Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å snike i køen i butikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 12:09   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snike i køen i butikker

Hvis man jobber i, la oss si en helsekostbutikk, og en kunde kommer inn og begynner å spørre om ALLE butikkens varer og skal vite hva ditt og datt hjelper for og inneholder, og blir aldri ferdig (siden det tross alt dreier seg om 500 produkter), og det danner seg kø bak, er det frekt av ekspeditøren å spørre denne kunden forsiktig om hun kan få ekspedere de som skal betale og så hjelpe denne kunden igjen litt etterpå?

Gammel 05-12-08, 12:10   #22
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Hvis man er litt stressa, så er det ikke alltid like enkelt å vite hvem som var nestemann i køen, spesielt når folk stiller seg opp på alle kanter.

Tror det er det mange satser på; at de i kassen er såpass stresset at de ikke har oversikt.

Når det kokte på det verste der jeg jobbet, så prøvde jeg å følge med litt, og det var noen som ble ganske flate når de presset seg frem, og jeg henvendte meg til den stakkaren som var skviset bak i køen, og kvittret frem "da var det vel din tur"...

Men det er ikke lett å være den som står bak kassen, for det er tilnærmet umulig å holde oversikten, og det er ofte mye mer effektivt å bare ta den som står nærmest, i stedet for å begynne å diskutere.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 12:10   #23
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis man jobber i, la oss si en helsekostbutikk, og en kunde kommer inn og begynner å spørre om ALLE butikkens varer og skal vite hva ditt og datt hjelper for og inneholder, og blir aldri ferdig (siden det tross alt dreier seg om 500 produkter), og det danner seg køer bak, er det frekt av ekspeditøren å spørre denne kunden forsiktig om hun kan få ekspedere de som skal betale og så hjelpe denne kunden igjen litt etterpå?

Nei.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 12:12   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Nei.

Det samme mener jeg. Jeg stod i en helsekost og skulle betale for en håndkrem, da jeg opplevde dette. Dama ble ALDRI ferdig, og ekspeditøren så en smule stresset ut men forsatte å svare og svare, og viste dama alle produktene. Jeg tror jeg stod der i en halvtime og var på nippet til å gå, da hun endelig ble ferdig. Dvs, hun snudde halvveis i døra og kom tilbake mens jeg ble ekspedert, og begynte å spørre på nytt, og den ansatte svarte og svarte mens jeg prøvde å spørre om noe. Utrolig.

Gammel 05-12-08, 12:13   #25
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det samme mener jeg. Jeg stod i en helsekost og skulle betale for en håndkrem, da jeg opplevde dette. Dama ble ALDRI ferdig, og ekspeditøren så en smule stresset ut men forsatte å svare og svare, og viste dama alle produktene. Jeg tror jeg stod der i en halvtime og var på nippet til å gå, da hun endelig ble ferdig. Dvs, hun snudde halvveis i døra og kom tilbake mens jeg ble ekspedert, og begynte å spørre på nytt, og den ansatte svarte og svarte mens jeg prøvde å spørre om noe. Utrolig.

Tror du bør ha med deg en fisk neste gang: *mantra*

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 12:39   #26
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble regelrett dyttet til siden av en gammel dame foran billettluka. Jeg ble så perpleks at jeg bare begynte å le. Skulle ønske jeg hadde dyttet igjen.

Jeg har blitt flinkere til å si fra.

Gammel 05-12-08, 13:17   #27
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg sier fra. Det koster meg jamen ikke mange kalorier. På en dårlig dag sier jeg fra med en langt fra hyggelig stemme

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:10   #28
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gamle damer sniker så det holder, ja. Ikke lenge siden jeg merket en toppen av frekkhet sniking, tror det var på apoteket. (Altså type; ikke hent deg kølapp, men måk deg frem og få hjelp likevel)

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:25   #29
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Det er ikke bare gamle damer som sniker. :neida: Vi var på kino i helgen (den nye i Rignes Park) og der er kassasystemet helt utrolig dårlig planlagt og laaaaang kø. Og da kommer det en voksen mann med en 6 år gammel sønn og stiller seg på utsiden av køen og sniker forbi ca 20 stykker. Når han blir gjort oppmerksom på at køen starter langt der bak, sier han bare å ja (rører seg ikke) og sier til sønnene sin: "Nå snek vi bra, asså. "

Den mannen trodde faktisk at vi som sto bakerst i køen sto der for morro skyld hadde jeg følelsen av.....

