|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tåler regn
|
Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg både kjøper og selger på markedsplassen. Og det jeg selger er ordentlig, synes jeg selv da. (og hvis ikke ville jeg gjerne ha hatt beskjed) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har kun kjøpt, og er kjempefornøyd. Synes noen av tingene var et varp ja |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har vært veldig fornøyd med det jeg har kjøpt her inne og gjort noen skikkelig gode varp innimellom. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har vært både fornøyd og misfornøyd. De få gangene jeg har vært misfornøyd så har jeg sagt fra. Jeg har nok en ganske høy standard for hva jeg synes jeg kan legge ut for salg, og har skjønt at alle har ikke samme standard, men greit nok. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har kjøpt mye fra flere steder på nett, (stort sett finn.no, NM, tettinntil og her) og alt jeg har vært misfornøyd med har vært fra finn.no...
|
|
|
#7 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Tror jeg bare har handlet 3 ganger på markedsplassen, av Canisa og Angelique (klær til ungene) og både jeg og ungene har var veldig fornøyd, og av Gnuri har vi kjøpt møbler til butikken vår, og den er det mannen som styrer og han var godt fornøyd.
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har vært kjempefornøyd hver gang jeg har handlet.
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har kjøpt et par ganger, og vært fornøyd.
|
|
|
|
#10 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har kjøpt noen få ganger, og jeg har vært kjempefornøyd. Både med varene og selgerne. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har kjøpt mye her inne og stort sett vært veldig fornøyd. En gang har jeg følt meg direkte lurt, et par andre ganger har jeg tenkt at bildene kanskje var tatt på litt lang avstand. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har vært fornøyd med alt jeg har kjøpt her inne.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg har både solgt og kjøpt! Har vært fornøyd.
|
|
|
#15 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Jeg er også både selger og kjøper på MP. Føler selv at jeg selger bra ting og legger ikke skjul på evt feil eller mangler (hvis noen har oppfattet dette annerledes enn meg, håper jeg virkelig vedkommende ville si fra - for det har i såfall aldri vært til hensikt å lure noen).
|
|
|
|
#16 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen ? (spin off)Både og, både ved kjøp og salg.
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg har ikke kjøpt mye her inne, tror det er et par kjoler og en utedress til Storebror. Jeg er kjempefornøyd med alt jeg har kjøpt.
|
|
|
#18 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Har kjøpt to ting her inne og er fornøyd med begge deler. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med det du har kjøpt på Markedsplassen? (spinoff)Jeg har kjøpt kun to ganger fra markedsplassen på FP. Har vært kjempefornøyd begge gangene.
|
![]() |
|
|