Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Den store reisen på NRK

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-08, 23:00   #21
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store reisen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hengepupper er ingen hindring der som du så .. Jeg hadde kasta alt. Tror venner og familie hadde blitt mer brydd enn meg. Jeg vil heller være kul, tøff og leke himba helt ut, enn å være teit og lite respektfull.

Akkurat det at det hadde kommet på tv, hadde gjort at jeg ville beholdt bh på. Men hadde ikke tv-team vært til stede, hadde jeg kastet alt! Tror ikke de bryr seg hvordan puppene ser ut.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:01   #22
Frantzen
Passiv

Standard

Hvor står dette? Tror du NRK har fått en hel stamme til å gå naken fordi det lager bra tv?

Ja, dette sto det om i media, og NRK bekreftet det.

Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:01   #23
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Jo, men tørket kubæsj kan da ikke være det verste å ha oppå håret??

Synes det er verre med de stakkars dyrene..

Nei. Tror man får blankt hår av kubæsj.

Dyrene... Uff, stakkars ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:01   #24
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor står dette? Tror du NRK har fått en hel stamme til å gå naken fordi det lager bra tv?

Her t.d.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:02   #25
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Nei. Tror man får blankt hår av kubæsj.

Gammel 08-11-08, 23:02   #26
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Det har stått om det, og nrk har bekreftet det.

Gammel 08-11-08, 23:03   #27
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Den trøndermora er uhøflig og respektløs mot de innfødte syns jeg. En ting er at hun ikke liker alt hun skal være med på, men det må da gå an å være litt mer høflig. Hele hennes kroppsspråk er respektløst mot de innfødte. Det er jo kroppsspråket de kan lese når de ikke kan snakke sammen.

Den yngste datteren ligner faren, og hun gjør det beste ut av situasjonen. I allefall i dag gjorde hun det (jeg har ikke sett alle episodene).

Jeg har mest sans for de nord-norske. De er så avslappet og har en god tone med de innfødte....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:04   #28
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/22/547693.html
http://www.dagbladet.no/kultur/2008/09/19/547390.html

:innser at det er tabloid presse:

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:06   #29
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Den trøndermora er uhøflig og respektløs mot de innfødte syns jeg. En ting er at hun ikke liker alt hun skal være med på, men det må da gå an å være litt mer høflig. Hele hennes kroppsspråk er respektløst mot de innfødte. Det er jo kroppsspråket de kan lese når de ikke kan snakke sammen.

Den yngste datteren ligner faren, og hun gjør det beste ut av situasjonen. I allefall i dag gjorde hun det (jeg har ikke sett alle episodene).

Jeg har mest sans for de nord-norske. De er så avslappet og har en god tone med de innfødte....

Synes også nordlendingene er mest åpen. Ungene i den familien virker også veldig høflige og respektfulle.

Gammel 08-11-08, 23:08   #30
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg kjenner Gry og Stein, og de er akkurat sånn IRL også. Tar ikke seg selv høytidelig, ser humoren i det meste og er nysjerrige på andre mennesker. Herlige mennesker!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 23:28   #31
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det har stått i aviser, mener jeg å ha lest. Den seriene er bygd på et engelsk konsept og stammen har visst fått beskjed om å gå uten klær selv om de ikke gjør det til vanlig.
Syns hele greia er sær, blir flau på nordmenns vegne. Den eneste familien jeg har hatt sansen for de gangene jeg har sett på, er de fra Nord Norge.

Gammel 08-11-08, 23:37   #32
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

For pæng gjør man visst mangt og mye.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 00:08   #33
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fortsatt ingen problemer med å stille toppløs altså.

Uansett.. om dette var slik det var for noen år siden, men ikke nå.. det er verdt masse for min del om jeg skulle deltatt. At de har begynt med t-skjorter og leve litt mer moderne er litt sekundært egentlig, sånn interessemessig.

Men jeg er enig i at det er tåpelig å lage en serie om noe som ikke er som det framstår på tv uten å opplyse om det. Det burde de ha gjort.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 00:50   #34
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fortsatt ingen problemer med å stille toppløs altså.

Show me the, eh, money! :venter:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 01:09   #35
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er ikke du en "urmann" i tanga da Torsk, så det blir ikke helt det samme.

Gammel 09-11-08, 01:28   #36
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Nå er ikke du en "urmann" i tanga da Torsk, så det blir ikke helt det samme.

Er det bare urmenn i Tanga du vil flashe for?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 01:41   #37
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmpf! Klart jeg er en urmann i tanga!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 02:04   #38
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Er det bare urmenn i Tanga du vil flashe for?

Selvfølgelig. Jeg er ikke billig heller.

Gammel 09-11-08, 02:05   #39
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hmpf! Klart jeg er en urmann i tanga!

Få se da.

Spanderer du i tillegg en tur til Namibia, så er jeg solgt!

Gammel 09-11-08, 02:34   #40
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt det ikke bare er meg og min familie som reagerer på den trønderfamilien i Namibia. Svigers og vi sitter og vrir oss i skam over hvordan de - eller rettere sagt mora i familien - oppfører seg.

Ellers syns jeg halve moroa med serien ble borte da jeg fant ut etter første episode, som det også er nevnt her, at det hele er et tv-konsept og at stammene er som betalte skuespillere å regne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.