Gammel 05-12-08, 14:39   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har irritert meg over det i alle år, men har bare sagt fra en gang. Det var virkelig deilig! (Det var en gammel (65+) dame som snek i køen på en lekebutikk.) Den dagen var jeg i ordentlig- var nok derfor jeg sa fra.
Synes ikke det er ekspeditørens ansvar å lære kundene folkeskikk. For det er jo det det egentlig handler om.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:41   #31
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette irriterer meg grenseløst kjenner jeg.
Tammen har dårlig tid i banken, har med seg syk snuppsi. Gammel dame brøyter seg frem, og regelrett driter i køsystemet som vi andre har ventet på i evigheter allerede.
"Unnskyld meg, jeg har bare et lite spørsmål. *spør, får svar* Ja, men hva om..? *får svar igjen* Men hvis jeg..?*nytt svar* Jaja, men min venninne Olga gjorde dette og da *lang historie som i grunn ikke har noe med saken å gjøre* *småsnakk om diverse skader og akk hvor vanskelig dette er *. Kvinnemennesket klarte til og med å stå der å le.
Kan du ikke bare vise meg det da? *får hjelp*"

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:49   #32
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om noen sniker i køen og jeg blir irritert av det, så sier jeg i fra. Men jeg synes det er rart hvor sjelden folk sier i fra egentlig, spesielt på Østlandet er folk passiv-aggressive.

Men jeg husker en gang vi skulle ut og fly og det var kjempelang kø til bag-drop og jeg stod i køen ved siden av en fantastisk bergenser. Når det kom folk som skulle snike, sa han fra helt tydelig, "Hæi duu! Køæen staRteR længeR bak!" Og ofte så lot folk som at de ikke hørte etter og da fulgte jeg opp "Du! Jeg så du hørte beskjeden, det er bare å høre etter. Still deg bakerst."

Det resulterte jo selvfølgelig bare i at folk prøvde å snike seg inn i køen litt lengre bak oss, men det var jo ikke mitt problem, så det bryr jeg meg ikke om.

Gammel 05-12-08, 15:12   #33
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men jeg husker en gang vi skulle ut og fly og det var kjempelang kø til bag-drop og jeg stod i køen ved siden av en fantastisk bergenser. Når det kom folk som skulle snike, sa han fra helt tydelig, "Hæi duu! Køæen staRteR længeR bak!" Og ofte så lot folk som at de ikke hørte etter og da fulgte jeg opp "Du! Jeg så du hørte beskjeden, det er bare å høre etter. Still deg bakerst."

Så bra! Jeg er helt for å si ifra, men må absolutt skjerpe meg.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:35   #34
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så tøff du er.... jeg er hun som bare står der til det blir min tur. Det straffer seg - ofte blir 10 stk som kommer etter meg ekspedert før meg. Det som er ekstra bra er den flokkulturen som er foran enkelte kasser. Så står man der da, kanskje 3 stk. Ingen klar kø. Så blir førstemann ekspedert. Og mens man venter på det, stiller det seg nye mennesker på den andre siden av vedkommende, og nye mennesker bak der igjen. Og vips er det en liten kø av mennesker som har kommet til lenge etter meg... og da kan man fort få beskjed om at køen dessverre går i den andre retninga. Da blir selv jeg litt .

Jeg har forresten blitt beskyldt for å snike på bussen også ... Jeg skulle vente på bussen et fremmed sted i Oslo, husker ikke hvor. Fra før sto det to eldre damer i leskuret. Jeg, som ikke visste når bussen skulle gå, kom gående bortover veien og gikk forbi de to damene for å se på bussruta. Og ble glad da jeg så at det skulle komme en buss om to minutter, så jeg stilte meg opp for å vente. Da begynner den ene kjerringa *unnskyld* å si til den andre at "det er så typisk at folk som kommer etter andre til stasjonen later som de skal se på ruten for å komme forbi køen og stille seg opp først". *hvilken kø* tenkte jeg. Damen henvendte seg til meg og gjorde meg oppmerksom på at det er vanlig folkeskikk at de som kommer først til stasjonen først får velge sitteplass på bussen. Jeg ble vel så perpleks at jeg ikke sa noe, men for meg er det da virkelig en selvfølge på bussen å la eldre damer sette seg på bussen før meg. Det er en slik opplevelse som gjør at man blir litt mindre opptatt av å vise eldre mennesker respekt. Har flere historier om uforskammede eldre, men stopper her.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:41   #35
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Å snike i køen i butikker

