|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jeg enig i. Men ingen her vet da hvorfor noen bruker en slik t-skjorte? Med mindre de virkelig gjør det for å skryte. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Med fare for å virke som veldig frøken snerpete må jeg si at jeg reagerer negativt. Ville aldri kjøpt den til en mann i mitt liv av den nette grunn at jeg kjenner mange ufrivillig barnløse. Synes teksten er hånende mot de som sliter og tror nok enkelte ville føle seg støtt dersom de så en mann med den når de selv slet med å få barn. |
|
|
|
#4 |
|
nygift
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Hvorfor er den nødt til å være tiltenkt sædceller?
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg "reagerer" ikke så veldig, men synes også det er ganske tacky/vulgær humor. Jeg tror ikke mannen ville likt den heller, så jeg ville ikke gitt ham den i gave. (Det ville ikke falt meg inn at den skulle kunne tas ille opp av ufrivillig barnløse, må jeg innrømme.)
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Helt enig med Skilpadda. Tenkte aldri på at den kunne være ufin sånn sett. Mannen er derimot konservativ de lux, så han hadde ikke gått med noe sånt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg reagerer ikke på det "skrytete" aspektet, bare på at det er plumpt, egentlig. Det går sikkert an å finne en t-skjorte som skryter av bærerens fertilitet på en måte jeg synes er hylende morsom - men dette er ikke den.
|
|
|
#9 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Kul t skjorte - uten skriften.. Ja det er min mening om den.
|
|
|
#10 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Denne beviser det samme.. bare mye kulere
|
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?My boys can swim? Ja, og så da? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg ville aldri i livet funnet på å kjøpe den. Mannen min og jeg har riktignok lykkes veldig raskt med å få barn begge gangene vi har forsøkt, men vi har veldig nære slektninger som har brukt veldig, veldig lang tid og det ville vært ganske så nedlatende overfor dem.
|
|
|
|
#13 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Hvis noen jeg kjente faktisk hadde hatt på seg en slik ville jeg avskrevet dem som mindre oppegående. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#15 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
"My boy can swim" vert jo ei heilt anna sak, og i denne samanhengen også langt meir interessant. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
© All rights reserved
|
Men det blir jo feil, Esme. Ja, om du ikke regner mannen din som gutten din også da. :spikker: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg regner jo med han også, de pleier å dra i svømmehallen hver lørdag de to. Da kan jeg ha på den t-skjorten.
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
En ting er at man har friske sædceller, noe helt annet er vel å skryte av det ved hjelp av en t-skjorte. Synes jeg. Det blir like idiotisk som uttrykk ala "Jeg blir gravid bare jeg vasker trusa sammen med mannen"
|
|
|
#20 |
|
Fortynnet
|
Du må ha mer enn en sønn for å gå med akkurat den, da. |
|
|
|
![]() |
|
|