|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Denne jungelen altså.
|
|
|
|
#3 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?HTS sier meg plutselig så lite...hvilken type da?
|
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?HTS er korte synes jeg. Men foreks. DuoLogic er jo veldig smalt og bra. Ikke så lange seler, men det ordnes uansett av Multitechen når hun blir stor. Det har jo god støtte også. Det har isofix.
|
|
|
#6 |
|
mamma til 4 gull
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
![]() |
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?
vi har skafet besafe izi combi stol ... kjempe fint til en liten en
|
|
|
|
#7 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Ja, jeg syns setet IziCombi ser veldig bra ut. Men så er det jo ikke et rent bakovervendt sete, og vi skal ikke bruke det forovervendt.
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Vi har Izi Kid - det kan bare plasseres bakovervendt.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Brio Zento står som støpt i vår Passat, og vil gi poden god plass til bena lenge enda.
|
|
|
|
#10 |
|
Fornøyd
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?
Jeg ville ha gått for Izi Kid. det er vel det samme som Combi, men kun for bakovervendt. Vi har hatt Combi (det var før jeg visste at vi ikke kom til å snu barna sent) og har vært veldig fornøyd. Jeg liker godt at det står så dønn fast. Vi har nettopp byttet til Britac HiWay til 3-åringen, og det står på langt nær så stødig.
|
|
|
#11 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Vi har hatt Izi Kid og Duologic til vår 3 åring og er fornøyd med begge setene. Jeg tror kanskje han så litt bedre ut av Izi kiden, men han trivdes godt i Duologicen også. Nå bruker vi duologicen til Småen, og det er veldig fint som babysete også.
|
|
|
#12 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Min tre år gamle sønn på ca. 13 kg og 96 cm sitter bakovervendt i en Golf stv. i Duologic, så så sant barnet ikke er veldig tungt varer det setet en god stund.
|
|
|
#13 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Jeg hadde søskenbanet til mann sin snart 6 åring i vår britax secura her om dagen. ikke at han var så villig å sitte i snoopy sitt babysete som han sa*ler*
Sist redigert av Honda : 05-09-08 kl 13:36. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Da jeg skulle kjøpe bilstol nr2 var jeg ganske bestemt på at jeg ville ha samme som min venninne, gutten hennes satt jo som støpt i setet, det tok liten plass og virket helt supert. Så reiste vi til forhandleren av bilstoler og satte loppa i setet inne i butikken, det passet henne ikke i det hele tatt, det var for stort og for ubeskyttende for den lille loppa. Men da vi forsøkte setet i bilen ble det bare latter av det hele, det gikk bare ikke an å ha det setet bakovervendt i bilen min. Så vi kjøpte et annet sete, ett som loppa satt godt og trygt i og et som fikk plass i bilen min. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Finn en butikk som har mange typer. Eller flere butikker, ta med bil og unge og prøv deg frem. Ikke lurt å være satt på at man skal ha et spesielt sete når man kommer inn. Da kan man gå glipp av et sete som var perfekt til dere. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Izi combi er veldig bratt i enkelte bilder, og er utrolig lett å feilmontere!
|
|
|
#17 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Jeg tror det blir et Britax Secura, selv om vi har isofix i bilen.
|
|
|
|
#18 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Vi prøvde Secura i vår bil, men det bygde for mye og var ikke plass bakovervendt. Vi endte med hi-way. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?Babyshop har forresten bilsikringskampanje fra 5. - 20. september. 20% på alle bilseter.
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilket bakovervendte bilsete til 1-åring?
20 % i hvertfall. :flisespikker:
|
![]() |
|
|