Det beste er å kommentere det høyt, da blir de flaue, og innretter seg.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 15:51   #36
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg haaaaater kassasystemet i bakeriene her i byen. Det er dønn umulig å få et skikkelig køsystem, så enten må man hogge øynene i den første kassadamen man ser, og dermed "snike" foran de som er høfligere, eller så blir man stående der i evig tid. Det er bare en lang skranke med 3-4 ansatte bak, og en flokk med kunder foran.

Gammel 05-12-08, 15:59   #37
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I førjulsstresset i en lekebutikk blir ting ganske anspent. Det var en gammel mann som snek litt i køen og da han hadde betalt sa han til kolegaen min: Ja, også SKAL du pakke den inn. Hun sa at nei, hun skulle ingen ting før han lærte seg og spørre på en ordentlig måte! Skal si mannen ble spak og sa unnskyld!

Gammel 05-12-08, 16:09   #38
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også opplevd at unge og eldre sniker og jeg sier fra. Men en gang ble jeg så paff at jeg ikke gjorde det. En pen eldre dame kom inn (bokhandelpå Torgallmenningen i Bergen) og det var stor kø og kaos rundt kassen. Ekspeditøren spurte hvem som var nestemann, hvorpå den eldre damen som nettopp hadde kommet inn og sikkert var nr. 10 i alle fall i rekken repliserte kjapt "først er det denne damen, så er det meg".

Sånn i etterkant ble jeg nesten litt imponert over måten da hun nesten fremstod som høflig for alle som ikke hadde fått med seg at hun nettopp var kommet i køen selv da.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 16:34   #39
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Gamle damer og "viktige" menn var de verste, syntes jeg. Jobbet i garnbutikk i studietiden, og der var det virkelig mange utstuderte gamle kjerringer. Jeg sa fra.

Toppen av frekkhet opplevde jeg der, og der var ikke snikeren fysisk til stede engang. Det var ei uke før jul, og jeg hadde milelang kø i butikken. Telefonen ringer, og jeg tar den. Så er det jammen ei dame som ringer og spør om jeg kan gå bort til bakeren i samme senter og be dem ta telefonen, for hun kom ikke gjennom til dem, og hun skulle bestille kransekake.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 16:42   #40
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

"Er ikke du litt for gammel til å drive å snike i køen på det viset der?" presterte jeg å si, loud and clear, til en dame med blått hår og revepels på et postkontor, en gang i studietiden.

Det hjalp.

Fantastisk!

Om noen sniker i køen og jeg blir irritert av det, så sier jeg i fra. Men jeg synes det er rart hvor sjelden folk sier i fra egentlig, spesielt på Østlandet er folk passiv-aggressive.

Det resulterte jo selvfølgelig bare i at folk prøvde å snike seg inn i køen litt lengre bak oss, men det var jo ikke mitt problem, så det bryr jeg meg ikke om.

Du er sannelig flink! Jeg tør ikke sånt, jeg. Men så er jeg østlending, da.

Jeg har forøvrig jobbet i butikk for noen år tilbake, og opplevd mye rart. Jeg ble for eksempel utskjelt opp og i mente av ektefellen til daværende justisminister. Hvorfor? Fordi han toget inn fra bakerst i køen da jeg kom for å åpne ny kasse for å ta unna køen. Jeg hadde henvendt meg til nummer to i køen og vist henne vei da dusten kom foran. Da jeg sa at han nok var etter denne damen i køen ble det månelyst. Det var ikke veldig hyggelig å oppleve at hele butikken fikk med seg kraftsalven om hvor udugelig jeg var. Han fremstilte det som om jeg hadde vært aldeles ufordragelig og trampet på ham som stakkars kunde. Dust.

Og så fordrar jeg ikke folk som prøver å snike i rushen. Da legger jeg meg på bakskjermen til bilen foran og viker ikke en tomme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.