|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stresser desember deg?Jeg må innrømme at jeg lar meg stresse litt av desember. Ikke fordi jeg har noen form for husmoraktig tilnærming til saken, men fordi det er mye å ordne i desember, selv om man ikke vasker ned huset og baker ørti slag kaker.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Stresser desember deg?Eksamen stresser meg. Veldig. Ellers stresser jeg ikke med noen ting. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Stresser desember deg?Nei. |
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Sv: Stresser desember deg?Adventstiden stresser meg ikke, da koser jeg meg og gleder meg til jul. Det at vi har bestilt mesteparten av julegavene på en nettbutikk har mye av årsaken tror jeg. Men før har jeg ofte vært tidlig ute med julegavene også, så de har ikke gitt meg så mye stress. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: Stresser desember deg?
Ja, mange stresser. Jeg? Nope! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Stresser desember deg?Jeg stresser ikke på grunn av jula, men jeg stresser litt med at det er ekstra mye å gjøre på jobb for å få alt til å gå rundt for brukerne våre i jula.
|
|
|
#8 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Stresser desember deg?Det er ikke sånn at jeg stresser med vask eller baking (det skulle tatt seg ut ... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Stresser desember deg?Vel, jeg stresser egentlig ikke på grunn av jula. Jeg er sliten av alle sammenkomstene jeg ikke klarer å si nei til i desember. Også er jeg sliten av å ha studier og oppgaver hengende over meg oppi det hele.
|
|
|
#10 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Stresser desember deg?I år er jeg hjemme med nyfødt, så jeg er ikke stresset. Spør igjen til neste år - da er nok svaret et helt annet.
|
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Stresser desember deg?Null stress her, bare kos, hver eneste dag fra morgen til kveld i hele desember. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stresser desember deg?Nei, stresser ikke. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stresser desember deg?Bortsett fra at jeg har en mappe som stenges til helga, stresser jeg ikke med desember.
|
|
|
#14 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stresser desember deg?No stress etter 8 desember. Da er siste eksamen innlevert og jeg kan ta skolejuleferie. Resten av desember blir bare kos. Ferdig med julegavene er jeg også. Så her blir det bare koseshopping om det er noe som skal handles.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Stresser desember deg?Jeg burde jo vært stresset, siden jeg og Spoon har en prosjektoppgave vi skal levere i januar, som vi henger laangt etter med!
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Stresser desember deg?Jeg liker jo å kjøpe gaver. Om jeg er usikker spør jeg ofte om det er noe de ønsker seg. I går har jeg bestilt en del på nett, for jeg har knapt vært i butikker!
|
|
|
#17 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#20 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Stresser desember deg?Stress?? Hvor??
|
![]() |
|
|