Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøper du lodd o.l på døra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 11:25   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Kjøper du lodd o.l på døra?

I går ringte det to jenter på døra. De solgte julekjeks (Mormors et eller annet..) til inntekt for en skoletur. Jeg kjøpte en boks sjokoladekjeks, var innmari sjokoladesugen akkurat da.

I det siste synes jeg denne trafikken har økt. Flere barn er innom med lodd til ulike typer idrettslag, en mor har solgt røde lys og servietter på vegne av sin sønn (sikkert også et idrettslag) og sist men ikke minst: To jenter kom trillende med en trillebår med 10kilos sekker med poteter til salgs!

Jeg har sansen for at de tenker utradisjonelt, så poteter og lys kjøpte jeg. Jeg kjøper også lodd, men ikke når mange kommer med de samme etter hverandre.

Vi har enda ikke så store barn at de er ute og selger for idrettslag og korps, men jeg husker selv hvor kjedelig dette var og ønsker derfor å hjelpe dem.

Hva gjør du? Kjøper du, eller lar du være? Har du ofte besøk?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.