|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store reisen på NRK
Akkurat det at det hadde kommet på tv, hadde gjort at jeg ville beholdt bh på. Men hadde ikke tv-team vært til stede, hadde jeg kastet alt! Tror ikke de bryr seg hvordan puppene ser ut.
|
|
|
#23 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei. Tror man får blankt hår av kubæsj. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pauset
|
Sv: Den store reisen på NRKDen trøndermora er uhøflig og respektløs mot de innfødte syns jeg. En ting er at hun ikke liker alt hun skal være med på, men det må da gå an å være litt mer høflig. Hele hennes kroppsspråk er respektløst mot de innfødte. Det er jo kroppsspråket de kan lese når de ikke kan snakke sammen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes også nordlendingene er mest åpen. Ungene i den familien virker også veldig høflige og respektfulle.
|
|
|
#30 |
|
Viser tenner
|
Jeg kjenner Gry og Stein, og de er akkurat sånn IRL også. Tar ikke seg selv høytidelig, ser humoren i det meste og er nysjerrige på andre mennesker. Herlige mennesker! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Det har stått i aviser, mener jeg å ha lest. Den seriene er bygd på et engelsk konsept og stammen har visst fått beskjed om å gå uten klær selv om de ikke gjør det til vanlig.
|
|
|
|
#33 |
|
Pauset
|
Sv: Den store reisen på NRKJeg har fortsatt ingen problemer med å stille toppløs altså. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Den store reisen på NRKGodt det ikke bare er meg og min familie som reagerer på den trønderfamilien i Namibia. Svigers og vi sitter og vrir oss i skam over hvordan de - eller rettere sagt mora i familien - oppfører seg.
|
![]() |
|
|