|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sak
Jeg er veldig enig med deg!
|
|
|
#22 |
|
sangfugl
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakJeg føler også avsky mot mannens handlinger, og egentlig mannen også hvis jeg skal være helt ærlig, men jeg syns likevel det er trist at vi ikke klarer å fange opp slike tilfeller så vi kan unngå drapene.
|
|
|
#23 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig med deg, det var nok akkurat det jeg også følte når jeg leste om det i dag.
|
|
|
#24 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakAt handlingen er avskyelig er det ingen tvil som. Men å dømme mennesket bak, det er å begi seg ut på en tankegang jeg helst vil prøve å unngå. Hvor skal da grensen gå, med tanke på respekt for syke mennesker? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakJeg klarer ikke å mønstre noe sympati med han gitt.
|
|
|
#27 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#28 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakHele saken er egentlig bare fryktelig trist og tragisk. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakJeg er så kynisk, så slike saker bør jeg ikke kommentere. Sist redigert av 007 : 28-09-08 kl 23:30. Årsak: m |
|
|
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakDet som er tragisk er at mannen ikke fikk hjelp før han drepte jenta si.
|
|
|
#32 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakJeg tenker at noen ting er ikke vi mennesker skapt til å leve med. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Dette argumentet kan brukes om alle tilfeller av psykisk syke, og en feilvurdering blir ikke riktigere om det går utover en drapsmann. Det er ingen her som vet om mannen faktisk var syk da han drepte datteren sin, eller om han også var syk da han begikk selvmord. Om en psykiater skulle konkludert med noe slik, er jeg ikke sikker på om du hadde tatt det for god fisk heller. |
|
|
|
#34 |
|
Pauset
|
Ja det er like ille det. Ingen som sier noe annet. Men det er snakk om en SYK mann mest sannsynlig.... Noens sønn liksom. Syke sønn. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tåler regn
|
Jeg mener at man MÅ være syk når en begår slike handlinger! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
What?!
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
![]() |
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakJeg klarer å se argumentene fra begge sider her, men kjenner at jeg synes ikke det er spesielt trist at han er død
|
|
|
|
#38 |
|
What?!
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
![]() |
|
|
|
|
#39 |
|
nygift
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakJeg blir ihvertfall ikke trist, jeg blir egentlig litt sint, for at han har tatt den lette veien ut av det, det er feigt, men han har kanskje skjønnt at det er umulig å leve med å ha drept sin egen datter.
|
|
|
|
#40 |
|
ctrl+z
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sakDette er et groteskt eksempel på hvor farlig det er å ikke ta psykisk sykdom på alvor. Jeg skammer meg over å være skattebetaler i et land som ikke evner å tilby så alvorlig syke mennesker hjelp. At ei uskyldig lita jente måtte bli offer gjør meg kvalm og veldig forbanna.
|
![]() |
|
|