Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor mange frimurere kjenner du?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hvor mange frimurere kjenner du, og hvordan kjenner du dem
Jeg kjenner ingen frimurere 80 50,00%
Jeg kjenner 1 eller 2 28 17,50%
Jeg kjenner 3-5 15 9,38%
Jeg kjenner 5-10 7 4,38%
Jeg kjenner 10+ 6 3,75%
Faren min er frimurer 6 3,75%
Mannen min er frimurer 1 0,63%
Bestefar, Onkel, svigerfar og annen familie er frimurer 11 6,88%
En eller flere av vennene mine er frimurer 2 1,25%
Kollegaene mine er frimurer 0 0%
Annet 4 2,50%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 09:46   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange frimurere kjenner du?

Min onkel er.
Ellers er min mor, min tante, min mormor og også morfar mens han levde, medlemmer av Odd Fellow.

Min kusine og jeg vurderte i mange år å melde oss inn, bare for å få vite hva de drev med.

Merkelig nok fant jeg ikke min onkel, kanskje han har sluttet? Han har i hvert fall sagt at han er frimurer.

Sist redigert av Ru : 30-10-08 kl 09:52.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 09:55   #22
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Ah, takk!
Da kjenner jeg visst flere frimurere enn jeg trodde. Ett par av de er fedre av barndomsvenninner, og det var i grunnen langt fra overraskende å finne de på denne lista.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 10:01   #23
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kjenner ingen i den forstand, men så noen kjente navn i Trondheimslista.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 10:18   #24
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kikket på listene og kjente overraskende mange.

Gammel 30-10-08, 10:21   #25
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner 5-10.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 10:27   #26
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Da har jeg bladd gjennom lista, og jeg kjenner ingen, men vet hvem flere er. Vil ikke si at jeg "kjenner" fedre av barndomsvenner eller folk vi har kjøpt hus av. Ble vel ikke akkurat overrasket, nei.

Gammel 30-10-08, 10:27   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg sjekka lista for hjemplassen min og der fant jeg en som gikk i klassen min på ungdomsskolen, men det er vel den eneste jeg kan si at jeg kjenner.

Her i byen kjente jeg jo igjen noen navn, men ingen jeg kjenner.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 10:54   #28
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man søke på by? Det var jo en sinnsykt lang liste!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 10:58   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kjenner og kjenner - Så på lista for Trondheim og så jo mennesker av typen "faren til" - men ingen jeg kjenner/er på hei med eller noe sånn.

Jeg sjekket også trondheimslista, og fant faren til noen jeg kjenner, én jeg husker fra bøgda samt min første tannlege. Ergo, ikke noe spesielt intrisangt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 11:11   #30
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Begynte å titte gjennom listene, men gikk lei etter fem sider. Gjorde et raskt selektivt søk, men da stefaren min ikke dukket opp, ga jeg opp. Jeg kjenner sikkert noen, men tviler veldig sterkt på at nær familie eller venner ville funnet på å melde seg inn i noe slikt.

Gammel 30-10-08, 11:12   #31
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kan man søke på by? Det var jo en sinnsykt lang liste!

Jepp. Står på ene siden tror jeg det var.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 11:35   #32
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange!

Gammel 30-10-08, 11:45   #33
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner ingen.

Gammel 30-10-08, 11:56   #34
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager, en vanlig poll kan ikke omgjøres til en flervalgspoll. Da må du slette denne og starte ny.

Gammel 30-10-08, 12:30   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, onkelen min var ikke frimurer. Da kjenner jeg ikke noen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 12:34   #36
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg stemte 1, men det var før jeg så at det lå en liste tilgjengelig. Egentlig kjenner jeg visst 4 stk.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 12:36   #37
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av gethosmurfen, her.

Faren min er frimurer, regner med at jeg kjenner andre også, men har ikke sjekka listene.

Samme her.

Gammel 30-10-08, 12:47   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, si det? Det et ikke noe jeg vanligvis spør folk om. :myser på lista:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 12:53   #39
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Etter å ha tatt en rask titt på listene for "mine" byer, ser jeg jo at jeg kjenner mange frimurere. Ingen i min familie eller nære omgangskrets er frimurerer, men mange perifere venner, kollegaer osv. Jeg kan ikke si at jeg ble overrasket over noen av de kjente som viste seg å være frimurer.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 12:58   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Jaggu. Jaja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.