|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Lurer på jeg, hvilket syn disse har på penger? Om de har så mye av det håper jeg for deres skyld at de har så uendelig mye at de kan spare og investere en større andel enn det de bruker på champagne. For all del, jeg unner alle all verdens suksess, jeg bare undrer meg over pengebruken, og hvorvidt den er gjennomtenkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Status, status, status. Suksessen blir målt i hvor mange flasker champagne du kan kjøpe på de hotteste stedene der du skal være på viplisten. Har jobbet sammen sånne. De er nok lykkelige med livet sitt, det er forskjellige verdier folk har her i verden.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Jeg kjenner jeg ikke orker bry meg med hva disse menneskene bruker pengene sine på. Og penger har de nok mer enn nok av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Arveprins
![]() |
![]() |
#5 |
Fjott
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Desverre kjenner jeg en del av de som henger på slike fester. Det verste er at de virkelig ikke bryr seg. Forkastelig!
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Å, kjenner jeg gleder meg veldig til å feire bursdagen til søsteren min på akkurat denne plassen om en snau uke. :not:
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Men jeg tenker at de en eller annen gang må få en liten smell? Om ikke annet med tanke på alt de kunne gjort med pengene i stedet for å kjøpe dyr champagne? Feks investere og få pengene til å vokse.... Eller alt det gode de kunne gjort ved å engasjere seg i forskjellige organisasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Jeg klarer ikke forholde meg til slike mennesker :fordomsfull: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fjott
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?
Muligens.
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Potensielle søkere for neste sesong av Luksusfellen?Han som driver dette stedet la meg til på vennelista si på Facebook fordi jeg leide et lokale av han til en fest engang.. han har lagt ut maaaasssse bilder, og alt lukter sleik, snobberi og dusteverdier syntes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
Lokalene ser fantastiske ut på bildene.. det skal de ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
Hmmm, vurderer. Har faktisk sølvconverse.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
Har vært der en gang før. Da ble vi anbefalt å gå dit pga musikken. Mulig det var bra, men jeg følte mest at det var mer "hei bejbi, can I buy you?".
![]() |
#15 |
frakoblet
|
Nå vet du vel lite om dem annet enn at de bruker mye penger i helgene, og kan vel vanskelig uttale deg om de har mistet fokus eller ei.
![]() |
#16 |
Pauset
|
Som sagt så er det fordommene som spiller inn her, men jeg har jo møtt noen "statusjagere"........ og syns det er tragisk med de verdiene de er opptatt av. Slik jeg ser det har de mistet fokus på hva som er viktig her i livet. Men lykke kan være så mangt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
Jeg må alltid spørre: vet du virkelig om noen, eller har du hørt om noen, som har hørt om noen som har det slik? Som regel har folk alltid bare hørt om noen, som har hørt om noen.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - ikke nødvendigvis en liten heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
Ja, jeg vet om noen... et par stykker. I enkelte miljøer blir det nærmest konkurranse, ubevisst kanskje, men dog på at man skal ha en viss standard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|