|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienSjekk hjemmesiden deres, da. Ingen epostadresse er oppgitt. Hva er dette for svinerier. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienDet ligger en e-postadresse under English. Se prikk.
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienDet der kunne jo blitt VELDIG farlig. Jeg er helt enig i at du må sende e-post til firmaet. Og så kan du ringe politet å høre om det finnes regler for sånt. De vil kunne fortelle deg hva du bør gjøre (selv i krisetider har jeg tro på politet som etat).
|
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienDette var jo ikke særlig julete gjort, må jeg si.
|
|
|
#28 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienHåper du gjør noe med denne saken, dette er jo livsfarlig! En annen sjåfør kunne jo blitt stresset og ikke rukket å gi skikkelig gass.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienIkke for å være slem, men det kan være at han ikke så deg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veien
Enn om det hadde kommet en i motsatt kjørebane i ei helvetes fart da??! |
|
|
|
#32 |
|
Introvert optimist
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienJeg har god erfaring med å ringe sjefen til sånne drittsekker. Gni det godt inn til sjefen at slik oppførsel er en skam for firmanavnet og blablabla. At du viser fingeren eller blir grinete på andre måter gjør lite inntrykk, men en innkalling på teppet til den som er ansvarlig for finanser og firmaets rykte, svir litt mer. Håper jeg i hvert fall.
|
|
|
#34 |
|
Sviiisj!!
|
Men var sjåføren av semitraileren i ferd med å kjøre forbi en bil foran? Hvis Skremmeren ikke så noen bil foran innenfor en viss avstand, så taler det jo imot den teorien. Skumle greier. Trailere burde jo være ekstra forsiktige med forbikjøringer, nettopp fordi de har så stor blindsone. Grøss!
|
|
|
#36 |
|
Kidding, right?
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienTraileren lå altså i høyre felt (krabbefeltet) og du kjørte forbi i midtfeltet (forbikjøringsfeltet) da han helt umotivert bare vrengte over i midtfeltet? But why? Skulle han kjøre forbi en treiging i høyrefeltet, eller var han full?
|
|
|
|
#37 |
|
Ringskrømt
|
Jepp, sånn var det. Han lå i krabbefeltet. Jeg var intetanende helt til jeg var halvveis forbi. Da merker jeg at feltet mitt blir smalere og smalere. Når jeg er nesten helt forbi er jeg nesten helt over i motgående kjørebane. Jeg skjønner heller ikke hvorfor. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienHøres nesten ut som om han ikke så deg, Skremmern. Kanskje han snakket i mobilen eller tuklet med noe annet? Skader uansett ikke å ta kontakt med firmaet og fortelle hva du har opplevd, det kunne jo endt tragisk! Kan jo hende mannen har fått klager fra andre før, så det er jo viktig å melde fra. Man må jo være ekstra på vakt når man kjører slike doninger i trafikken.
|
|
|
#39 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienBra du mailet dem, jeg ville ringt politiet og.
|
|
|
#40 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienTror jeg møtte en kollega av ham i går: Ble forbikjørt av vogntog som kom på glattisen rundt midnatt. Det la seg helt oppå støtfangeren (jeg kjørte i fartsgrensa akkurat som bilen foran som jeg holdt fast avstand til), kjørte forbi (forbikjørt av vogntog på vei med bare ett felt i hver retning før en sving er sjelden kost) inn i 60-sona foran og gjentok prosessen med neste bil osv... Tror sjåføren var vant til å kjøre noe annet; den "jeg tåler ikke ligge bak NOEN" -holdningen sees oftere uttrykt hos SUVer og sportsbiler enn vogntog...
|
|
![]() |
|
|