|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du overraskelsesfester og hvilken type er du? | |||
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
14 | 11,11% |
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
16 | 12,70% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
49 | 38,89% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
47 | 37,30% |
| Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?
|
|
|
|
#22 |
|
flisespikker
|
Jeg laget en egen tråd om det en gang tidligere da spørsmålet var oppe.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?-sett på meg en papirhatt og se meg dø innvendig. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er definitivt introvert, og hater overraskelser uansett. |
|
|
|
#25 |
|
Peppy!
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er ekstrovert, og rimelig innadvendt. Jeg avskyr selskapsleker, jeg blir nervøs og utilpass av sånt. Utdrikningslag synes jeg er fantastisk, men det er fordi jeg stort sett bare har vært i slike "gode venninner drikker champagne og snakker om gamledager". Med en gang det blir snakk om skumle oppgaver man må gjøre og denslags dukker det umiddelbart opp en eller annen god unnskyldning for å dra hjem. Sist redigert av Pepper Lemon : 29-09-08 kl 14:31. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg liker da overraskelsesfester til en viss grense. Selskapsleker har jeg litt sperre for, og utrikningslag er ok i visse former.
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er ekstremt ekstrovert og kan ikke fordra overraskelsesfester (ei heller overraskelser generelt). Mannen skulle overraske meg på 30 årsdagen min, og hadde booket oss på tur til Island, men sa bare at jeg skulle pakke for "en langweekend der det var varmt og mest kaldt, litt by og litt land". Snøft. Det var ganske ukoselig stemning helt fram til vi satt på flyet og jeg faktisk skjønte hvor vi skulle. :utakknemmlig:
|
|
|
#29 |
|
Eklektisk
|
Jeg trodde jeg var I, men nå er jeg sannelig ikke sikker. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er I, og ville bare likt en overraskelsesfest til ære for meg dersom det hadde vært hintet så kraftig på forhånd at jeg hadde skjønt hva som var i gjære.
|
|
|
|
#33 |
|
Live and let live
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg elsker koselige overraskelser! Og jeg er en I. Ikke så veldig sterk I, og kanskje litt i grenseland, men likefullt en I.
|
|
|
#34 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg skjønner jeg er en særing. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
flisespikker
|
Mener du å insinuere at I-er har dårligere selvinnsikt enn E-er?
|
|
|
#40 |
|
Pauset
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er ekstrovert og hadde nok syntes det var koselig. Men ikke sånn at jeg syntes det er kult hele tiden liksom.. men hadde ikke hatet om noen hadde tenkt på meg, og ordnet det. Hadde blitt kjemperørt. |
|
|
|
![]() |
|
|