Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Må kunsten være original for å komme opp på veggen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 20:06   #21
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må kunsten være original for å komme opp på veggen?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:26   #22
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en salig blanding av original og kopiert kunst fra kjente og ukjente kunstnere til familiemedlemmer på veggene. Og mye på loftet også.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:41   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Herlighet, har dere kunst på veggen og nå!

Ja det har jeg faktisk. Ikke mye og heller ikke svindyrt.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:44   #24
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vi er med i kunstforening, så vi har vunnet noen der (som vi faktisk liker), ellers har jeg kjøpt en del selv, fått en del til bursdager og bryllupet.
Kunst betyr mye for meg. Grafikk er det jeg liker best. Abstrakt kan det gjerne være.
Mannen min liker det også godt. Han påpekte her en kvelden at vi har en rød tråd i bildene våre. Helt klart ubevisst fra vår side. Men det er damer, i alle fasonger og varianter..

Gammel 17-12-08, 20:45   #25
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Han påpekte her en kvelden at vi har en rød tråd i bildene våre. Helt klart ubevisst fra vår side. Men det er damer, i alle fasonger og varianter..

Slik er det hos mamma og pappa også. Mye damer med nakne rumper.

Har du en favoritt?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:52   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg gapskrattet når jeg leste tittelen på tråden, men ser jo at du mener det litt annerledes enn jeg tolket det. Her henges alt mulig opp, bare vi liker det. Jeg synes bildene du viste var kule.

Gammel 17-12-08, 21:10   #27
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Terje Resell liker jeg bla.
http://www.norske-grafikere.no/Pages.aspx?pageID=439
Hanne Borchgrevink har jeg også ett av som jeg liker godt.

Gammel 17-12-08, 21:15   #28
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger bildene til Jonny Andvik.

Gammel 17-12-08, 21:41   #29
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det MÅ vel ikke være det, tror faktisk jeg har en innrammet plakat et eller annet sted, men i farta aner jeg ikke hvor den henger eller om den henger noe sted. Har hengt på do tidligere. Familien min er temmelig opptatt av kunst og der regnes ikke litografier som "orgininalt". Jeg er den i familien som ikke har mye orginal kunst. Men jeg har en del, og selv om jeg har en del litografier på veggene tror jeg det skulle mye til før jeg kjøpte en plakat.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 21:51   #30
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ha valgt litografiet, med mindre det er en veldig ødeleggende brett det er snakk om.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:10   #31
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville ha valgt litografiet, med mindre det er en veldig ødeleggende brett det er snakk om.

Du kan jo se her:

Det sees jo godt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:13   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bretten ligger ganske nøyaktig på det gylne snitt, da. Jeg har forøvrig akkurat klistret opp veggstickers fra IKEA her hjemme, så ikke hør på meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:21   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har forøvrig akkurat klistret opp veggstickers fra IKEA her hjemme, så ikke hør på meg.

Åh, jeg har en skikkelig kul, svær en fra Søstrene Grene. En svart lysekrone-greie. Gleder meg til å klistre den opp i nyhuset.

Gammel 17-12-08, 22:42   #34
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde valgt litografiet tror jeg. Den folden var jo ikke skjemmende.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 22:44   #35
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Folden gjorde det bare sjarmerende.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.