Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 21:38   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg kjenner i grunn jeg blir ganske provosert og bittelitt provosert.
På egne vegne og ikke mannens.
Jeg blir lett gravid og kan godt finne på å si: "Bare han rister boxer`n på meg, så vokser magen." eller noe i den duren.

Jeg mener overhodet ikke skryte om jeg sier noe sånt, men heller se på det med litt humor.
For meg er nemlig det ovennevnte et problem. Derfor skal jeg sterilisere meg neste mnd.

Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt.

Hvorvidt det er sutrete eller ei å bli støtt av det skal jeg ikke uttale meg om, men som sagt ville ikke jeg kjøpt en slik skjorte fordi jeg ikke ønsker å hovere om akkurat det temaet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:07   #2
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt.

Ja, det er jeg enig i. Men ingen her vet da hvorfor noen bruker en slik t-skjorte? Med mindre de virkelig gjør det for å skryte.

Jeg har alltid trodd slike t-skjorter var på gøy. Ikke at teksten var alvor.

Om det er teit og harry blir en helt annen ting syns jeg. Jeg reagerer veldig på (og blir i grunn veldig overrasket) over at folk oppfatter det som skryt.

Jeg henger meg forresten på aC sitt t-skjorte forslag. Men vil gjerne ha litt mer tekst:
...og godt brukt!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 17:57   #3
Skvetten
Passiv

Standard

Med fare for å virke som veldig frøken snerpete må jeg si at jeg reagerer negativt. Ville aldri kjøpt den til en mann i mitt liv av den nette grunn at jeg kjenner mange ufrivillig barnløse. Synes teksten er hånende mot de som sliter og tror nok enkelte ville føle seg støtt dersom de så en mann med den når de selv slet med å få barn.

Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 18:04   #4
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor er den nødt til å være tiltenkt sædceller?
Kan jo hende den er beregnet på pappaer som har gutter med svømmeferdigheter, for sædceller er ikke gutter, ihvertfall ikke bare gutter!
Hadde aldri kjøpt den tshirten selv, men det er mere fordi at mannen ikke liker fargene og ingen av guttene her i huset kan svømme enda og alle vet at mannens sædceller kan svømme

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:14   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg "reagerer" ikke så veldig, men synes også det er ganske tacky/vulgær humor. Jeg tror ikke mannen ville likt den heller, så jeg ville ikke gitt ham den i gave. (Det ville ikke falt meg inn at den skulle kunne tas ille opp av ufrivillig barnløse, må jeg innrømme.)

Gammel 27-10-08, 15:06   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg "reagerer" ikke så veldig, men synes også det er ganske tacky/vulgær humor. Jeg tror ikke mannen ville likt den heller, så jeg ville ikke gitt ham den i gave. (Det ville ikke falt meg inn at den skulle kunne tas ille opp av ufrivillig barnløse, må jeg innrømme.)

Humor som hverken jeg eller mannen synes om, og derfor ikke kunne tenke oss å kjøpe/gå med.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 10:28   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Helt enig med Skilpadda. Tenkte aldri på at den kunne være ufin sånn sett. Mannen er derimot konservativ de lux, så han hadde ikke gått med noe sånt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:18   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reagerer ikke på det "skrytete" aspektet, bare på at det er plumpt, egentlig. Det går sikkert an å finne en t-skjorte som skryter av bærerens fertilitet på en måte jeg synes er hylende morsom - men dette er ikke den.

Gammel 27-10-08, 13:20   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kul t skjorte - uten skriften.. Ja det er min mening om den.

Gammel 27-10-08, 13:23   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Denne beviser det samme.. bare mye kulere
oj ble litt liten. Men det er en barnevogn på brystet.

Gammel 27-10-08, 13:20   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

My boys can swim? Ja, og så da? (Tenker jeg.)
Hos oss kryr det av unger (vi har 3), så jeg tror ikke mannen hadde følt behov for å fronte til hele verden at han har (hadde...) sædceller som svømte i form av å ha det på T-skjorten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:23   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri i livet funnet på å kjøpe den. Mannen min og jeg har riktignok lykkes veldig raskt med å få barn begge gangene vi har forsøkt, men vi har veldig nære slektninger som har brukt veldig, veldig lang tid og det ville vært ganske så nedlatende overfor dem.

Gammel 27-10-08, 13:24   #13
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis noen jeg kjente faktisk hadde hatt på seg en slik ville jeg avskrevet dem som mindre oppegående.

Ben "find someone else to play with" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:31   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Hvis noen jeg kjente faktisk hadde hatt på seg en slik ville jeg avskrevet dem som mindre oppegående.

Ben "find someone else to play with" Murphy

Og jeg som tenkte å kjøpe meg en sånn nå når sønnen min har lært seg å svømme.

Gammel 27-10-08, 13:32   #15
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

"My boy can swim" vert jo ei heilt anna sak, og i denne samanhengen også langt meir interessant.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:32   #16
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 27-10-08, 13:32   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det blir jo feil, Esme. Ja, om du ikke regner mannen din som gutten din også da. :spikker:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 13:33   #18
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men det blir jo feil, Esme. Ja, om du ikke regner mannen din som gutten din også da. :spikker:

Jeg regner jo med han også, de pleier å dra i svømmehallen hver lørdag de to. Da kan jeg ha på den t-skjorten.

Gammel 27-10-08, 13:35   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Nei, jeg mener at folk har friske sædceller kommer vel neppe som noen overraskelse for noen, det er vel mye mer sårende at folk bare prater om barna sine, eller forteller hvor deilig det er å ha barn, at barn gir livet mening osv, for noen som er ufrivillig barnløse.

En ting er at man har friske sædceller, noe helt annet er vel å skryte av det ved hjelp av en t-skjorte. Synes jeg. Det blir like idiotisk som uttrykk ala "Jeg blir gravid bare jeg vasker trusa sammen med mannen"

Gammel 27-10-08, 13:32   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må ha mer enn en sønn for å gå med akkurat den, da.
Jeg har tre gutter som kan svømme og en som ikke kan det helt ennå, så jeg venter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.