|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneDet som Mauser og Alfa sier.
|
|
|
#3 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneHer er det meste sagt. Sier meg enig med Alfa og Mauser. Heldigvis ble det ikke McCain og Pailin.
|
|
|
#4 |
|
Ustabil
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneTja. Jeg syns at McCain på mange måter er en typisk amerikansk presidentkandidat. På godt og vondt. Han er "godt voksen", kan og vet mye, men er litt lite profilert. Virker utydelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyne
Mangler litt kunnskap?
|
|
|
#6 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ho har jo kategorisk nekta å ta imot råd gjennom heile valgkampen, noko som viste seg å ikkje vere særleg smart. :viser til tidlegare innlagte youtube-lenker: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bork bork bork
|
Kreasjonist. Av typen "verden er noen tusen år gammel og dinosaurer levde samtidig som de første menneskene". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Permakulturell
|
Jeg er uenig med deg. Jeg forventer rett og slett mer av en leder for et såvidt stort land enn karisma. Ganske mye mer, faktisk.
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Det er jeg enig i. Men jeg mener fremdeles at hovedproblemet vi har med McCain og Pralin i Norge har med den politikken de står i spissen for, ikke at Pralin er bitchete.
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Det er jeg enig i. Kommentaren min var til Bina som mener at det ikke er så farlig med kunnskap så lenge man er karismatisk.
|
|
|
#11 |
|
Ustabil
|
Det var nå ikke helt det jeg sa - det jeg prøvde å få fram var at vi ikke kan forvente at en visepresidentkanditat skal vite alt om alt. Det er det hun har rådgivere til. Presidentvalget er ikke en kunnskapskonkurranse. Hun har derimot klare synspunkter, er flink til å formidle dem, har utstråling - og derfor en god visepresidentkandidat (eller presidentkandidat for den del). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Peppy!
|
Ja, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneVeldig enig i mye her. Hun virket høyreekstrem og det er lite som skremmer meg mer enn høyreekstreme kristenfundamentalister.
|
|
|
#14 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneRiktignok fra Dagbladet, men de samme poengene finnes referert flere steder:
|
|
|
#15 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneBina: eg meiner verkeleg og instendig at ein person som skal vere visepresident og kanskje også president i verdas mektigaste nasjon treng meir enn karisma og engasjement. Eg ser ikkje ein gong føre meg Mia Gundersen som statsminister i lille Noreg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneDen var drøy! Hva er det egentlig hun sier i det intervjuet der? Fantastisk!
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneDen tidsskrift-filmsnutten oppsummerte vel Sarah Palin ganske godt synes jeg.
|
|
|
#18 |
|
Administrator
|
Det store oppfølgingsspørsmålet som nok ikke kommer til å bli stilt her er: "Hvem avgjør hvilke nyhetsklipp/aviser som blir lagt foran deg?" |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: McCain og Palin sett med norske øyne
|
|
|
#20 |
|
villende
|
Sv: McCain og Palin sett med norske øyneOm ikke annet har dama gitt mye godt stoff til underholdningsindustrien i USA. (Hvem skal vi le av nå, da? |
|
|
|
![]() |
|
|