Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken karakter får den nye statsministerboligen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva synes du om den nye statsministerboligen
Karakter 1 1 1,75%
Karakter 2 3 5,26%
Karakter 3 3 5,26%
Karakter 4 10 17,54%
Karakter 5 16 28,07%
Jeg synes det er rimelig at statsministeren har egen bolig med representasjonsmuligheter 32 56,14%
Jeg synes det å lage egen statsministerbolig er bortkastede skattekroner 6 10,53%
Dette gidder jeg ikke mene noe om 12 21,05%
Får ikke sett reportasjen 1 1,75%
Dustepoll 4 7,02%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 57. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 12:19   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken karakter får den nye statsministerboligen?

Jeg har ikke giddet å klikke meg inn på linken, men stemmer gjerne på Teofelia allikvel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 12:56   #22
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg syns at den var stilig, absolutt, men selv kunne jeg ikke tenke meg å ha det så strømlinjeformet hjemme. Litt for mye hotell-preg, evt møbelkatalogpreg. Men med egne personlige ting vel innstallert ville det vel fremstått litt anderledes.

Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 16:48   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men disse bildene var kanskje fra den offisielle delen? De skal jo sannsynligvis ha det litt mer personlig i privat-delen. Det rosemalte bordet var skrekkelig, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 16:53   #24
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke min stil. Kaldt og kjedelig. Jeg synes det er penger ut vinduet for øvrig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 16:54   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du gjerne vil bo der Teo så skal jeg stemme på deg jeg. :raus:

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 17:20   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns den så skikkelig lekker ut. Jeg hadde flyttet rett inn.

Enig.

Kjempefin!

Og den kule lampa. Så den i Rom 123 nettopp, men husker ikke navnet i farten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 17:22   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Flott som utstillingsvindu, men jeg kunne ikke tenkt meg å bo der. Bra at det er begget representasjonsbolig. Hvordan er det med møblement i den private delen tro?
Er det møblement som følger boligen?

Jeg tenkte først at det var fru Schulerud som har stått for innredningen, men det er kanskje ikke det?

Gammel 25-10-08, 17:41   #28
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tenkte først at det var fru Schulerud som har stått for innredningen, men det er kanskje ikke det?

Nei, det har hun nok ikke.
Bestillingen var på bolig og representasjonsdelen ferdig møblert. Denne boligen er jo ikke laget spesiellt med tanke på Jens og hans familie, men skal kunne benyttes av ulke familier i forskjellige størrelser og aldere. Den er innredet med tanke på det.
Men jeg ville tro at enhver familie som flytter inn vil ha med seg noen personlige eiendeler og prege leiligheten på sin måte, ihvertfall mens de bor der, selv om de i utgangspunktet ikke trenger å ha noe med seg.
Disse bildene er fra representasjonsdelen, ja, så ikke den private leiligheten.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 17:46   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Nei, det har hun nok ikke.
Bestillingen var på bolig og representasjonsdelen ferdig møblert. Denne boligen er jo ikke laget spesiellt med tanke på Jens og hans familie, men skal kunne benyttes av ulke familier i forskjellige størrelser og aldere. Den er innredet med tanke på det.
Men jeg ville tro at enhver familie som flytter inn vil ha med seg noen personlige eiendeler og prege leiligheten på sin måte, ihvertfall mens de bor der, selv om de i utgangspunktet ikke trenger å ha noe med seg.
Disse bildene er fra representasjonsdelen, ja, så ikke den private leiligheten.

Ja, men jeg tenkte på bøkene i hylla (som riktignok så ut som de stod på utstilling) og på cd-ene. Men de er nok ikke plassert der av statsministerparet.

Gammel 25-10-08, 17:57   #30
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, men jeg tenkte på bøkene i hylla (som riktignok så ut som de stod på utstilling) og på cd-ene. Men de er nok ikke plassert der av statsministerparet.

Nei, de er bestillt av kjeder som har fått i oppdag å gjøre et bredt utvalg.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 00:59   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer for reporteren... :sikle:

Stemmer for han!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 01:03   #32
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns den så skikkelig lekker ut. Jeg hadde flyttet rett inn.

Mii tuu!

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Syns det så fint ut der ja. Og syns egentlig det er på tide at vi får en egen statsministerbolig.

Helt enig!
Jeg stemte en 4`er.

Også leste jeg FrP jeg og.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.