|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er ikke fornøyd nei. Egentlig så skulle jeg bytta ut de fire foran oppe for røttene er så korte at det fører til konstant betennelse og løse tenner, men alt koster jo penger så da må jeg bare vente. |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Så omtenksom mann du har, Mor til 4! Lykke til med oppussing av tenner!
![]() |
#23 |
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?En sånn snill mann har jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Ja veldig fornøyd er jeg. De er jevne og fine takket være tannreguleringen og så er de hvite fra naturens side. Dessuten er de sterke, jeg har ikke hatt mange hullene i mitt liv.
![]() |
#25 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Tennene mine er helt ok. Det ble vurdert om jeg skulle ha regulering, men foreldrene mine syntes jeg skulle være som jeg var. Så jeg har et par tenner som ikke står helt rett, ikke noe skjemmende syns jeg selv. Men ideelt sett syns jeg vel de burde vært rettet på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg har hatt regulering i 9-10 år, pga kryssbitt. I år har jeg brukt ca 25000 av egen lomme, på og fikse opp i gapet mitt. Har ikke vært flink og gå til tannlegen de siste årene, og det straffet seg. Hull, tannsten, rotfylling og trekkeing av jeksel.
![]() |
#27 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Både ja og nei. Tennene i underkjeven er skjeve og tennene i overkjeven står en tannlengde mot venstre i forhold til midten. Om dere skjønner.
![]() |
#28 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Brukte regulering når jeg var liten så tennene er rette, men ønsker å bleke de ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Når jeg har brukt så mye som 25000kr, på tannlegeutgifter i år. Kan jeg legge dette ved selvangivelsen? Synes jeg har hørt noe om det, men jeg tar kanskje feil.
TØSA Sist redigert av Tøsa : 28-11-06 kl 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Det er jeg så absolutt, tennene mine har alltid vært veldig bra. Sterke, rette og hvite, skikkelig colgatesmil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Ganske fornøyd. Har litt gule tenner på grunn av for mye antibiotka som liten, men ellers er de ganske ok. Har slitt litt med tannkjøttsykdom som har ført til at jeg har operert tannkjøttet en god del, men resultatet ble veldig bra i og med at man ikke ser tennene i underkjeven så godt når jeg smiler. Tenkte å forhøre meg om bleking neste gang jeg er hos spesialisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?
Sjekk http://www.skatteetaten.no/upload/PD...ngsABC2004.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Er ikke fornøyd, og håper jentene har fått sterkere tenner enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Er egentlig veldig fornøyd med tennene mine for jeg har veldig sterke tenner, og får sjelden hull. Det er vel det viktigste for meg, men de kunne godt vært noen nyanser hvitere...
![]() |
#35 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er kjempefornøyd!
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Veldig fornøyd!
![]() |
#37 |
"De"
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er veldig fornøyd. Jeg bleket dem før bryllupet vårt i sommer. Hos tannlegen. det var ganske vondt et par dager i etterkant, men absolutt verd det.
![]() |
#39 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Nix. Jeg har 'svake' tenner og 'alltid' hull. Ikke flink til å gå regelmessig til tannlegen heller. Dessuten gnissa jeg tenner i søvne som barn/ungdom.
![]() |
#40 |
♡
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?ja, men så har jeg "jobbet" for dem og!
![]() |
|
|