|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Den store reisen på NRK
Jeg kan se at det kanskje kan virke skittent i forhold til hva vi er vant til. Damene der vasker seg visstnok ikke, de bare smører seg inn i diverse greier.. Men uansett. Man dør nok ikke og det å nekte er bare så uforskammet.. de er utrolig heldige som har fått lov til å være der. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Viser tenner
|
Sv: Den store reisen på NRKJeg skjønner veldig godt at de ikke vil gå nakne/bar overkropp, men ellers hadde jeg vel ikke hatt problemer med hodeplagg osv. Hadde ikke tv-teamet vært tilstede hadde kanskje grensene i forhold til nakenhet vært noe forskjøvet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store reisen på NRKJeg hadde gladelig kledd av meg det meste, men tror jeg hadde bedt pent om å få beholde bhen på.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Hengepupper er ingen hindring der som du så .. Jeg hadde kasta alt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lykkelig nygift.
Akkurat det at det hadde kommet på tv, hadde gjort at jeg ville beholdt bh på. Men hadde ikke tv-team vært til stede, hadde jeg kastet alt! Tror ikke de bryr seg hvordan puppene ser ut.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Den store reisen på NRKJeg ble forresten ille til mote over behandlingen grisene fikk der de lå bastet og bundet. |
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den store reisen på NRKJa, huff...Stakkars grisene. Jeg forstår godt at mennene i ecuador ikke knyter opp tissen og sånn altså.
|
|
|
#9 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp. DET er noe jeg har problemer med å se også ... Grotesk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Den store reisen på NRKDen trøndermora er uhøflig og respektløs mot de innfødte syns jeg. En ting er at hun ikke liker alt hun skal være med på, men det må da gå an å være litt mer høflig. Hele hennes kroppsspråk er respektløst mot de innfødte. Det er jo kroppsspråket de kan lese når de ikke kan snakke sammen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lykkelig nygift.
Synes også nordlendingene er mest åpen. Ungene i den familien virker også veldig høflige og respektfulle.
|
|
|
#12 |
|
Viser tenner
|
Jeg kjenner Gry og Stein, og de er akkurat sånn IRL også. Tar ikke seg selv høytidelig, ser humoren i det meste og er nysjerrige på andre mennesker. Herlige mennesker! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Den store reisen på NRKJeg har fortsatt ingen problemer med å stille toppløs altså. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Den store reisen på NRKJeg blir litt provosert over at NRK som ikke skal behøve å ta komersielle hensyn i ett og alt, må hive seg på disse tåpelige reality-konseptene. Begynner å bli lite TV igjen å se for oss som ikke er reality-fans. |
|
|
|
![]() |
|
|