|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen lille julaften og på julaften frem til 12 (hvis det er barn som skal i barnehagen den dagen.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Ja. Vår bhg har siste dag 19. desember og åpner igjen 5. januar og det er helt greit |
|
|
|
#8 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen lillejulaften hele dagen og julaften fram til tolv, i romjula hvis det er behov. Kommunal barnehage.
|
|
|
#9 |
|
nygift
|
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Ja det er ikke veldig mange som har stengt da, det er ganske irriterende faktisk, når man skal ha en 10 timers arbeidsdag og må ha barnevakt, når man egentlig har betalt for den!
|
|
|
|
#11 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Barnehagen har normal åpningstid helt fram til julaften. Da stenger den klokka 12. Normal åpningstid også de ikke-røde dagene i mellomjula som faller på hverdager. Nyttårsaften åpåent fram til 12. Kommunal. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?barnehagen har vanlig åpningsdag på lille julaften. Er også åpen i mellomjula - men da i en sammenslått variant (Ledelsen i vår barnehage er også ledelse i en nabobarnehage, så da slåes disse sammen)
|
|
|
#14 |
|
Javel
|
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Her er barnehagen åpen. Den er også åpen både jul og nyttårsaften frem til 12 dersom det er mer enn 2 barn som er "påmeldt". Så at den ble stengt julaften i år så da har de nok ikke fått nok barn.
|
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Er bhg stengt på lille julaften?
På lillejulaften? Jeg kjenner jeg hadde blitt sur om vår barnehage skulle hatt det den dagen. Det er jo mange som har fri og som dermed går glipp av den.
|
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Så koselig! Det synes jeg hørtes ut som en fin ting å gjøre for de barna som skal i barnehagen lillejulaften. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Joda, det er sikkert koselig, men jeg syns dette er en markering man bør ha slik at alle får vært med. Derfor er jeg glad for at vår barnehage legger denne festen slik at de aller fleste har mulighet til å få være med.
|
|
|
|
#18 |
|
I farta!!
|
Ja veldig koselig. Mine har ikkje pleid å være i bhg vesle juleeftan men i år skal dei dit (største er skolegutt så han har fri) pga at det er nissefest, dei gleder seg veldig.
|
![]() |
|
|