|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hasj? | |||
| Bruker det selv en gang i blant. Ikke noe problem. |
|
3 | 1,54% |
| Bruker det selv en gang i blant, men det er vel ikke helt uproblematisk. |
|
0 | 0% |
| Helt imot! |
|
98 | 50,26% |
| Bør legaliseres. |
|
13 | 6,67% |
| Det er jo ulovlig, det er hovedgrunnen til at man bør ligge unna |
|
36 | 18,46% |
| Ikke så bra, sikkert, men det er det jo mye som ikke er... |
|
22 | 11,28% |
| Har brukt det før/prøvd det |
|
46 | 23,59% |
| Har aldri prøvd det |
|
81 | 41,54% |
| Har venner som bruker |
|
32 | 16,41% |
| Dustepoll/annet |
|
3 | 1,54% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 195. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?
Det er sikkert jeg som er treig, men hva mener du med de sosiale tingene? Sosial stigmatisering, eller kontakt med dårlige miljøer da eller?
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Nei, jeg har bare "hørt" at noen som bruker jevnlig, om enn ikke "misbruker" (hvor går grensen), trekker seg mer tilbake, blir mer egoistiske, blir mindre sosiale, og rett og slett mindre "snille" mot de rundt seg. Omgivelsene blir mindre viktige, på en måte.
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Hm. Jeg har litt ymse erfaringer med dette, (annenhånds), og kjenner selv, til min egen overraskelse, at så lenge de bare røyker tjall er jeg egentlig ganske letta. Det til tross for at jeg selv bruker nada, og ikke setter veldig stor pris på det om gutta begynner med det, men alt (og til og med dette) er relativt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Ja, pyttpytt, litt paranoia kommer sikkert godt med der borte på østkanten.
|
|
|
#26 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg kjenner folk som har røyka i mange år. Folk som begynte i 14-15 års alder, og som nå er nesten 50.
|
|
|
|
#28 |
|
Expired
Det er også med i mine argumenter for legalisering. Jeg synes ikke moderat hasjbruk i seg selv bør få så store konsekvenser for folk som det gjør, i og med det er forbudt.
|
|
|
|
#29 |
|
Yes, we can!!
|
Firkantede bokser = flervalgspoll. En annen indikasjon er at det går an å velge flere alternativer.
|
|
|
#30 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#31 |
|
Yes, we can!!
|
Med "sosialt" mente jeg mer de tingene du nevner i begynnelsen av innlegget ditt, at det påvirker personligheten og relasjonene til de rundt deg. Psykoser kan man jo telle og måle, men om folk bare blir slemme og skilte og ensomme så er det liksom ikke så målbart.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg synes det er en uting, kjenner flere som bruker det (i et annet land hvor det er lov) og jeg liker ikke effekten det har på folk. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
flisespikker
|
Bare etter at man har svart.
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mother of Dragons
|
Ja! Det var en fin tommelfingerregel! aC, den kan du prøve å huske på, den var slett ikke vanskelig!
|
|
|
#38 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg er helt imot og det er det mange og lange grunner til.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg er på linje med Esme. Jeg er for legalisering hvis det viser seg at ikke flere blir rekruttert til hardere stoffer og det ikke fører til økte sosiale problemer.
|
|
|
#40 |
|
Expired
Det tror jeg nok stemmer, og var det jeg prøvde å beskrive i det første innlegget mitt.
Jeg skjønte det nå.
|
|
![]() |
|
|