|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Peppy!
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Næsj, dette er da bare ungdommer. Noen synes det er kult å være muskelmenn, noen vil være bohemer og atter andre synes det er kult å ose av glam. De utestedene der tar jeg med knusende ro. Det har alltid vært skriverier om noen av utestedene på vestkanten. Hvor mange tror vi på at faktisk kjøper champagne til 120.000 kr flasken når de er ute på byen? Det er nok bare unge, single mennesker som nettopp har fått seg inntekt og som waster litt på byen. Det verdisynet vi ofte har i tredve-førtiårene var ikke nødvendigvis tilstede da vi var 20. Jeg tror ikke man trenger å være et dårlig eller konturløst menneske selv om man synes det er kult å jåle på byen en periode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?
Sorry, men jeg har ikke helt troa på at man kan være mor Teresa i hverdagen, og så tilbringe helgene på steder som gjør sitt beste for å skille mellom "oss" og "dem".
![]() |
#23 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig i at det nok er en del ungdom (i tyveårene
![]() |
#25 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vært der, dog på første del var lukket for firmaet, fri flyt i baren, drinkekurs for alle og høy champagnefaktor. Veldig gøy når andre betaler. Det var en del fra firmaet der som pleide å være der fast og hadde plate med navnet. Og flere er langt over 30. Det gjelder å flashe med de fineste damene og høyeste regning for champagneflaskene.
![]() |
#26 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Sjikklie sjarmiser jo!
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Er sikkert mange som er der kun fordi de syntes det er morsomt med høy glam-faktor. Jeg kan grense til å syntes det er festlig da (i allefall en gang), hvis ikke det er aaaaaltfor dyrt i baren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
Dette er iallefall LANGT unna min ungdomstid.
![]() |
#29 |
Pauset
|
Eller godt over 50 år.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Jeg har vært på Barbeint en gang og da ble mannen til venninna mi frastjålet lommeboka si. Var ikke akkurat gullkort i den tror jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Sto noe om at i snitt brukte folk 15 000 kr pr kveld.
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?:fniser litt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Da spørs det om ikke vi dro gjennomsnittet ganske mye ned da vi var der |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Come what may...
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Jeg har tenkt å sende inn søkand.. Så kanskje dere ser oss på tv til våren engang. *Minne til meg selv, grave ett stort hull nede i hagen etter programme* |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Synest mange av de virker overfladiske, men hva vet jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|