|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Selvsagt hadde jeg kjørt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Jeg også tilhører de som hadde vært temmelig snydens etter fem pils, så jeg tviler på hvor forsvarlig det ville vært om jeg kjørte, for å være ærlig...
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Ja det hadde jeg nok gjort. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Jeg ville kjørt. Men så blir jeg ikke så veldig snydens av 4-5 øl heller. :dyr i drift:
|
|
|
#7 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?
Hadde heller ikke vært snydens av 4-5 øl.
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Hadde det vært trafikk å snakke om, hadde det jo vært en ikke-problemstilling: da kunne du jo fått noen andre til å kjøre. Sist redigert av Teofelia : 25-09-08 kl 10:56. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Selvfølgelig hadde jeg kjørt. Et liv er mye mer verdt enn et førerkort... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Mente ikke at det var redselen heller jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Jeg hadde ikke vært snydens etter 4-5 øl og har absolutt kjørt hvis det var valg mellom liv og død.
|
|
|
#12 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Etter 5-6 øl er nok jeg for full til å kjøre. *bilig i drift*
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Ja, jeg hadde selvsagt kjørt dersom det stod om liv eller død. Men jeg måtte jo der og da tatt en vurdering på hvorvidt jeg var edru nok til å berherske bilen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Ja, på en skogsvei hadde jeg kjørt. Jeg synes det hadde vært mye vanskeligere hvis det var snakk om å kjøre i trafikken. Sannsynligvis hadde jeg ikke gjort det etter 4-5 øl, men det er vanskelig å si hva desperasjonen gjør med folk, hvis det f.eks. var barnet mitt det var snakk om. Jeg vet ikke.
|
|
|
#16 |
|
Off the map.
|
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Jeg hadde garantert kjørt. Det hender at jeg tar et eller to glass vin, sjelden mer, så sjansen for at jeg var den mest edru er tilstede og da hadde jeg kjørt.
|
|
|
#17 |
|
Må man ha en tittel?
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Om jeg hadde vært i en slik situasjon og lagt avgårde i bil, i påvirket tilstand, så hadde jeg ikke kjørt lengre enn jeg måtte. Dvs til nærmeste plass hvor en ambulanse kunne finne oss, eller evt hvor luftambulansen kan lande. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Ved hjertestans er det vel litt essensielt å få satt i gang HLR så fort som mulig, så jeg tror jeg hadde gjort det. Etter 4-5 øl er jeg ikke kjørbar. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Velger å ignorere idioter
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
![]() |
Sv: Spinoff: er det greit å kjøre i fylla i en nødsituasjon?Hadde kjørt om det stod om liv, men for å kunne påberope seg nødverge tror jeg at en skal varsle politiet om at en kjører i påvirket tilstand. Hadde glatt snekkra paller for ei stund hvis det hadde redda et liv.
|
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Jeg kan ikke skjønne hvordan det er til hjelp for den som har fått stans å kaste han inn i en bil og kjøre? Tidlig HLR er det eneste som kan redde vedkommende. Jeg ville derfor varslet (ringt 113) så startet HLR til ambulansen og sikkert NLA var på stedet. |
|
|
|
![]() |
|
|