|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Babyshop har forresten bilsikringskampanje fra 5. - 20. september, 20 % avslag på alle barneseter.
|
|
|
#22 |
|
--
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Vi har Duologic, har hatt det siden snuppa var 3 måneder ca. Og jeg synes ikke hun sitter godt i det, hun sitter mye bedre i Acta Cosmic setet. Så vi skal ut på bilseteshopping snart, jeg lurer på Multitech egentlig, men tror vi rett og slett må prøve i bilen og med henne oppi. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?
Må signere denne. Vi har IziCombi pga. nevnte årsak; visste ikke at vi ikke kommer til å snu før vi absolutt må ...og vi har to stykker fordi det ene ble stjålet med bilen, men kom til rette igjen, så vi har til tulla også når hun skal over i større sete. Er veldig godt fornøyd med det!!
|
![]() |
|
|