|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#24 |
godt brukt
|
![]() Sv: Må kunsten være original for å komme opp på veggen?Vi er med i kunstforening, så vi har vunnet noen der (som vi faktisk liker), ellers har jeg kjøpt en del selv, fått en del til bursdager og bryllupet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Peppy!
|
![]() Sv: Må kunsten være original for å komme opp på veggen?
Slik er det hos mamma og pappa også. Mye damer med nakne rumper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Må kunsten være original for å komme opp på veggen?Jeg må innrømme at jeg gapskrattet når jeg leste tittelen på tråden, men ser jo at du mener det litt annerledes enn jeg tolket det. Her henges alt mulig opp, bare vi liker det. Jeg synes bildene du viste var kule.
![]() |
#27 |
godt brukt
|
![]() Sv: Må kunsten være original for å komme opp på veggen?Terje Resell liker jeg bla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må kunsten være original for å komme opp på veggen?Det MÅ vel ikke være det, tror faktisk jeg har en innrammet plakat et eller annet sted, men i farta aner jeg ikke hvor den henger eller om den henger noe sted. Har hengt på do tidligere. Familien min er temmelig opptatt av kunst og der regnes ikke litografier som "orgininalt". Jeg er den i familien som ikke har mye orginal kunst. Men jeg har en del, og selv om jeg har en del litografier på veggene tror jeg det skulle mye til før jeg kjøpte en plakat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må kunsten være original for å komme opp på veggen?
Åh, jeg har en skikkelig kul, svær en fra Søstrene Grene. En svart lysekrone-greie. Gleder meg til å klistre den opp i nyhuset.
![]() |
|
|