|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
En semitrailer prøvde å presse meg av veienOpplevde noe greier på vei til jobb i dag. Jeg kom kjørende i julefred bak en svær semitrailer. Etter et lite stykke deler veien seg i to felt (i samme retning) i en oppoverbakke, slik at det skal være mulig å kjøre forbi. I det jeg kommer opp på siden av denne traileren legger han over og presser meg nesten helt over dobbeltstripa og over i motgående kjørebane før jeg er forbi og får lagt meg inn foran. Høy puls, ja. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienSlå opp regnummeret og ring firmaet og ta ut litt pre-juls-gruff om du ønsker det du. |
|
|
|
#3 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienRing / skriv mail til firmaet hvis du husker hvilket det var!
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienEller ring biltilsynet og spør. Har du regnr så har du vedkommende by the balls. |
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienDu kan finne navn ved hjelp av registreringsnummer på SMS. (Jeg prøvde det tidligere i høst og det funka da, men vet at andre har hatt problemer.)
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienVi lå i hver vårt felt, og han så meg. Jeg tolket det som dårlig humør hos sjåføren. Jeg lå bak han et godt stykke, og han kjørte rett og feilfritt i forkant av dette. Ettersom det var en oppoverbakke begynte han med sine utallige tonn å henge litt bakpå, og det er vel det den bakken er beregnet på ettersom det er mye tungtransport på den veien. Det var skummelt, men heldigvis kom det ingen mot (ettersom han presset meg nesten helt over dobbeltstripa). |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veien
Steike, altså, det er jo farlig! Det er da pinadø ikke lov til å oppføre seg sånn, jeg hadde anmeldt ham til politiet jeg. Det hadde jeg altså.
|
|
|
#15 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienJa, jeg burde det, men vil nødig gjøre det hvis det ikke er noe vits. Blir den bare henlagt fordi politiet er opptatt med å konsentere ressursene sine om mord o.l., kan jeg kanskje liksågodt sende en epsot direkte til firma? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fjott
|
|
|
|
#18 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Send gjerne epost i alle fall. Med reg-nummer så de vet hvilken sjåfør det dreier seg om. Skader ikke å informere politiet i tillegg -om de henlegger så vet de det om de får flere klager på samme firma/sjåfør. Kansje de har et par fra før også slik at din får det til å skje noe?
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienSier som Ulvefar - en skarp e-post til firmaet, samtidig som du informerer politiet. Søren ta, slikt skal da ikke skje!
|
![]() |
|
|