|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes det var gøy å selge lodd da jeg var liten.
![]() |
#24 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?De har oppdaget oss meget raskt, og renner på dørene støtt og stadig. Jeg kjenner på meg selv at jeg ikke blir noen god fotballpappa og FOF nekter å ha noe med sorten å gjøre. Så vi pøser ut, i håp om at noen foreldre og barn husker oss til den gang vi kommer trekkende med barn. Forøvrig kunne vi finansiert et halvt fotballag med tomgodset - og etter at vi nevnte det for dem, så har de en fast løype innom her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Ja, det gjør jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Borte
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Ja, det gjør jeg. Nå er det ikke noe renn av loddselgere på vår dør siden vi bor i et etablert boligstrøk, men jeg kjøper alltid hvis det er barn/ungdom som kommer. Jeg husker veldig godt at jeg selv gikk rundt med loddebok og julenek og denslags og hvor kjipt det er når ingen vil kjøpe/klager på prisen/ikke åpner døren.
![]() |
#28 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg elsket også å selge lodd da jeg var liten, og slike nåler fra Redningsselskapet. Også solgte vi alltid slike nåler som så ut som granbar, men jeg husker ikke hvem det var for.
![]() |
#29 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Har jeg penger, så kjøper jeg. (Litt ukritisk, kjenner jeg - jeg har sikkert kjøpt lodd til kjeltringunger som har kjøpt loddbok på bokhandler altså)
![]() |
#32 |
Har tro på forbedring
|
Jeg hatet det og sendte med loddboka med mamma eller pappa på jobb. *delegerer oppgaver*
![]() |
#33 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg handler alt mulig rart som selges av unger og håper mine blir tatt like godt i mot når de må ut å selge lodder for idrettslaget eller hva det nå måtte være.
![]() |
#34 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?vi har liggende kontanter til slike formål ja, og kjøper litt når noen komer. Har barn selv som også må selge innimellom, og håper jo at andre også kjøper da.
![]() |
#35 |
flisespikker
|
Det tok noen sekunder før jeg skjønte denne.
![]() |
#36 |
Glad
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg har også kjøpt 64 doruller. Var fin kvalitet og nå er vi straks tom, så jeg håper de kommer en gang til.
![]() |
#37 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Vi har 42 trappetrinn for å komme opp til huset, så jeg kjøper alltid lodd når noen har strevd seg opp trappa
![]() |
#39 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|