|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?
Som sagt så er det fordommene som spiller inn her, men jeg har jo møtt noen "statusjagere"........ og syns det er tragisk med de verdiene de er opptatt av. Slik jeg ser det har de mistet fokus på hva som er viktig her i livet. Men lykke kan være så mangt... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg må alltid spørre: vet du virkelig om noen, eller har du hørt om noen, som har hørt om noen som har det slik? Som regel har folk alltid bare hørt om noen, som har hørt om noen.
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Ja, jeg vet om noen... et par stykker. I enkelte miljøer blir det nærmest konkurranse, ubevisst kanskje, men dog på at man skal ha en viss standard. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Travelt opptatt
|
Sorry, men jeg har ikke helt troa på at man kan være mor Teresa i hverdagen, og så tilbringe helgene på steder som gjør sitt beste for å skille mellom "oss" og "dem".
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vært der, dog på første del var lukket for firmaet, fri flyt i baren, drinkekurs for alle og høy champagnefaktor. Veldig gøy når andre betaler. Det var en del fra firmaet der som pleide å være der fast og hadde plate med navnet. Og flere er langt over 30. Det gjelder å flashe med de fineste damene og høyeste regning for champagneflaskene.
|
|
|
#7 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Sjikklie sjarmiser jo!
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Er sikkert mange som er der kun fordi de syntes det er morsomt med høy glam-faktor. Jeg kan grense til å syntes det er festlig da (i allefall en gang), hvis ikke det er aaaaaltfor dyrt i baren. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Sto noe om at i snitt brukte folk 15 000 kr pr kveld.
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Da spørs det om ikke vi dro gjennomsnittet ganske mye ned da vi var der |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?:fniser litt: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Come what may...
|
Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Jeg har tenkt å sende inn søkand.. Så kanskje dere ser oss på tv til våren engang. *Minne til meg selv, grave ett stort hull nede i hagen etter programme* |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Synest mange av de virker overfladiske, men hva vet jeg? |
|
|
|
![]() |
|
|