|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg gikk meg over sjø og landJeg forbinder ikke den med noe annet enn juletregang. |
|
|
|
#22 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Jeg gikk meg over sjø og land
|
|
|
#23 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg gikk meg over sjø og landDen er i allefall med på jule-cd'en jeg har kjøpt til Poden. Nissehits - 20 kjente, kjær julesanger. Så noen mener i allefall at det er en julesang. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fabelaktig
|
Nettopp! Den blir mer som en slags morsom sanglek.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg gikk meg over sjø og landFor meg er det forskjell på juletregang på julaften og jultrefestgang. For det er etter jul og løsere i fisken. Med morsomme sanger og der synes jeg Sjø og land passer inn. Men jeg ville aldri sunget den før eller i forbindelse med julehøytiden. |
|
|
|
#28 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg gikk meg over sjø og landSelvsagt er den en julesang. Tsk tsk til mannen din. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Jeg gikk meg over sjø og landFørst tenkte jeg: "Det er da ingen julesang nei!",men jaggu er det kun rundt juletider jeg hører den ja.. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg gikk meg over sjø og landForbinder den med juletrefest. Hvorfor den har blitt sett på som en julesang skjønner jeg jo ikke helt da? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
<*(((<
|
Sv: Jeg gikk meg over sjø og landTo sider, og ingen som har nevnt den flotte versjonen til The Source of Christmas? (Starter 1:25 ute i klippet for de som er like utålmodige som meg.) (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sangen vil aldri bli den samme igjen etter å ha hørt denne versjonen. |