på meg, så på henne, så på meg og så sa han: "Alle nordmenn er like for meg" og lo hjertelig en gang til.

Jeg har forøvrig blitt tatt for å være andre flere ganger, og det synes jeg er rart. Jeg er jo helt unik og enestående.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 20:21   #33
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Før, i mine yngre dager, når jeg var på besøk på mammas hjemsted fikk jeg alltid høre hvor lik jeg var henne. Dette skjedde gjerne når jeg var på butikken alene. Når mamma kom på butikken så var det ikke noen som kjente igjen henne.

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 20:39   #34
Left
Passiv

Standard

Jeg har visst en dobbeltgjenger i byen her, for det er flere pasienter som påstår at de har sett meg på steder jeg overhodet ikke har vært noen gang.

Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 20:50   #35
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ikke til at jeg har noen dobbeltgjengere, nei, men jeg skulle gjerne ha sett vedkommende hvis hun fantes. Sånt er fascinerende.

Gammel 27-08-08, 20:53   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forøvrig hellig overbevist om at det finnes en inder som ligner på meg. (Indere og europeere har jo like trekk, men andre farger bare - derfor dette da) En kompis av meg fikk oppdraget og finne dobbeltgjengeren min en gang, men han fant ingen med blå øyne *skjønte tydeligvis ikke oppgaven sin*

Gammel 27-08-08, 21:27   #37
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har fått høre utallige ganger at jeg ligner på Bjørk.
Vet ikke helt om jeg skal ta det som et kompliment, eller ei.

Gammel 27-08-08, 21:30   #38
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Har fått høre utallige ganger at jeg ligner på Bjørk.
Vet ikke helt om jeg skal ta det som et kompliment, eller ei.

Kompliment

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å se et bilde av deg .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:34   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pappa ser "meg" rett som det er.
I min ungdom var det en gjeng med gutter som var yngre enn meg som lurte på om jeg var Susann Goksør.
Bortsett fra det er jeg ikke spesielt plaget av å bli tatt for å være andre.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:36   #40
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri blitt "tatt feil av", men jeg ble fortalt at på en reklame for Dyreparken først på en Sabeltann-DVD får man et glimt av publikum på ei Sabeltann-forestilling, og der er det ei dame som visstnok ser helt ut som meg. Jeg måtte selvsagt sjekke, og det stemmer faktisk. Det er nesten skummelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.