|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg har aldri vært det, har aldri hatt rette og hvite tenner, og i det siste så hadde jeg knekt en tann og hadde 2 blåe tenner, liker ikke å smile.
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg skulle egentlig hatt reglering både oppe og nede som lita, men på grunn av dårlig økonomi, så ble det aldri noe av...
![]() |
#3 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Har hatt regulering, så tennene er i hvert fall rette nok. Ikke akkurat perlehvite kanskje, men hvite nok. I hvert fall foreløpig. Synes kanskje de er litt små, og siden jeg også har liten munn kunne jeg godt tenkt meg større tenner. Kanskje skallfasetter en gang, hvis jeg får råd.......
![]() |
#4 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er passe fornøyd. Skulle gjerne bleket de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
sasiltranopogol
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Har hatt regulering og de oppe er rette og fine, mens de nede er skjeve noen av de. Er relativt fornøyd, har passe store tenner og de står fint ved siden av hverandre. fargen er vel grei nok den også, men det er vel kanskje mye fordi jeg ikke synes det er noe fint med knallhvite tenner.
![]() |
#6 |
Nattrangler
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?
Jeg får ikke tennene mine hvitere enn at det ser naturlig ut sa tannlegen.
![]() |
#7 |
Nattrangler
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?
Det var det jeg hadde lyst på etter å sett ekstrem forvandling på tv. men tannlegen min sa at han ville ikke at jeg skulle ha det, for 1 av 3 hadde problemmer med dem etter 4-5 år,
![]() |
#8 |
Sånn passe snill
Hvor: Ved siden av kvadrat
![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er ikke fornøyd med tennene nei. Skulle hatt regulering når jeg var mindre, men på grunn av dårlig økonomi ble det aldri slik.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Tja - Tennene er ganske rette fra naturens side (Jeg ønsket meg regulering så innstendig, men tannlegen mente det var helt unødvendig samme hvor mye jeg argrumenterte
![]() |
#10 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er ikke veldig fornøyd med tennene mine, og kunne godt tenke meg å fikse opp litt. Men prisen skremmer meg, jeg er ikke så misfornøyd at jeg synes det er verdt å bruke flere titusener på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg har rette tenner og de ser ok ut, men noen år med kaffe, røyk og rødvin gjør at de kanskje ser litt gulere ut enn de trenger å være. Jeg kommer til å bleke tennene mine med tid og stunder. Har ikke råd nå, men om noen år.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Så flott av mannen din å ordne dette for deg! Og så deilig at du endelig skal bli fornøyd med tennene dine!
![]() |
#13 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er passe fornøyd. Mine tenner var fine helt til for ca. 10 år siden. Da fikk jeg en kronisk tannkjøttsykdom som har endret tannstillingen min ganske mye.
"Vi leser for å vite at vi ikke er alene." C.S. Lewis Sist redigert av Eia : 26-11-06 kl 12:32. Årsak: Glemte noe.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
fri
|
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg har aldri hatt regulering, men måtte trekke en tann for at tennene i overkjven skulle rette seg ut. Resultatet ble helt fint, men hvis jeg ser veldig godt etter i speilet, så er tennene litt forskjøvet til den ene siden. De gangene jeg har tegnet eller malt selvportrett av meg selv (kjekk øvelse når man øver seg på portrett), så har jeg irritert meg litt over det. Ellers ikke. Nede er tennene litt mer skjeve, men de vises ikke så godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jepp. Jeg har tenner som perler på en snor, og de er ikke misfargede.
![]() |
#16 |
Energirik
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?har hatt regulering, så er rimelig fornøyd. Til at jeg har røykt/røyker og drikker masse kaffe etc så er de ganske hvite |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg har pene og rette tenner. Men jeg har hull som ikke synes og det liker jeg ikke. Har svake tenner og får lett hull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Jeg er fornøyd med tennene, men tannkjøttet er ingen høydar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Er du fornøyd med tennene dine ?Tennene mine er fine, men kunne gjerne tenkt meg dem en nyanse eller to hvitere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|