Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-08, 12:51   #21
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?

Næsj, dette er da bare ungdommer. Noen synes det er kult å være muskelmenn, noen vil være bohemer og atter andre synes det er kult å ose av glam. De utestedene der tar jeg med knusende ro. Det har alltid vært skriverier om noen av utestedene på vestkanten. Hvor mange tror vi på at faktisk kjøper champagne til 120.000 kr flasken når de er ute på byen? Det er nok bare unge, single mennesker som nettopp har fått seg inntekt og som waster litt på byen. Det verdisynet vi ofte har i tredve-førtiårene var ikke nødvendigvis tilstede da vi var 20. Jeg tror ikke man trenger å være et dårlig eller konturløst menneske selv om man synes det er kult å jåle på byen en periode.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 13:04   #22
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå vet du vel lite om dem annet enn at de bruker mye penger i helgene, og kan vel vanskelig uttale deg om de har mistet fokus eller ei.

Sorry, men jeg har ikke helt troa på at man kan være mor Teresa i hverdagen, og så tilbringe helgene på steder som gjør sitt beste for å skille mellom "oss" og "dem".

Jeg kjenner dem ikke, det kan være kule og greie folk. Jeg dømmer dem ikke, de kan gjøre hva de vil uten at jeg gjør annet enn å riste litt undrende på hodet inne i min lille stue. Men jeg vil likevel påstå at når en person kan bruke 24 000 kr på drikkevarer i løpet av ei helg, og ønsker å ha navnet sitt gravert inn på et skilt på en bar, så har h'n et litt annerledes syn på hva det er kjekt å prioritere tid og penger til enn det jeg har, og det jeg ønsker at ungene mine skal ha.

Gammel 06-12-08, 13:06   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Næsj, dette er da bare ungdommer. Noen synes det er kult å være muskelmenn, noen vil være bohemer og atter andre synes det er kult å ose av glam. De utestedene der tar jeg med knusende ro. Det har alltid vært skriverier om noen av utestedene på vestkanten. Hvor mange tror vi på at faktisk kjøper champagne til 120.000 kr flasken når de er ute på byen? Det er nok bare unge, single mennesker som nettopp har fått seg inntekt og som waster litt på byen. Det verdisynet vi ofte har i tredve-førtiårene var ikke nødvendigvis tilstede da vi var 20. Jeg tror ikke man trenger å være et dårlig eller konturløst menneske selv om man synes det er kult å jåle på byen en periode.

Enig i at det nok er en del ungdom (i tyveårene ) som har dette som en periode eller fase, men det finnes mange av dem som fortsatt er i denne boblen når de når 35 og 45 år også.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 13:33   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Merker at jeg må dit engang bare for å glo. Skal legge igjen statusrapport såfall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 13:35   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Merker at jeg må dit engang bare for å glo. Skal legge igjen statusrapport såfall.

Jeg har vært der, dog på første del var lukket for firmaet, fri flyt i baren, drinkekurs for alle og høy champagnefaktor. Veldig gøy når andre betaler. Det var en del fra firmaet der som pleide å være der fast og hadde plate med navnet. Og flere er langt over 30. Det gjelder å flashe med de fineste damene og høyeste regning for champagneflaskene.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 13:42   #26
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjikklie sjarmiser jo!

Gammel 06-12-08, 13:44   #27
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er sikkert mange som er der kun fordi de syntes det er morsomt med høy glam-faktor. Jeg kan grense til å syntes det er festlig da (i allefall en gang), hvis ikke det er aaaaaltfor dyrt i baren.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 14:17   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Dette er iallefall LANGT unna min ungdomstid.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 15:56   #29
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Enig i at det nok er en del ungdom (i tyveårene ) som har dette som en periode eller fase, men det finnes mange av dem som fortsatt er i denne boblen når de når 35 og 45 år også.

Eller godt over 50 år....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 10:06   #30
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Jeg har vært på Barbeint en gang og da ble mannen til venninna mi frastjålet lommeboka si. Var ikke akkurat gullkort i den tror jeg .
Synes det var ett helt greit sted, men jeg visste ikke da at det var ett sted for vestkantens finere .
Hadde kanskje ikke tatt hel av enda. Dette var for ett par år siden vel.

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 10:51   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sto noe om at i snitt brukte folk 15 000 kr pr kveld.
Det er iallefall i overkant av hva jeg har brukt på byen noen gang.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 11:50   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:fniser litt:

Det er ikke min måte å gå ut på, nei. Og jeg synes pengebruken til tider er umoralsk, og at man har misforstått noe hvis man synes det er kult å få servert kanapéer ved stengetid, det er jo da behovet for kebab er aller størst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 14:46   #33
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sto noe om at i snitt brukte folk 15 000 kr pr kveld.
Det er iallefall i overkant av hva jeg har brukt på byen noen gang.

Da spørs det om ikke vi dro gjennomsnittet ganske mye ned da vi var der .

Helt villt å bruke så mye penger....

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 21:03   #34
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tenkt å sende inn søkand.. Så kanskje dere ser oss på tv til våren engang. *Minne til meg selv, grave ett stort hull nede i hagen etter programme*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 21:59   #35
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Synest mange av de virker overfladiske, men hva vet jeg?

Sikkert ikke snilt gjort, men måtte sjekke skattelstene på han ene som var nevnt i artikkelen, en som var stamgjest på utestedet, husker ikke hva det het. Han hadde ikke akkurat noen million inntekt, vertfall ikke i 2007, men det kan jo ha forandre seg.
Ja,ja.... ikke sikkert det stemmer altså, skatteopplysningene.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.