|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Ja stort sett.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg har bare kjøpt en ting (og venter på en), og da ble jeg veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Ja, har stort sett vært greit fornøyd med både kjøp og salg. |
|
|
|
#25 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Nå har jeg bare handlet fra to stykker her inne, men jeg er veldig fornøyd med klærne jeg har kjøpt, og kjøper gjerne igjen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Ja, jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt her inne. (Har kjøpt noe som luktet sykt røyk, men da jeg fikk bort røyklukta var varen superb)
|
|
|
#27 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Veeldig fornøyd! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg husker ikke om jeg kjøpte her eller av en bruker her som er flere steder. Men jeg var i hvert fall veldig misfornøyd med klærnes utseende. De var brukt mye, og som i zols tilfelle merket med mange navn. Klærne ble faktisk kastet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg har handlet fra 3 eller 4 stk herfra og har vært veldig fornøyd med alt.
|
|
|
#31 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg er overveiende veldig fornøyd. Synes stort sett jeg har gjort kupp. Jeg har bare kjøpt barneklær tror jeg, og det er stort sett blitt brukt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg har stort sett vært veldig fornøyd med klærne i seg selv, men de har ikke alltid passet så godt som jeg hadde håpet. Men det er jo ikke selgers skyld, da. Jeg har visst blitt litt mindre enn jeg var, både her og der.
|
|
|
#33 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg har kjøpt en del varer her, og har stort sett vært fornøyd. Ikke alt har passet, men som Scarlett sier: det er ikke selgers skyld. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Javel
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg har kun kjøpt litt og da har jeg vært veldig fornøyd hver gang.
|
|
![]() |
|
|